LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het Net Surfen & Bellen (maar zonder bellen, helaas)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
wopper
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2006 12:08

Het Net Surfen & Bellen (maar zonder bellen, helaas)

Ongelezen bericht door wopper »

Hallo,

Ik heb Het Net surfen & bellen genomen en deze geinstalleerd. Hierna netjes geactiveerd via 13xx nummer (dat is via VoIP) de dag hierna kon ik niet meer uitbellen over VoIP echter nog wel over analoog. Ik de helpdesk gebeld "als mijn analoge lijn vervalt over 10 dagen omdat mijn nummer overgezet is heb ik niets meer" neeeeeeeee meneer rustig aan komt goed wachten. Nog een aantal keren gebeld met de helpdesk maar wachten is het motto.

Nu inmiddels al 5 dagen geporteerd (dus over op VoIP) en dus al 5 dagen geen telefoon. Het heeft de "hoogste" prioriteit. Ik heb 1 persoon bij de 2elijns die mij soms terugbelt als zijn werkzaamheden het toe laten. Het is daar mega druk.

Kortom de 1e lijn (ze zullen vast hun best doen) maar als je echt een probleem hebt is die 1e lijn echt een knap vervelende drempel die je niet over komt. Immers je kan alleen met 2elijn praten als 1e lijn je doorzet maar het standaard antwoord is" ze hebben het te druk ik krijg geen verbinding bij 2elijn" u moet wachten.

Nou het wachten zit me echt skyhigh. Wat kan ik nu nog meer doen? Heb geen telefonie, internet werkt perfect! Me enige hoop is die ene persoon van 2e lijn die mijns inziens tot nu toe de enige is met 120% kennis en voor de rest is het kennis van 2e lijn niet gek hoog.

Dit geheel is kort samen te vatten als, de helpdesk van Het Net is uitmuntend in doorschuiven. Als ik het een beetje inschat gaat het daar van 1e lijn tot en met 12e lijns, helaas heb je als klant na de 2elijn geen zicht meer op de uitgevoerde zaken.

Maar wat nu? Kan je via een officiele instantie een klacht indienen?

Rob

wilco2005
Berichten: 90
Lid geworden op: 05 jan 2005 16:31

Re: Het Net Surfen & Bellen (maar zonder bellen, helaas)

Ongelezen bericht door wilco2005 »

hoe heb je het aangesloten, omschrijf eens.

Groet

triangel
Berichten: 76
Lid geworden op: 28 nov 2006 14:42

Re: Het Net Surfen & Bellen (maar zonder bellen, helaas)

Ongelezen bericht door triangel »

wij hebben sinds een week of 3 ook het net; geinstalleerd door een monteur :? Surfen was de eerste 4 dagen totaal onmogelijk, bleek de monteur de WPA_PSK sleutel er wel ingezet te hebben maar het systeem stapte vanzelf over op de WEPsleutel.
Telefoneren was dan wel dan niet mogelijk; dan konden we wel gebeld worden maar konden we zelf niet bellen. Na een paar dagen deed de telefoon weer "normaal" maar de nummermelder deed het niet. inderdaad nummer 13xx gebeld, het heeft een paar dagen geduurd, maar het zaakje werkt nou toch echt. We hebben echter wel 49.95 euro betaald voor de monteur maar wat ik daar van denken moet???

Flipipo
Berichten: 145
Lid geworden op: 13 dec 2005 19:57

Re: Het Net Surfen & Bellen (maar zonder bellen, helaas)

Ongelezen bericht door Flipipo »

Vind het vreemd, bij mij werkte alles in 1x! Gebruikswanwijzing goed een voor een doen en juiste telefoon aansluiten, sommigen werken gewoon niet meer( weet niet meer welke) maar verder faxen, bellen(zitten op 1 lijn) gaan uitstekend! ik heb het 4 weken terug geinstalleerd. Netjes abonnemenstkosten verrekend(6 maanden 10 euro korting ook netjes erin verwerkt) :)

Gesloten