LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele 2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jolan12
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 apr 2006 21:09

tele 2

Ongelezen bericht door jolan12 »

Al maanden probeer ik te veel betaald geld terug te krijgen. Ik ben per 1 mei gestopt met tele 2. Op tijd Schriftelijk opgezegd. Toch hielden ze na 2 maanden 10 euro in. en later van mijn mobiel 6,15 euro. Ik heb ook al een brief geschreven maar geen reactie. Het is wel geen kapitaal maar het is mijn geld. Dus ben ik daar boos over. Als ik een e-mail stuur hebben ze elke keer een andere smoes. En het zijn al aardig wat mailtjes geweest. Ben ik de enige

fuiduif
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 jun 2005 22:19

Re: tele 2

Ongelezen bericht door fuiduif »

Je omschrijft niet echt hoe ze geen antwoord geven. Bel ze anders eens, misschien helpt dat.

jolan12
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 apr 2006 21:09

Re: tele 2

Ongelezen bericht door jolan12 »

Wat denk je dat ik dat nog niet gedaan heb. Ze beloven elke keer weer met een andere smoes dat het gestort wordt. Ik heb alle e-mails met antwoord van hun in een brief op de post gedaan. daar krijg je niet eens antwoord op. Ze hebben er gewoon maling aan.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: tele 2

Ongelezen bericht door Martin1976 »

Het is inderdaad meer dan gek met dat bedrijf, ze laten gewoon niks van zich horen. Ik heb grote problemen met hen gehad met mijn internetverbinding, die deed het niet meer en zonder daar iets aan te doen bleven ze gewoon geld van mijn rekening afschrijven. Bellen & mailen hielp niets, werd gewoon afgescheept en kreeg nietszeggende reacties. Totdat ik alle bedragen begon te storneren, toen werden ze ineens wakker daar. Toen ging het nog niet van een leien dakje maar toen bleek er opeens meer mogelijk. 't is gewoon een grote ballentent daar, 'k raad iedereen ten zeerste af met die lui in zee te gaan.

hagem010
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 aug 2006 10:23

Re: tele 2

Ongelezen bericht door hagem010 »

Dames en heren stuur een E-mail met je klacht naar de ISP en zeg daarin dat je niet meer betaald.
Boek vervolgens elke keer het geld terug naar je rekening.

DAN KOMEN ZE VANZELF WEL EEN KEER !!!!!!!!!!!!!!!!


ps

zorg natuurlijk wel dat je het geld op een spaarrekening stort.
Ik heb er hele goede ervaringen mee hahahahaha.

pearl
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 jun 2005 16:52

Re: tele 2

Ongelezen bericht door pearl »

ook ik had tele 2 opgezegd

geen reactie gehad op de eerste opzegging gebeld wel in de computer laten zetten dat ik het had opgezegd


daarna weer geschreven en om een schriftelijk bevesting gevraagd nu inmiddels een brief gehad waarin tele 2 vermeld het ontvangen te hebben en de datum waarop het stop gezet word

succes

Gesloten