LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Besite BVBA

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Onnoborgo
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2007 16:13

Besite BVBA

Ongelezen bericht door Onnoborgo »

Goedemiddag,

Ik was benieuwd of er ergens meer informatie beschikbaar is over Onderwerp: nr 0906-0710, ik zag dat deze al van vorig jaar was.

Ik kreeg deze maand een rekening 10x zo hoog als normaal omdat op de 1 of andere manier er 5 uur lang naar dit prut bedrijf gebeld is met mijn mobiel. Terwijl ik zeker weet dat Ik dat niet gedaan heb.
Het zou kunnen zijn dat mijn broertje er mee heeft zitten klooien maar ik kan helaas geen bewijs vinden voor dit.

Nu was ik benieuwd, en heb 1 malig het nummer gebeld , om te kijken wat het was endan wordt er om een 4cijferig wachtwoord gevraag. Nu vroeg ik mij af of ze ook registeren wie die 4 cijferige code heeft aangevraagd.

fuiduif
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 jun 2005 22:19

Re: Besite BVBA

Ongelezen bericht door fuiduif »

Nee, het is vrij simpel bij dit soort sites:

Je bezoekt een website. Op de website staat een code. Je belt het 0906nummer en moet daar de code van je scherm invoeren. De telefoon geeft door aan de server dat er wordt betaald. Zolang je telefonisch verbinding hebt doet de website het. Het kan een goksite zijn, of een erotische site, een enkele keer een onschuldig spel.

buldog1
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 aug 2007 15:45

Re: Besite BVBA

Ongelezen bericht door buldog1 »

ik heb hier ook last van aleen gaat het bij mij via de kabel want ik heb telefoon via upc en ik heb nu al 3 keer moeten betalen en ze zouden de laatste keer het uit zoeken maar ik heb niks meer gehoort nu heb ik zelf alles gedaan om het te voorkomen blokade hier blokade daar en niks help ik blijf er bij dat er iemand is bij upc die intern loop te bellen via mijn lijn .
ik heb een voorbeeld een blokade kan je er aleenmaar af laten halen via een brief net een copie van je id kaart en bij mij is er tot twee keer toe mijn blokade er afgehaald via de telefoon .Dus waar zit nu de fout

Gesloten