LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] upc houdt zich niet aan het contract

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: upc houdt zich niet aan het contract

Ongelezen bericht door ?? »

Sjoh, best grappig om dit te zien. pvd streept een paar terechte punten aan en wordt keihard aangevallen door een paar, tja... hoe omschrijf ik dat subtiel?

willem de 16de
Berichten: 314
Lid geworden op: 23 jan 2007 13:28

Re: upc houdt zich niet aan het contract

Ongelezen bericht door willem de 16de »

"??"!!
Sjoh, best grappig om dit te zien. pvd streept een paar terechte punten aan en wordt keihard aangevallen door een paar, tja... hoe omschrijf ik dat subtiel?
?? :!: :!: :roll: :roll:

Terechte punten?
Welke dan?
Hadden die wel met de topic te maken of net "zoveel" als uw opmerking?
Opmerkingen op de man worden van nu af door mij genegeerd :!:

kuiffie
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:32

Re: upc houdt zich niet aan het contract

Ongelezen bericht door kuiffie »

Ik vind dat deze discussie de verkeerde ( negatieve) kant op gaat door een enkeling die niet begrijpt dat er mensen zoals ik , die de laatste jaren ,gebruik hebben gemaakt van meerdere providers uit ervaring kunnen zeggen dat UPC gewoonweg een vaginaal bedrijf is met een onmenselijk en puur zakelijk ( amerikaans ) fundament .
In het verleden zat ik bij Wish , ik heb een tijdje bij speedlinq gezeten , wanadoo , upc en thans bij Tiscali .
Bij allen ( tiscali uitgezonderd tot op heden ) ging er wel eens wat mis , natuurlijk .
Het feit , wat willem de 16 al reeds zei , is dat je bij anderen serieus bejegend word doordat bv je een klachtnummer krijgt en dat er contact met je gezocht gaat worden .
Bij upc niet ! Daar krijg je contact via een zeer duur 0900 nummer met een hersenloze callcenter-medewerk(st)er die vaak geheel niet terzakekundig is .
Als je nu wil reageren op deze discussie praat dan uit ervaring met upc en andere providers en baseer je mening niet op verhalen van collega's en vrienden .
Ik blijf daarom bij mijn mening dat het bij upc gewoon een stel oplichters zijn , zonde van je geld .
Er zijn zeer vele voordeliger en betere aanbieders .

willem de 16de
Berichten: 314
Lid geworden op: 23 jan 2007 13:28

Re: upc houdt zich niet aan het contract

Ongelezen bericht door willem de 16de »

Ik bel sinds 1997 bij UPC. Vorig jaar kwam er iemand langs,die vertelde mij om internet te nemen en telefonie,want dat was goedkoper.
Omdat ik net een computer heb aangeschaft,vond ik die aanbieding interessant .De eerste maand zou ik gratis krijgen.

Ik zou een HET STARTERSPAKKET krijgen met chello EASY en een bel ANYTIME
voor €19.95 per maand het eerste jaar en daarna zou ik €29.95 per maand
na 1900 uur hoefde ik niet betalen voor gesprekken naar vaste nummers.

Nu blijkt dat deze abonnementsoort helemaal niet kan.
Ze hebben een fout gemaakt.
Nu zeggen ze dat ik een chello basis krijg met bel freetime voor €29.95 + 10 euro In totaal dus €39.95

Ook zou men beweren dat ik analoog bel,maar ik heb mijn telefoon en computer aangesloten op een modem. Ik zou een paar honderd euro moeten betalen om digitaal te telefoneren,dat klopt toch niet

Ik heb een contact ondertekent en ik wil waar ik recht op heb.

Weet iemand anders nog wat ik kan doen. Bij de helpdesk begrijpen ze het gewoon niet.
Wat kan ik nog verder doen?

Over de producten ben ik erg tevreden met UPC,alleen de administratie is een zooitje daar.
Alleen al zoiets!
Je sluit met UPC een contract af hetgeen in het normaal zakelijke verkeer een wederzijdse verplichting onderstreept.
Omdat wij vaak geen zin in al die sorus hebben gaat UPC er vanuit dat zij na eenmaal een contract met iemand te hebben verder kunnen doen wat ze maar willen! :!: :evil:
En ga er maar eens aan staan HUN fout weer terug te draaien. Dat weten zij en dat buiten zij uit.
Sterker nog.
Hun service moet voor een klant met een klacht, beleidsmatig bepaald, zo rot, frustrerend en uitputtend zijn, dat de meerderheid van de klanten in bovenstaand geval gewoon alles slikken of er soms geen erg in hebben.
Imbecielen achter de helpdesk telefoon van UPC moeten de verwarring compleet maken.
UPC pakket nemen :?: :roll: Lijkt me een heel slecht idee! :!: :roll:

willem de 16de
Berichten: 314
Lid geworden op: 23 jan 2007 13:28

Re: upc houdt zich niet aan het contract

Ongelezen bericht door willem de 16de »

cyberoma,

Ik leef met je mee maar zou niet weten hoe ik je kan adviseren in jouw geval.
Zeker is dat ALLEEN het door jou getekende contract rechtsgeldig is.
Wat UPC daarna uit hun muffe, stinkende toverhoed toveren zijn hun illusies hoe zij met mensen kunnen omgaan en bij vele hebben ze nog succes ook.
Aan jou of je ze de oorlog verklaart.

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: upc houdt zich niet aan het contract

Ongelezen bericht door pvd »

Een tip aan Willem: Waarom zeg je de hele handel van UPC niet gewoon op? Je hebt redenen genoeg (blijkbaar) om het op wanprestatie te mikken. En als iedereen dat doet, dan bestaat UPC niet lang meer......

pvd

willem de 16de
Berichten: 314
Lid geworden op: 23 jan 2007 13:28

Re: upc houdt zich niet aan het contract

Ongelezen bericht door willem de 16de »

pvd


Geplaatst op 08 Feb 2007 19:11 door pvd


--------------------------------------------------------------------------------

Een tip aan Willem: Waarom zeg je de hele handel van UPC niet gewoon op? Je hebt redenen genoeg (blijkbaar) om het op wanprestatie te mikken. En als iedereen dat doet, dan bestaat UPC niet lang meer......

pvd

pvd,

u heeft gelijk hierin.
Edoch ik blijf. Om meer van hun trucen en wanbeleid zelf te ervaren totdat ik gewapend met voldoende keiharde bewijzen en met een waterdichte aanklacht in de hand bij UPC de handschoen in de ring kan gooien.
Ik wil in ons land een zakenleven met normen en respect voor ieder individu, ongeacht of iemand nu geld heeft of niet, acedemisch gevormd is of van een mindere ontwikkeling is of een minder sterke persoonlijkheid in de maatschappij is, mag geen verschil maken in behandeling. Hier wil ik voor gaan. Iedereen roept desgevraagd respect voor iedereen te hebben echter in praktijk kennen veel mensen zichzelf niet.
Ik ben mij ervan bewust dat mijn inzet een utopie is maar om alles zo maar te laten omdat het nou eenmaal zo gaat is niets voor mij. Daarmee gaat de verhuftering van het bedrijfsleven ongeremd door. We worden steeds meer een nummer en.... een bankrekening die, via onze machtiging, binnen de grijpgrage klauwen van het bedrijfsleven ligt. Mijn bank moet ik regelmatig laten storneren. (terugstorten van onjuist ingediende rekeningen van grote bedrijven die ik betaal met mijn creditkaarten.)
Wij worden massaal overal steeds weer en vaker geschoffeerd en het ergste is dat we zelfs hieraan gewend raken, eelt op de ziel krijgen en misschien onbewust dat gedrag naar elkaar ons ook eigen maken.
Hoe getergd de Nederlandse bevolking is zie je dagelijks in de kranten bij geweldexposies waarbij zichtbaar wordt hoe kort ons lontje geworden is.
Mentaal verschillen wij maar weinig meer van ontwikkelingslanden. Wat zou daar de oorzaak van zijn? :roll:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: upc houdt zich niet aan het contract

Ongelezen bericht door agro »

dan bestaat UPC niet lang meer
Als dat zou kunnen!!!!
Denk dat, dat een droom is die te mooi is om waar te zijn.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: upc houdt zich niet aan het contract

Ongelezen bericht door kanovaarder »

De hoop dat UPC weleens over niet al te lange tijd toch aan het kortste eind zal trekken deel ik en meen ook dat die hoop werkelijkheid zal worden.

Kijk, de meerderheid van de UPC-klanten zijn diegene die alleen het televisiedeel van UPC afneemt en zij die groep mensen (wellicht) tevreden.

De bewuste UPC-TV-consument weet ook en ergert zich aan een aantal grove prijsverhogingen in de kleinere randgemeenten zijn opgedrongen.
Die kijkers hadden en hebben geen keus, althans tot voor de komst van Digitenne.

De internetters op de kabel zijn het meest gebaat bij een glasvezelnet en dat wist UPC heel goed.
Toen dan ook Amsterdam de plannen voor zo'n net ging maken heeft UPC op een a-sociale manier met een corrupte politica in het geheim een deal willen sluiten dat dit glasvezelnet voor een klein symbolisch bedrag aan UPC verkocht zou worden waardoor UPC als monopolist die machtspositie zou behouden ten koste van die veelgeroemde "vrije markt" die wat de kabel betreft een utopie is maar de politiek heeft daar geen boodschap aan en beschermd juist de positie die UPC heeft.

Sterker nog, de plannen en de aanleg voor een glasvezelnet zijn voor een groot deel weer de ijskast in gegaan en wordt het glasvezel- gebeuren zo veel mogelijk vertraagd!!

Maar, de ontwikkeling gaat snel en er zijn andere steden die tot voorbeeld strekken zoals Parijs waar een glasvezelnet via het rioolstelsel op een goedkopere manier kan worden aangelegd.
Montreal waar zoiets als WiFipunten door de hele stad heen het mogelijk maakt om op vrijwel elk punt dan ook een internetcontact te krijgen en dat voor geen of een stuk lagere kosten dan wat hier gevraagd word.

Het zal de techniek zijn die UPC de nek om zal draaien!
En wat mij betreft eerder vandaag dan morgen.

Grootvader

willem de 16de
Berichten: 314
Lid geworden op: 23 jan 2007 13:28

Re: upc houdt zich niet aan het contract

Ongelezen bericht door willem de 16de »

Grotekanovaardervader? :wink:

Wijze en interessante woorden :!:

kuiffie
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:32

Re: upc houdt zich niet aan het contract

Ongelezen bericht door kuiffie »

Dus eensgezind gaan we UPC de nek omdraaien !
Ideeen welkom .

Gesloten