LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Mobiel: omzetten imode naar internet abo kan NIET

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Bright
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 jun 2005 16:00

KPN Mobiel: omzetten imode naar internet abo kan NIET

Ongelezen bericht door Bright »

Ik heb enige tijd geleden gebeld met de klantenservice van de KPN om mijn i-mode abonnement om te zetten naar een internet-bundel. Wel, deels is dat gelukt:
het imode abonnement is verdwenen, maar er is geen internetbundel bijgekomen, waardoor ik afgelopen maand zo'n 80 euro meer moet betalen. Terwijl er op de factuur wel zomaar een korting staat die je normaal alleen krijgt als je via een intermediair (tussenverkoper) een abonnement aanschaft.
Dus gebeld met de klantenservice en alles uitgelegd. Daar kreeg ik te horen dat opzeggen van een abonnement wel, maar het (opnieuw) afsluiten van een abonnemen niet telefonisch mogelijk is.
Dus een brief geschreven, maar nog helemaal niets gehoord.

Wie heeft vergelijkbare ervaringen met de KPN?

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: KPN Mobiel: omzetten imode naar internet abo kan NIET

Ongelezen bericht door AnnePanne »

heb je je instellingen wel goed staan?
en als je een imode toestel hebt kan je daar alleen maar een imode abo op afsluiten

Bright
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 jun 2005 16:00

Re: KPN Mobiel: omzetten imode naar internet abo kan NIET

Ongelezen bericht door Bright »

Ik ben juist overgestaptnaar een ander toestel dat geen imode heeft maar 'gewone' gprs. Reden? Het KPN-toestel was na 4x NOG niet gemaakt; het viel steeds uit.

Instellingen goed? Hoe bedoel je? Ik krijg van de KPN de rekening en internet niet via een ander.

Voorlopig heb ik het hele internet-deel maar uitgezet, maar ik krijg van de KPN helemaal niks te horen. Dat is zeker gebruikelijk?

Ik denk dat ik de automatische incasso maar eens moet laten annuleren, wellicht dat de KPN dan wel wilt reageren.

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: KPN Mobiel: omzetten imode naar internet abo kan NIET

Ongelezen bericht door Kika29 »

Automatische incasso laten stoppen lijkt me geen goed plan. Uiteindelijk wordt je daar alleen maar zelf de dupe van emt hoog oplopende bijkomende kosten.

Al bij een primafoon geweest met het verhaal? Wellicht dat deze goed voor je uit kunnen zoeken wat je het beste doen kan??

Bright
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 jun 2005 16:00

Re: KPN Mobiel: omzetten imode naar internet abo kan NIET

Ongelezen bericht door Bright »

Inmiddels een brief en factuur later: ze hebben de vorige factuur gecorrigeerd en 2,5 maanden 'internetbundel 10' gerekend. Daarnaast op die laatste factuur nog steeds een veel te hoog bedrag aan internetkosten. Dus die zijn ook nog niet gecorrigeerd.

Ik zal nogmaals een brief schrijven, zodat ze ook de variabele kosten op de laatste factuur aanpassen.

Op zich redelijk, ware het niet dat ze die laatste factuur gewoon gelijk goed hadden moeten doen.

Ik probeer nu de vaste en variabele kosten etc. van de internetbundel 10MB van de KPN te vinden - helemaal nergens te bekennen dus! Op hun site bestaat dit abonnement niet eens.

De markt is ook zo ondoorzichtig als wat! En bij (bijv.) telecomvergelijk.nl staan geen internet-abo's, alleen telefoonabo's...

Gesloten