LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort wijzigt prepaid voorwaarden/Beltegoed weg

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
pa0mir
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 jan 2007 22:49

Re: Telfort wijzigt prepaid voorwaarden/Beltegoed weg

Ongelezen bericht door pa0mir »

Al aangehaald in eerdere reactie citeer ik toch maar een uitspraak van de geschillencommissie:

Hoewel in deze zaak niet aan de orde merkt de commissie in zijn algemeenheid op dat de kwestie anders zou kunnen komen te liggen als de ondernemer gedurende de contracttijd de voorwaarden wijzigt in het nadeel van de consument. In een dergelijke situatie zou zich de omstandigheid kunnen voordoen dat de ondernemer wel verplicht is een beltegoed terug te geven.

Er is dus wel degelijk een optie, maar de commissie dient zich wel aan de eigen jurisprudentie te houden. Let dus op bij je argumenten en haal deze uitspraak ook aan indien van toepassing, dat lijkt me zowel bij de Vodafone als bij de Telfort aktie van toepassing

keesvanderwal
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 apr 2007 19:37

Re: Telfort wijzigt prepaid voorwaarden/Beltegoed weg

Ongelezen bericht door keesvanderwal »

Ik heb vandaag een deskundige van de Consumentenbond gesproken, onder meer over de vreemde uitspraak in de eerdere Telfort-zaak TEL07-0283.

Op zich heeft Telfort het recht de voorwaarden te wijzigen als de voorwaarden daarvoor de mogelijkheid bieden. (We hebben het niet gehad over de "oneerlijke handelspraktijken" en/of "misleiding" waarvan sprake kan zijn bij de huidige aanpassing van de voorwaarden).

Bij een wijziging in een "kernbeding" van de overeenkomst, heeft de andere partij (wij dus) het recht de overeenkomst te ontbinden. Wij vinden het onbeperkt houdbaar zijn van het beltegoed een "kernbeding", zou ik zeggen.

Bij het ontbinden van de overeenkomst wordt alles teruggedraaid naar de situatie van voor de overeenkomst. Dat wil zeggen: het hele aan Telfort betaalde bedrag (75 euro) terug. Wel heeft Telfort dan een vordering op mij voor de al aan mij geleverde geleverde diensten, i.e. het verbelde bedrag. Netto moet Telfort dus gewoon het resterende beltegoed terugbetalen.

Iedereen kan een fout maken, ook een Geschillencommissie. Tegen de uitspraak in de eerdere zaak TEL07-0283 kunnen wij geen bezwaar maken. We kunnen rustig afwachten wat de Commissie in mijn (ons) geval gaat beslissen.

Mocht de uitspraak in mijn zaak ook 'vreemd' uitpakken (vergelijkbaar met TEL07-0283), dan kan ik tegen die uitspraak wel bezwaar maken. De Consumentenbond raadde mij aan het dan aan de Nationale Ombudsman voor te leggen. Dat lijkt mij inderdaad wat laagdrempeliger dan er een rechtszaak van te maken. Ik hoop natuurlijk dat dat niet nodig zal zijn.

Kortom: houd moed en heb vertrouwen in de Geschillencommissie.

Astrid A
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 aug 2007 11:14

Re: Telfort wijzigt prepaid voorwaarden/Beltegoed weg

Ongelezen bericht door Astrid A »

Tot mijn grote verbazing valt er net een brief op de mat van Telfort.

Belangrijk bericht over de houdbaarheid van uw beltegoed en bellen in het buitenland.

Dit is de brief die Telfort in maart 2006 aan zijn prepay (postbank) klanten had moeten sturen!

Nog een goede tip van Telfort:
Mocht u niet akkoord gaan met de voorwaarden, dan kunt u uw overeenkomst beeindigen door eenvoudigweg geen gebruik meer te maken van de dienst. Ze raden wel aan in dat geval het beltegoed voor de vervaldatum te verbruiken omdat het tegoed anders vervalt.

Het is toch ongelofelijk dat ze anderhalf jaar na dato nog even een brief sturen over de wijzigingen per 4 april 2006!

Voor mij blijft het één grote mafia.

Kan de geschillencommissie eigenlijk niet ter beoordeling worden gesteld met hun tegenstrijdige uitspraken?

Astrid A

resp00198112
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 aug 2007 09:55

Re: Telfort wijzigt prepaid voorwaarden/Beltegoed weg

Ongelezen bericht door resp00198112 »

Volg met grote belangstelling deze draad!

Kreeg gisteren ook een brief van Telfort over de houdbaarheid
van het beltegoed. De afzetters! :?

onbeperkte aart
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 aug 2007 11:20

Re: Telfort wijzigt prepaid voorwaarden/Beltegoed weg

Ongelezen bericht door onbeperkte aart »

Ook ik kreeg vandaag voor het eerst een brief over de wijzigingen van de voorwaarden.
In april was ik na de migratie naar het KPN netwerk, waartoe ik door telfort was uitgenodigt in een brief van 19 maart 2007 ineens niet meer instaat te bellen/ gebeld te worden. Dit duurde enige tijd wat erg vervelend was omdat ik door ziekte van mijn vader (96j) steeds bereikbaar wilde zijn. Er kwam wat bellen en emailverkeer aan tepas toen werd het hersteld. Mijn beltegoed is volgens de mail van 21 april 2007 dus geldig tot 31-12-2010! In de brief van 20 augustus staat dat de voorwaarden per ingang van 4 april zijn gewijzigd dus heeft in mijn geval de mail van 21 april rechtsgeldigheid!??

Hieronder het mailverkeer met Telfort doe er je voordeel mee:

Klant (Aart ) - 19/04/2007 11:24 PM
Hallo, Ik heb 23,71 euro beltegoed op mijn prepay; een vervaldatum wordt op mijn display niet aangegeven. Toch kan ik niet meer bellen een week na de overgang op KPN. Ik krijg de mededeling: verhoog binnenkort uw beltegoed om nog te kunengebruiken enz. Ik vind dat ik voldoende beltegoed heb en het lijkt mij onnodig optewaarderen. Er staat meer dan 50 gulden op! Kunt u mij zo spoedig mogelijk weer toegang tot bellen geven? Mijn vader (96 jaar oud) is ziek dus dit komt uitermate slecht uit. Kunt u er zo gauw mogelijk iets aan doen? vriendelijke groet,
x

Onlangs heeft u een mail gestuurd aan onze klantenservice.
Hieronder vindt u onze reactie.

Onderwerp
---------------------------------------------------------------
kan niet meer bellen


Samenvatting Vraag
---------------------------------------------------------------
Reactie (Kristel) - 20/04/2007 08:03 PM
Geachte heer ,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort. U geeft aan dat u niet meer kunt bellen.

Wij hebben geconstateerd dat u over de geldigheid van u beltegoed bent. U beltegoed 23.71 Euro is onbeperkt houdbaar mits u 1 keer in het jaar opwaardeert. U moest echter nog voor 4 april opwaarderen. Omdat u hier hoogwaarschijnlijk niet van op de hoogte bent, zullen wij dit tegoed weer vrijgeven zodra u opwaardeert.
Als u opwaardeert is u beltegoed weer onbeperkt houdbaar, mits u 1 keer in het jaar opwaardeert. Dit kunt u doen door het aanschaffen van een opwaardeerkeert van Telfort.

Heeft u nog vragen? Dan kunt u ons altijd een e-mail sturen, want wij helpen u natuurlijk graag verder.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.

Incident: 070419-000415

Aan Kristel,
Ik houd er niet van wanneer mij pertinent onjuiste informatie wordt verstrekt.
Ik heb mijn telfort telefoon in september 2004 verkregen middels een aktie van de Postbank. Al die tijd heb ik niet hoeven op te waarderen.
Dit staat ook zou in het boekje dat ik bij het toestel kreeg: "Uw beltegoed is onbeperkt houdbaar. Het enige wat u hiervoor hoeft te doen, is minimaal 1 keer per 12 maanden actief gebruikmaken van 1 van de Prepay-diensten van Telfort. Dit kunt u doen door zelf te bellen, een sms- of mms-bericht te versturen of uw beltegoed op te waarderen.
Elke keer dat u belt, een sms-bericht verstuurt of opwaardeerd is uw beltegoed weer onbeperkt houdbaar."
(Pagina 12 telfort/siemens MC 60 boekje.)
Opwaarderen: "Let op u kunt geen gebruik maken van belkaarten om uw beltegoed op te waarderen."
(Pagina 15 van hetzelfde boekje, opwaarderen kan alleen mobiel of via internet.)

Ik verzoek u onverwijld over te gaan tot het vrijgeven van mijn beltegoed zodat ik het toestel weer kan gebruiken.
Hoogachtend,
x

Klantenservice
Onderwerp
---------------------------------------------------------------
kan niet meer bellen


Samenvatting Vraag
---------------------------------------------------------------
Reactie (Beate) - 21/04/2007 10:55 AM
Geachte heer ,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

Wij begrijpen uw boosheid wat betreft het beltegoed en houdbaarheid hiervan.

Per 4 april 2006 heeft er een wijziging plaatsgevonden in de houdbaarheid van het beltegoed, wij hebben de klant hierover geinformeerd door middel van een sms en berichten in verschillende dagbladen. Wij betreuren het dit nieuw u niet heeft bereikt. Vandaar dat wij hebben besloten uw beltegoed weer te activeren, en op dit moment kunt u weer bellen en gebeld worden, uw beltegoed is tenminste houdbaar tot 31-12-2010.

Heeft u nog vragen? Dan kunt u ons altijd een e-mail sturen, want wij helpen u natuurlijk graag verder.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.

Klantenservice


[---001:000883:17215---]

Aan Beate / Kristel,
Mijn Boosheid betrof het verstrekken van pertinent onjuiste informatie. Ik kan me goed indenken dat een of andere manager niet weet wat in het verleden afgesproken is en de zaak laat afsluiten. Maar daarna verwacht ik wel een correct antwoord. Gelukkig kan ik inmiddels weer bellen en is de zaak daarmee afgedaan tot 31-12-2010. Want u begrijpt, onbeperkt is onbeperkt en daar zal ik Telfort t.z.t.aan houden.
Vriendelijke groet,
x

Onderwerp
---------------------------------------------------------------
kan niet meer bellen


Samenvatting Vraag
---------------------------------------------------------------
Reactie (Ramses) - 25/04/2007 03:22 PM
Geachte heer ,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

Op basis van de overeenkomst en op basis van de wet mag Telfort de voorwaarden wijzigen. Daartoe is Telfort gerechtigd op basis van artikel 1.3 van de algemene voorwaarden prepay. Omdat wij vinden dat u dat niet duidelijk genoeg is gecommuniceerd hebben wij het beltegoed tot verdere berichtgeving beschikbaar gestel tot 31-12-210.



Heeft u nog vragen? Dan kunt u ons altijd een e-mail sturen, want wij helpen u natuurlijk graag verder.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.

Klantenservice


[---001:000741:02579---]

keesvanderwal
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 apr 2007 19:37

Re: Telfort wijzigt prepaid voorwaarden/Beltegoed weg

Ongelezen bericht door keesvanderwal »

Aart, de tot tweemaal toe gedane belofte van Telfort dat jouw (huidige) beltegoed ten minste houdbaar is tot eind 2010 lijkt me spijkerhard. Het is een reactie op jouw protesten. Je hebt zelfs expliciet bevestigd dat je daarmee de zaak als afgedaan beschouwt.

Het enige addertje onder het Telfort-gras zit in de tweede mail waarbij Telfort (anders dan de eerste keer) een klein stukje tekst toevoegt; zie het door mij gecursiveerde deel van de laatste zin "... hebben wij het beltegoed tot verdere berichtgeving beschikbaar gesteld tot 31-12-2010". Telfort zou nu kunnen beweren voor jou alleen een voorlopige maatregel (eind 2010) te hebben getroffen die met de brief van 20 augustus is omgezet in een definitieve (1 oktober 2007). Om elk misverstand uit te sluiten zou je Telfort nog een laatste e-mailtje kunnen sturen waarin je aangeeft dat Telforts augustusbrief geen betrekking heeft op de toezegging die Telfort aan jou heeft gedaan.
Telfort heeft mij trouwens ook een dergelijk aanbod gedaan door de gunstiger "oude voorwaarden" tot eind 2009 te laten gelden; een jaartje korter dus dan voor jou. Een van de argumenten van Telfort om het tot 2009 te beperken was: "Een latere datum is op dit moment technisch niet mogelijk ...". Uit het aanbod aan jou (eind 2010) blijkt ook dit weer een onzinargument. Dat was een aanbod in het kader van mijn bij de Geschillencommissie aanhangig gemaakte procedure, waarop, ik om verschillende redenen, toen niet ben ingegaan.

Overigens lijkt me Telforts brief van 20 augustus juist heel bruikbaar voor iedereen die van de wijziging in de voorwaarden nog niet op de hoogte was en nog geen klacht heeft ingediend of deze niet heeft doorgezet. Telfort geeft immers overduidelijk aan te zijn tekortgeschoten in het aankondigen van de wijziging van de Algemene Voorwaarden per 4 april 2006. Iedereen die er pas nu (door Telforts brief) achter komt dat Telfort die wijziging echt heeft doorgevoerd kan m.i. zonder meer verlangen dat de overeenkomst nu wordt ontbonden. De terugbetaling van het nog niet verbruikte beltegoed is een onlosmakelijk onderdeel van die ontbinding. Voor bruikbare tekst zie ondermeer de brief van Mieke Telfort in dit forum (aangevuld met Telforts bevestiging daarin te zijn tekortgeschoten in hun recente brief). Daar moet je dan niet lang mee wachten; normaal gesproken heb je vier weken de tijd om er op te reageren. Wacht je langer, dan kun je redelijkerwijs geen ontbinding van de overeenkomst meer eisen. De overeenkomst eindigt dan 90 dagen na 1 oktober 2007 en dan vervalt het resterende beltegoed.

.

onbeperkte aart
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 aug 2007 11:20

Re: Telfort wijzigt prepaid voorwaarden/Beltegoed weg

Ongelezen bericht door onbeperkte aart »

Dat is zo daarom heb ik al weer een mailtje naar telfort gestuurd met de vraag 31-12-2010 nogmaals te bevestigen. Nog geen reactie op gehad dus nog niet opgenomen in het bovenstaande.
Aart

Mickey D
Berichten: 114
Lid geworden op: 21 feb 2005 21:04

Re: Telfort wijzigt prepaid voorwaarden/Beltegoed weg

Ongelezen bericht door Mickey D »

Mail gestuurd aan Telfort? Kleine tip: print hem uit en stuur hem per post nog eens! Ik heb een keer of 4-5 mail uitgewisseld, waarbij ik andere antwoorden kreeg dan aan de telefoon, dus gevraagd naar commentaar op die emails. Ik kreeg te horen dat ik sinds 15 mei helemaal geen email van ze had gehad.... ??? Als ik vond dat dat wel zo was, wilde ik die emails dan maar eens uitprinten en opsturen? Voorlezen en de naam noemen van degene die de emails gestuurd had, was niet voldoende om het bestaan aan te tonen. Telfort is een bedrijf dat me steeds verbaasd doet staan, keer op keer verzinnen ze weer iets anders...

keesvanderwal
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 apr 2007 19:37

Re: Telfort wijzigt prepaid voorwaarden/Beltegoed weg

Ongelezen bericht door keesvanderwal »

Ik heb net de uitnodiging gekregen voor de zitting van de Geschillencommissie voor de behandeling van mijn zaak. De zitting zal plaatsvinden op 11 september; uitgerekend een dag (week) waarop ik niet kan. Ik heb de afgelopen maanden mijn (on)beschikbaarheid nauwgezet ingevuld op de website van de Geschillencommissie. Er zijn ook legio mogelijkheden in de weken daarvoor en daarna waarop ik wel beschikbaar ben.

Een Commissie die de zitting willens en wetens laat plaatsvinden op een moment dat de consument en klagende partij niet beschikbaar is. Wat moet ik daar nu weer van denken?

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Telfort wijzigt prepaid voorwaarden/Beltegoed weg

Ongelezen bericht door D1RK »

Als je aangeeft wanneer je niet kunt...
ze kunnen er misbruik van maken en zo toch winnen, maar moet je zelf heen, of mag je ook een andere sturen?

Dit is vaker toegepast, dus helaas is het vermoedelijk, maar niet bewijsbaar....

keesvanderwal
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 apr 2007 19:37

Re: Telfort wijzigt prepaid voorwaarden/Beltegoed weg

Ongelezen bericht door keesvanderwal »

Ik zou iemand anders kunnen machtigen om namens mij te komen. Dat zou ik dan ten minste drie dagen voor de zitting aan de Commissie moeten laten weten en de gemachtigde moet ter zitting een door mij getekende machtiging overleggen.

Dirty Harry
Berichten: 38
Lid geworden op: 24 feb 2006 17:27

Re: Telfort wijzigt prepaid voorwaarden/Beltegoed weg

Ongelezen bericht door Dirty Harry »

Langzamerhand ontstaat er toch een "draadje" over het (dis)functioneren van de geschillencommissie.


Harry

tfdupe
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 jul 2007 19:24

Re: Telfort wijzigt prepaid voorwaarden/Beltegoed weg

Ongelezen bericht door tfdupe »

Beste keesvanderwal,

Het is jammer dat je nu inderdaad al bij voorbaat de indruk zou kunnen krijgen dat de SGC je argumenten misschien niet helemaal serieus neemt. Ik zou in jouw geval waarschijnlijk een briefje schrijven dat je niet zal komen omdat je die week niet beschikbaar bent, zoals je netjes op hun eigen site hebt aangegeven. Je zou er nog bij kunnen zetten dat het valse verwachtingen wekt als ze speciaal vragen naar de data waarop je niet kan en dat de SGC dan uitgerekend alleen in die periode gelegenheid ziet om de commissie samen te stellen. En hierbij ook nog geen overleg kunnen plegen met de eisende partij om dit kort te sluiten zorgt natuurlijk ook niet voor extra waardering. Misschien dat ze de zitting dan verplaatsen.

De valse verwachtingen spelen ook in het verhaal met Telfort, dus ik hoop dat de SGC die argumenten iets serieuzer neemt dan hun eigen 'voorwaarden' en vragenlijsten. Gelukkig is het oordeel van de SGC niet definitief.

onbeperkte aart
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 aug 2007 11:20

Re: Telfort wijzigt prepaid voorwaarden/Beltegoed weg

Ongelezen bericht door onbeperkte aart »

Hallo Harry, Kees,
Jammer dat je niet kunt bij de geschillen cie,
Ik heb inmiddels een reactie van telfort op mijn vraag om mijn vervaldatum van 31 december 2010 te bevestigen.
Nu wordt er de techniek bijgehaald! En de vervaldatum wordt 1 oktober 2008. Tussen 21 april 2007 (toen 2010 werd afgegeven) en 31 augustus 2007 is de techniek kennelijk erg achteruitgegaan.
Ik zal hierop nadere uitleg vragen.
Ben benieuwd
aart




Reactie (Desiree) - 31/08/2007 16:25

Geachte heer ,


Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort en onze excuses voor de late reactie.

In uw e-mail vraagt u ons om nogmaals te bevestigen dat uw beltegoed tot 31 december 2010 houdbaar is. Helaas kunnen wij dit niet bevestigen. Uw beltegoed is houdbaar tot 1 oktober 2008. Graag leggen wij u uit wat de reden hiervan is.

Het spijt ons u te moeten melden dat u foutief bent geïnformeerd. Het is namelijk technisch niet mogelijk om de vervaldatum vast te stellen op 31 december 2010.

U heeft op 14 augustus 2007 een brief ontvangen waarin de nieuwe vervaldatum, 1 oktober 2007, van het beltegoed bekend wordt gemaakt. Uiteraard vinden wij het vervelend dat u foutief bent geïnformeerd en hebben daarom besloten om voor u een uitzondering te maken. Uw beltegoed is houdbaar tot 1 oktober 2008.

Telfort heeft begin vorig jaar besloten om de voorwaarden voor prepaid te wijzigen. Deze voorwaarden zijn ingegaan per 4 april 2006. Telfort heeft daarnaast twaalf maanden extra de tijd gegeven aan haar klanten om onder de oude voorwaarden gebruik te maken van het beltegoed. U heeft één jaar en vier weken de tijd gehad om onder de oude voorwaarden het beltegoed te gebruiken. Daarna heeft u nog een periode van 90 dagen om alsnog beltegoed op te waarderen, waardoor het volledige beltegoed weer beschikbaar wordt. U heeft ruim voldoende de tijd gehad om onder de oude voorwaarden uw beltegoed te verbruiken.

Wij hebben uit reacties van onze klanten begrepen dat de communicatie over de wijziging in onze Algemene Voorwaarden over de houdbaarheid van het prepay-beltegoed niet duidelijk is geweest. Wij vinden dit heel vervelend en hebben daarom besloten de vervaldatum van het beltegoed uit te stellen.


Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.

Klantenservice



[---001:001784:43176---]

Rolandroland

Re: Telfort wijzigt prepaid voorwaarden/Beltegoed weg

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Telfort is van KPN he.

tfdupe
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 jul 2007 19:24

Re: Telfort wijzigt prepaid voorwaarden/Beltegoed weg

Ongelezen bericht door tfdupe »

onbeperkte aart,

Lijkt me een duidelijke zaak: je hebt 2 mailtjes die elkaar tegenspreken. Maar de eerste mail is wel heel duidelijk: houdbaar tot eind 2010.
Dat ze hier later op terugkomen doet niet ter zake.

Je volgende stap zou kunnen zijn dat je de Telfort klachtencommissie kan aanschrijven (antwoordnummer 574, 1100 VD Amsterdam). Je maakt hierbij duidelijk dat je een toezegging hebt (nota bene van na de wijziging van de voorwaarden) en dat zij deze dienen te honoreren.
Als ik je vorige bijdrage bekijk staat het er zelfs 2 keer.

Hier is geen enkele twijfel over mogelijk, ze kunnen onder de toezegging niet meer uit. Zelfs al zou het een onjuiste toezegging zijn of foutieve informatie zijn, dan nog moeten zij zich hier aan houden. Als je de toezeggingen van medewerkers die namens Telfort spreken al niet meer kan vertrouwen...

keesvanderwal
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 apr 2007 19:37

Re: Telfort wijzigt prepaid voorwaarden/Beltegoed weg

Ongelezen bericht door keesvanderwal »

Na ontvangst van de uitnodiging voor de zitting voor de mondelinge behandeling van mijn zaak heb ik een redelijk uitgebreide brief geschreven met het verzoek de zitting op een andere datum te houden.

Ik heb daarin benadrukt dat ik gedurende de afgelopen maanden mijn beschikbaarheid nauwgezet heb ingevuld op de website van de Commissie. De Commissie (i.e. het secretariaat dat de zittingen plant) wist dus dat ik dan niet beschikbaar zou zijn. In de uitnodiging wijst de Commissie er uitdrukkelijk op dat je niet verplicht bent om te komen maar dat het wel erg belangrijk is om "zonodig" de onjuiste beweringen van de wederpartij te kunnen weerspreken. In mijn brief heb ik ook aangegeven dat ik dat het mij, gegeven de historie, waarschijnlijker lijkt dat dat inderdaad nodig is. Een derde aspect is dat Telfort de eerdere uitspraak van de Commissie ten nadele van de consument naar voren heeft geschoven met de suggestie dat de Commissie maar weer zo'n (in mijn ogen 'vreemde') uitspraak moet doen. Ook daar wil ik graag mijn zegje over doen.

Door de zitting op een tijdstip te plannen waarop ik niet kan, heeft de Commissie zich in mijn ogen in een positite gemanoeuvreerd waarin zij zich geen onpartijdig oordeel zal kunnen vormen. Dat is niet goed voor mij en dat lijkt me ook niet goed voor de Commissie.

Ik weet niet of en hoe (het secretariaat van) de Commissie zal reageren; dat weet ik pas na afloop van de datum waarop de zitting is gepland. Ik ben benieuwd.

keesvanderwal
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 apr 2007 19:37

Re: Telfort wijzigt prepaid voorwaarden/Beltegoed weg

Ongelezen bericht door keesvanderwal »

Ha onbeperkte Aart,

Het argument dat er bij Telfort iets "technisch niet mogelijk" zou zijn heeft Telfort zelf al ongeloofwaardig gemaakt.

Eerst beloven ze iedereen, zonder enig voorbehoud, een onbeperkte houdbaarheid van het beltegoed. Dan is er technisch nog geen vuiltje aan de lucht. Dan bieden ze jou een houdbaarheid tot eind 2010; ook nog geen technisch probleem. Even later bieden ze mij een houdbaarheid tot eind 2009, onder meer met het argument dat later "technisch niet mogelijk" zou zijn. Nu (na de 'grootste migratieoperatie ooit' naar het technisch hoogwaardige netwerk van KPN) zou de techniek zover zijn voortgeschreden dat het niet langer zou kunnen worden dan 1 oktober 2008?

Is er iemand die Telforts uitspraken over wat "technisch mogelijk" is nog serieus neemt, laat staan erin gelooft?

Rolandroland

Re: Telfort wijzigt prepaid voorwaarden/Beltegoed weg

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Zo u steekt er heel wat energie in, waren er maar meer mensen als u die dat deden! Zou heel wat helpen om grote org. klein te maken.

Aanbieders die onbeperkt houdtbaar zijn:

Technos.nl (internationale prepaid)
www.lowcall.nl (debitel)
www.orange.nl (prepaid)

onbeperkte aart
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 aug 2007 11:20

Re: Telfort wijzigt prepaid voorwaarden/Beltegoed weg

Ongelezen bericht door onbeperkte aart »

hallo Kees van der Wal,
11 september?
Waar vindt die zitting plaats? Is het ver van groningen?
Hoe laat? Je zou mijn mail lijst toe kunnen voegen. Allemaal onbetrouwbare informatie van de klantenservice.

Aart

Gesloten