LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pro Assist problemen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
derksensamsung
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 sep 2007 21:36

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door derksensamsung »

Een niet zo'n hele slimme medewerker ?

Misschien weet je alleen de waarheid als je er werk, en niet dat gissen wat buitenstaanders doen !!!

En tuulijk maakt Pro assist ook fouten, wie niet, proassist haalt de mobieljes op en verzamelen ze eind van de dag op het bedrijf, daar wordt het vervoerd naar de rep. dienst. wanneer ze volgens de rep. dienst weer klaar zijn komen ze weer retour bij proassist , en de medewerkers van proassist brengen het weer naar de klant van de provider.

Dus als er een verkoper een doos opstuurt met een steen erin, en TNT of DHL komt het brengen, dan ligt het aan TNT of DHL dat er een steen inzit. Dat is pas afschuiven !!!!!

Degene die het pakketje verzend is verantwoordelijk !!!!!

Dus de Provider van het mobieltje is verantwoordelijk voor de afhandeling van het probleem/klacht
En de Rep. dienst is verantwoordelijk voor de reparatie !!!!

En Proassist is verantwoordelijk voor het ophalen en brengen bij de klant !!!!!

groeten,

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door joopataa »

En Proassist is verantwoordelijk voor het ophalen en brengen bij de klant !!!!!


Fijn, dan zijn ze tenminste nog ergens goed voor!!!!

.
Nadat de goederen zijn gerepareerd vindt er wederom een uitgebreide controle en registratie plaats

dus de uitgebreide controle waarover op de website word gesproken is nep? http://www.proassist.nl/nl/index.htm

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door Kika29 »

Een typisch geval van de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.....Pro-assist is idd een koeriersdienst...zoals ik al maanden geleden in eerdere topics vermeldde is het niet alleen een provider die verantwoording draagt...De fabrikant zorgt uiteindelijk voor de garantie de verzekeraar voor de verzekering......Pro-assist haalt op en levert leentoestellen...wat er met een te repareren toestel gebeurd wordt weer uit handen gegeven...Uiteindelijk heb je dus te maken met 4 of 5 kanalen...de consument...de provider.....de verzekeraar...pro-assist.....en de fabrikant....de provider is als eerste de l*l...dan volgt pro-assist die door de shops en providers plat gebeld wordt naast dat consumenten hun ook bellen kunnen....bla bla bla.....De procedures zijn niet zo eenvoudig als het lijkt... En ja ook ik ik lig regelmatig met pro-assist in de clinche terwijl 9 van de 10 gevallen ook weer in handen ligt van andere kanalen (fabrikant en verzekeraars).....Mensen verdiep je eerst in het een en ander voordat je je frustraties te grabbel gooit en dingen roept waar je de gang van zaken niet van weet....

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door joopataa »

Dan werken zij dat wel zijn in de hand. Dit staat letterlijk op hun website
Nadat de goederen zijn gerepareerd vindt er wederom een uitgebreide controle en registratie plaats. De goederen vinden vervolgens via onze eigen logistieke afdelingen hun weg weer terug naar de klant.



Dus Niet alleen maar vervoerder, Maar ook Uitgebreide Controle op de reparatie's.Maar goed, Klanten met problemen weten dus gewoon nooit bij wie te klagen, daar komt het op neer. Het kastje naar de muur sturen principe :!: .

Joopataa

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door joopataa »

Geplaatst op 16 Sep 2007 01:43 door Kika29


--------------------------------------------------------------------------------

Een typisch geval van de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.....Pro-assist is idd een koeriersdienst


Dat is een beetje kort door de bocht. Pro assist claimt op hun eigen website Veel meer te zijn dan dat.Men schrijft The Service Company
Pro Assist / Callcenter service
Pro Assist / Courier service
Pro Assist / Replacements service
Pro Assist / Insurance service
Pro Assist / Repair service
Pro Assist / Distribution service
Pro Assist / Contract Fulfilment service
Dat alllemaal onder dezelfde naam Pro Assist. Begrijpelijk toch dat klanten niet meer weten waar ze aan toe zijn bij een probleem. De ene dienst wijst naar de andere . Zelfs al worden de reparatie's uitbesteed, dan nog claimt Pro Assist een uitgebreide controle van de reparatiewerkzaamheden. Is gewoon te vinden op hun website. Onduidelijkheid troef dus!!

Joopataa
http://www.proassist.nl/nl/index.htm

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door jor »

Het verhaal van Pro Assist speelt al een hele poos. In dit topic van 2006 staan zat klachten en is het vochtschadeverhaal aanwezig zodat ze onder uitbetaling uitkomen.

http://www.trosradar.nl/PHP/printtopic/43323/0/print/


Genoeg over de tent, Gewoon jezelf GEEN nutteloze verzekering laten aansmeren door verkopers die hier goede vergoedingen voor krijgen.

nielshogeveen
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2007 19:27

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door nielshogeveen »

Hallo allemaal,

Ik sinds 5 maanden de trotse bezitter van de Nokia N 95 wereld toestel, echt waar! Ik heb me laten adviseren om er een Pro Assist verzekering bij af te sluiten ivm evt schade en of diefstal. Na enkele weken mij telefoon in gebruik te hebben gehad, gleed ik uit op de trapo en viel het toestel met het display op de grond. En ja je raad het al *kaduuk* Ik meteen gebeld en de volgende dag een mannetje van Pro-Assist met een vervangend toestel. Keurig opzich, maar de reparatie liet erg lang opzich wachten. en langer en langer tot ik zelf maar ben gaan bellen. Tot mijn stomme verbazing was ie spoorloos, of nooit aangekomen. Ik heb er gedurende 5 weken elke dag achteraan gebeld tot ik echt zo ziek werd dat ik maar rustig heb afgewacht. De status konden ze niet mededelen en ze konden alleen vertellen dat hij ergens anders gerepareerd zou worden en dat ik maar geduld moest hebben.

Afgelopen zondag ben ik op straat op brute wijze overvallen en heb ik mijn geld en Nokia N 95 ( die ik inmiddels weer had ) afgestaan je weet immers maar nooit vandaag de dag. Ben niet bang uitgevallen maar tegen 2 grote kerels kan je alleen niet zo makkelijk op. Ik meteen gebel dnaar Pro- assist, ik moet aangifte doen en meteen door faven naar het numnmer dat in het contract vermeld staat. ( fout nummer ben ik inmiddels achter) Weer hoorde ik niks en ben gaan bellen, nee menee nog niks ontvangen (terwijl ik het er drie keer doorheen gedrukt heb) Toen maar via de mail en weer gebeld : nee meneer we hebben geen mail van u ontvangen. Toen maar een MAILBOM gestuurd en JA ze hadden de mail ontvangen. Krijg ik te horen op een vresselijk brutale manier dat ik me niet zo moet aanstellen en dat er donder dag wel even gebeld word....... Dus niet binnen de 4 uur zoals ze aangeven vevangend toestel, das nog net het ergste. Maar de manier waarom ik te woord ben gestaan is ronduit belachelijk te noemen en heeft me echt heel kwaad en ontdaan gemaakt. Ze bellen me overigens niet omdat ik geen toestel meer heb, doen ze het per post. OP geen enkele wijze die op papier staat en waar voor ik getekend heb, komen ze de afspraken na. Principe kwestie : ik ga dit tot op de bodem uitgraven, en zal genoegdoening krijgen ..... meer mensen die zo afgescheept worden door de firma Pro Asso !!

schaapje2008
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 dec 2007 11:23

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door schaapje2008 »

geilander : sorry ik heb geen opleiding rechten gedaan.
maar dan kan je nog zo leuk op wet 7:21 en 17 BW en blabla gaan wijzen... maar zoals meerdere mensen al gezegt hebben, proassist is slechts de transport naar nokia, samsung etc.
de winkelmedewerker kijkt naar het toestel, is dit toestel beschadigd, en dan letter we natuurlijk niet op de gewone gebruikersschades... maar op de pitjes in het toestel van het vallen etc !
daar kan je als medewerker een hele lange discussie over houden, maar zodra je een toestel laat vallen kan daardoor een defect ontstaan, en natuurlijk heb je geen garantie als je met je toestel loopt te smijten, gooien, stoten, vallen etc ! net zoals de garage je geen garantie geeft als je zelf je auto in de prak rijdt, raar genoeg snappen mensen dat wel dan ze dan geen rechten hebben op iets te verhalen op de verzekering... erg hypocriet ! als je klachten heb over waarom is slechts is gerepareerd : richt je dan tot de maker van het product !

ursulavk
ik weet wie jij bent dan... denk niet dat proassist het eerlijk vind dat jij het bedrijf, die wel elke maand jou salaris betaald een "oneerlijk" bedrijf noemt, iets wat je doet aangezien de tekst onder het bericht van 29 mei 2007 staat : een WEL eerlijke medewerker van proassist!
dat ze jou vervolgens niet behandelen zoals jij dta wenste na een bedrijfsongeval, heb jij hun, als werkgever wel eerlijk behandeld? zij betalen jou netjes je salaris uit, jij maakt hun zwart. wie kaatst kan de bal verwachten !


ikkuh19: rellen kan je altijd doen, een ding scheelt, voor een rustige klant ben je bereidt veel meer moeite te doen, iedereen maakt wel eens een nare ervaring met een product mee. dus de winkelmedewerker snapt dit heus, zodra jij begint te schreeuwen... achja, ben een geboren en getogen amsterdammer... ik weet wel raad met heksen en aso's, ben alleen benieuwd wat jij ermee denkt te bereiken? aangezien er ook zoiets bestaat als winkelverbod, en wie helpt je dan als je zelf je ruiten in hebt gegooit?

mickey25
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 jan 2008 17:03

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door mickey25 »

hallo,

ik wilde vragen wie dit ook heeft mee gemaakt.

na herhaaldelijk mailen wilde ik proassit opzeggen teleffon van mijn werk gekregen. niet opgezegt. na half jaar betaal ik niet meer nu boos op mij. Als ik zeg dat ik meerdere keren gemailt heb en geschreven heb. zeggen ze dat het niet terug te vinden is. wat kan ik hier aan doen?

moet ik nu betallen of niet?

dazzler
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jan 2008 20:42

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door dazzler »

Hallo allemaal

Ik wil even iets uit de wereld helpen. Dat de verkopers flink betaald worden voor het afsluiten van een verzekering is absoluut niet waar.
Ja er word voor betaalt maar per verzekering slecht 1 euro bruto
is geen vetpot

Pro-assist is erg traag wat betreft reparaties en niet altijd ven nauwkeurig bij een defect toestel

Sam v b
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jan 2008 10:55

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door Sam v b »

Tot mijn schrik kwam ik er achter dat ProAssist sinds enkele jaren een periodiek bedrag van mijn rekening haalt. De verzekering hoorde bij een telefoonabonnement van enkele jaren geleden. Ik dacht dat deze automatisch zou worden stopgezet bij het opzeggen van het abonnement.
Ik kom er op verschillende forums achter dat meerdere mensen zo gedupeerd zijn. Ik belde met ProAssist op en vroeg waarom zij niet een tussentijdse brief verstuurde waarin zij vroegen of ik na al die jaren inderdaad nog in het bezit van een telefoon was, of dat alles nog naar wens verliep...
Ik werd brutaal behandeld: Het zou altijd de taak van de verzekerde zijn om dit in de gaten te houden, en verder wild hij niet met mij in discussie.
ProAssist weet naar alle waarschijnlijkheid dat een groot deel van haar klanten géén telefoon meer in zijn/haar bezit heeft, en dat zij grof verdienen aan het stilzwijgen van hun zijde. Ik vind dit een vervelende mannier van zaken doen, en voel mij evenals de mensen op véél andere forums, waaronder deze, gedupeerd!
Sam

tekin
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jul 2008 15:12

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door tekin »

hallo allemaal,

een tijd terug heb ik een htc tytn2 gekocht. na enkele maanden liep mijn telefoon regelmatig vast waardoor ik besloot om mijn telefoon voor een reparatie te sturen. het duurde 1 maand voordat ik mijn toestel weer kreeg. na dat ik gebeld werdt om mijn toestel op te komen halen zag ik tot grote verbazing dat mijn toetsenbord en de rechtsonderkant van mijn telefoon zwaar beschadigd was. ik heb dit laten zien aan de medewerker en die zei ik moet het weer terug opsturen naar PRO assist. de volgende dag kreeg ik een telefoon dat ik langs moest gaan naar de zaak waar ik het toestel gekocht heb. en die mensen zeiden tegen mij dat de beschadiging volgens pro assist door mij veroorzaakt is. heb met veel geschreeuw en boosheid het alsnog voor elkaar gekregen dat mijn toestel gemaakt zou gaan worden zonder kosten maar moet nu weer ong 1 maand wachten. dus voor mensen met hetzelfde probleem, ljullie zijn niet de enige er zijn meer van dit soort gebeurtenissen. het lijkt wel of er daar mensen zitten die er niks van afweten.
groetjes en succes allemaal

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door TdeHond »

Pro assist schriftelijk en aangetekend met ontvangstbevestiging opzeggen.
Meteen toestemming tot automatische incasso opzeggen. Dan kunt u daarna storneren of z.n. een blokkade op hun nummer laten zetten door de bank.

U maakt uiteraard ook kopie van de verzonden brief van opzegging.
Als u kopie brief + bewijzen van verzenden en ontvangst goed bewaart heeft u rechtsgeldige bewijzen van opzegging.

Het is inderdaad de taak van de klant om de verzekeringen in de gaten te houden.
Pro Assist incasseert wel.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door TdeHond »

Algemene Voorwaarden Pro assist kort samengevat:

De verzekering duurt minimaal een kwartaal en eindigt aan het einde van het kwartaal waarin de verzekerde schriftelijk heeft opgezegd met inachtneming van een opzegtermijn van een maand.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door TdeHond »

Voorbeeld opzeg brief

Aan: ProAssist Nederl. Verzekeringen B.V.
Lingewei 1
4004 LK Tiel

Verwegniestan, dag, maand, jaar

Betreft, opzegging verzekering, Polisnr.

Geachte mevrouw, meneer,

Bij deze zeg ik mijn verzekering van toestel...;
IMEInr..................; inz. GSM.nr...............; debiteurennr......
met polisnr................ op per contractvervaldatum, dag, maand, jaar, of zo mogelijk eerder.
Tevens trek ik m.i.v. datum ( minimaal 1 maand eerder!) mijn machtiging tot automatische incasso van verzekeringsgelden van bankrekeningnr............... in.

Gaarne ontvang ik binnen 14 dagen schriftelijke bevestiging einde verzekering en intrekking machtigiging tot automatische incasso.

Hoogachtend,

handtekening

Naam, adres

Als u een dergelijke brief aangetekend met ontvangstbevestiging verstuurt, u maakt een kopie van deze brief en bewaart verzend- en ontvangstbewijzen, dan kunt u bewijzen dat u opgezegd heeft.
Maakt ProAssist uw brief alsnog zoek, dan is dat hun probleem en ik verwacht dat u dan wint mocht toch onverhoopt een Geschillencommissie nodig zijn.

Harlequin
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 okt 2008 14:55

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door Harlequin »

Hallo,

De telefoon van mijn man (Nokia luna 8600) maakte een raar geluid als hij belde, of gebeld werd. Dit gebeurde niet elke keer, maar het was behoorlijk irritant. Pro-assist gebeld, want hij is natuurlijk niet voor niets verzekerd. Wij wachten tot ze de telefoon op zouden halen. Toen ze een uur nadat ze er zouden zijn, nog niet waren geweest, weer een keer gebeld. Volgens de dame aan de telefoon waren we niet op het afgesproken adres en hadden ze een briefje in de bus gedaan. Wij niet thuis? Briefje in de bus? Nou, niet bij ons. De volgende dag kwamen ze alsnog de telefoon ophalen. 2 weken later kwam de telefoon weer terug. Na 1 dag bleek dat het probleem nog niet opgelost was. Weer gebeld, de telefoon werd opgehaald, en na 3 weken bleek de telefoon beschadigd, het gelagerde schuifsysteem schaafde en de kapjes zaten niet meer goed dicht. Je kon zo via de zijkant door de telefoon kijken. Mijn man meteen naar de jongen die de telefoon had afgeleverd, maar die kon niets doen, moesten we weer pro-assist bellen. Ze zouden hem weer opkomen halen, misschien dat er iemand bij hun was die hem even goed in elkaar kon zetten. Nu is het dus weer wachten tot de telefoon terug komt. Als ik volgende week niets heb gehoord, dan ga ik bellen.

Toen ze de telefoon de eerste keer trouwens terug kwamen brengen, moesten we ook nog 25 euro betalen, want dat is het eigen risico. Dat was niet verteld toen we de verzekering afsloten. Net zoals er niet was verteld dat je met geweld beroofd moet worden, wil je een nieuwe telefoon krijgen. Er was ons gezegd bij zakkenrollen, diefstal of verlies, dan was de telefoon verzekerd. De verzekeringsvoorwaarden krijg je pas als je de verzekering ook echt hebt afgesloten.

Voor ons geen verzekering meer.

ursulavk
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 aug 2006 16:21

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door ursulavk »

Ik zat weer eens te snuffelen toen ik zag dat ik een paar reacties had gekregen.

Ten eerste Herzon,
Jij hebt hem door! :wink: Al was mijn excuses wel vanuit mij,was inderdaad ook om te proberen mijn eigen hachie te redden.
Ik ben nu inderdaad ex-medewerker en heb het helemaal prima bij mijn nieuwe bedrijf.
Reden van mijn ontslag.....smerige roddels van "collega's".
waarop ik nu ook even verder ga....

schaapje2008,
Jij werkt daar zeker ook!!en heb het daar prima he...wacht maar tot het een keer fout gaat.
en daarbij weet jij er geen F**k van wat daar wel of niet is gezegd/gebeurd,dus ff lekker pas over mij oordelen als jij erbij was...en dat was je niet.
en misschien ben jij zelf wel dat wicht of eikel die,die smerige leugens over mij heeft verspreid! :evil:
Ik ben in ieder geval nog EERLIJK genoeg om mijn eigen naam erbij te zetten,jij zet er alleen maar bij dat je een schaap bent,nou dat blijkt maar weer!

een goed bedrijf wil niet alleen maar zeggen dat ze uitbetalen.
een goede vader ben je pas als je er voor je kind bent,je bent niet automatisch vader omdat je een spermacel hebt gedoneerd!! :idea:

Zo,genoeg geweest!

Zakkenvullers
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2009 23:05

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door Zakkenvullers »

Zoals je hieronder in de brief naar Pro assist kunt lezen ben ik helaas wat euro's lichter. Bij aanvang van een abbo heb ik een verzekering aangevraagd, later bij verlenging toestel (2 jaar later) werd de verzekering overgezet naar de nieuwe telefoon. Het probleem doet zich voor wanneer ik mijn verzekering stop zet (telefonisch) hierbij kreeg ik nl. netjes een bevestiging dat mijn verzekering werd beeindigd, nu blijk alleen dat ze het toestel daarvoor nog in dekking hebben gehouden.. dit desondanks toegezegd was door Medewerker Orange dat zij dit bij het wijzigen van abbonement zouden doen.. AHHHH!





Brief naar Pro assist:Geachte..

Bij deze wil ik graag de telefoonverzekering opzeggen, van de Samsung..

Al zou dit al via orange hebben al hebben moeten verlopen met automatisch verlengen met nieuw toestel.? Toegegegd.
Het toestel "samsung" is alleen nog steeds bij u in verzekering, zeer vreemde gang van zaken.
Aangezien het toestel " de sony ericson, de telefoon opvolgend van de samsung" later wel netjes bij u door is gekomen door opzegging, en deze veel nieuwer is..

Door een medewerker van u ben ik helaas niet veel verder gekomen, mevrouw gaf alleen haar
voornaam mv Anita..

Graag ontvang ik van u nog een bevesting van beeindiging met terug werkende kracht, van de inmiddels bejaarde Samsung.

Natuurlijk zie ik ook graag dat het probleem service gericht opgelost kan worden.

Met vriendelijk groet,


hierop volgt
Geachte heer/mevrouw,

Hierbij bevestigen wij de beëindiging van bovenstaande verzekering per vervaldatum.

Wij willen u wijzen op artikel 10.4 van de Algemene Voorwaarden. Hierin is bepaald dat
reeds betaalde premie voor het lopende kwartaal niet wordt gerestitueerd.


Wij vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.





Ze kunnen toch niet af blijven schrijven.. zelf vanuit coulance doen ze niets! dus, heb ook maar even een brief richting orange gedaan.

Geldslet
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2009 22:57

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door Geldslet »

Ik heb momenteel ook problemen met het bedrijf.

Ik wil alleen even zeggen dat ik een contract af heb gesloten met pro assist.

Hoe zij dit verder uitbesteden of wat dan ook is niet mijn probleem ik heb met hun een contract en niet met allemaal andere bedrijven.

Ik heb met hun een probleem, en alleen zij moetten dit dus oplossen!!!!!!!!!!

Dat staat in het contract!

Zij halen hem op zij reparen hem en zij brengen hem terug!!!

Daar betaal ik voor dus zo moet het gaan.

Als pro assist problemen heeft met een door hun ingehuurde reparateur. lossen zij dat onderling maar op.
Ik mag daar geen last van hebben als consument.!!!!

Groetjes Onno

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door jor »

Pro assist claimt op hun eigen website Veel meer te zijn dan dat.Men schrijft The Service Company
Pro Assist / Callcenter service
Pro Assist / Courier service
Pro Assist / Replacements service
Pro Assist / Insurance service
Pro Assist / Repair service
Pro Assist / Distribution service
Pro Assist / Contract Fulfilment service
Dat alllemaal onder dezelfde naam Pro Assist. Begrijpelijk toch dat klanten niet meer weten waar ze aan toe zijn bij een probleem. De ene dienst wijst naar de andere . Zelfs al worden de reparatie's uitbesteed, dan nog claimt Pro Assist een uitgebreide controle van de reparatiewerkzaamheden. Is gewoon te vinden op hun website.

Het is allemaal 1 pot nat hoor, hier een stukje uit 2006/2007 geloof ik.

http://www.proassist.nl/nl/index.htm

Laat je dus niet afschepen met hun verwijzing naar de reparateur,zij schrijven op hun website ZELF de laatste controle te doen.

Gesloten