LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
michaelvb
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 nov 2006 12:29

T-mobile

Ongelezen bericht door michaelvb »

Ik ben vorig weekend bij het uitgaan mijn telefoon kwijtgeraakt, verloren of gestolen, ik heb geen idee. Maandag heb ik dat meteen doorgegeven aan t-mobile en is mijn simkaart geblokkeerd. Nu heb ik een factuur ontvangen waar ~300euro aan service nummers kosten opzitten, terwijl ik dat zelf niet heb gedaan. Ben ik verplicht deze kosten te betalen?

En als ik verplicht ben om te betalen, zag ik dat je een betalingsregeling kon treffen, klopt het dat je in die periode dan niet kan bellen, maar wel gewoon je abbonement kosten moet betalen?

Alvast bedankt,
Michael

RADonker
Berichten: 87
Lid geworden op: 13 okt 2006 18:42

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door RADonker »

Je zal het moeten betalen, want je hebt pas maandag je simkaart laten blokkeren en niet meteen en daardoor zal je voor die kosten opdraaien. Over een betalingsregeling moet je gewoon overleggen met T mobile en dan zullen ze heus wel met een oplossing komen over het betalen.

ehltech
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:59

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door ehltech »

het klopt inderdaad dat je pas weer kan bellen als alles betaald is,je kan overigens wel gebeld worden,verder is er een optie dat ze het nummer tijdelijk op prepaid zetten ,zodat je (na opwaardering) wel kan bellen .er is vast wel een mouw aan te passen

marqui50
Berichten: 17
Lid geworden op: 31 okt 2006 10:31

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door marqui50 »

oplichters EERSTE klas

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door Fiore »

t-mobile oplichters? Omdat iemand niet meteen doorgeeft dat zijn telefoon is gestolen/kwijtgeraakt moet t-mobile maar voor de kosten opdraaien? lekkere redenatie, marqui 50

Dragoon
Berichten: 179
Lid geworden op: 19 feb 2006 20:31

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door Dragoon »

Zo zou bij wijze van spreken iedereen kunnen zeggen dat zn toestel gestolen was om onder de kosten uit te komen.

Dus Marqui LOGISCH nadenken

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door pvd »

Kosten voordat je de diefstal gemeld hebt en je simkaart hebt laten blokkeren moet je zelf betalen. Kosten gemaakt na de diefstalmelding/blokkeringsaanvraag zijn voor rekening van t-mobile.

pvd
Laatst gewijzigd door pvd op 10 jan 2007 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Dragoon
Berichten: 179
Lid geworden op: 19 feb 2006 20:31

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door Dragoon »

Maar wie gaat er dan bellen om diefstal te melden maar zijn telefoon niet te blokkeren.. :roll: ?

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door Fiore »

dat heeft hij toch gedaan? Alleen een dagje te laat...

Dragoon
Berichten: 179
Lid geworden op: 19 feb 2006 20:31

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door Dragoon »

Kosten voordat je de diefstal gemeld hebt moet je zelf betalen. Kosten gemaakt na de diefstalmelding zijn voor rekening van t-mobile.

pvd

Ik bedoel te zeggen als je dan toch belt om te zeggen dat je telefoon gestolen is, is het toch net zo makkelijk om hem gelijk te blokkeren.. ?

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door Fiore »

nou, ik weet ook niet zeker of dat zo werkt.. als je het alleen aangeeft bij de politie, maar niet blokkeert bij t-mobile, lijkt me sterk dat t-mobile dan voor de kosten op zou draaien.. je mag natuurlijk zelf ook wel een beetje je best doen. ik zou denk ik nog voor ik aangifte doe eerst t-mobile hebben gebeld om het nummer te laten blokkeren en voorkomen dat er kosten worden gemaakt. Zelfs dan kan het al te laat zijn natuurlijk, wie weet na hoeveel tijd je pas merkt dat je telefoon foetsie is.
Ik heb zelf trouwens wel eens een mobieltje op straat gevonden en de eigenaar achterhaald, zo hoort het, vind ik

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door Kika29 »

Zodra je weet dat je toestel gestolen of kwijtgeraakt is, lijkt het mij logish dat je direct je simkaart laat blokkeren. Dat kan bij iedere provider op elk gewenst moment van de dag of nacht.

Sommige verzekeringen dekken ongeoorloofde gesprekken na diefstal.Maar dan moet je wel verzekerd zijn en een verzekering hebben waarbij dat vermeld is. Heb je dat niet dan is het heel erg vervelend maar toch echt pech hebben en niks vergoed krijgen...

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door pvd »

@Dragoon: Je legt ook op alle slakken zout he.......

Ik heb mijn eerdere posting inmiddels wat verduidelijkt.

pvd

Dragoon
Berichten: 179
Lid geworden op: 19 feb 2006 20:31

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door Dragoon »

Sorry was een beetje te snel denk 8)

Gesloten