LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile en garantie toestel i.v.m reparatie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
dapluiz
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 mar 2007 21:57

Re: T-mobile en garantie toestel i.v.m reparatie

Ongelezen bericht door dapluiz »

Ik blijf gewoon proberen tot ie wel goed gerepareerd is :)
En niet omdat ik er echt nog op reken, maar is er nog een kleine kans dat ze m (moeten) vervangen ? Of krijg je dan een andere gerepareerde..

ehltech
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:59

Re: T-mobile en garantie toestel i.v.m reparatie

Ongelezen bericht door ehltech »

zolang je redelijk blijft en het personeel normaal toespreekt,zullen ze vanzelf proberen een oplossing te bieden

Miranda35
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 sep 2006 21:05

Re: T-mobile en garantie toestel i.v.m reparatie

Ongelezen bericht door Miranda35 »

VAndaag de telefoon opgehaald en het was inderdaad een software probleem.De verkoper heeft ook zijn excuses aangeboden voor de behandeling die wij hebben gekregen (hij zal toen zn dag niet hebben gehad ofzo) Hoefde ook niks te betalen dus mn dochter is ook weer helemaal happy :D

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: T-mobile en garantie toestel i.v.m reparatie

Ongelezen bericht door Kika29 »

Je voor niks zorgen gemaakt dus ;-)...Wens jullie weer veel belplezier :-D en p.s. ja ook verkopers hebben hun dag weleens niet :-)

dapluiz
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 mar 2007 21:57

Re: T-mobile en garantie toestel i.v.m reparatie

Ongelezen bericht door dapluiz »

Kijk dat is goed nieuws :) Ik ben gisteren ook weer geweest en dan blijkt dat zo'n pakbon toch handig is, ik legde me problemen uit, ook dat ie al gerepareerd is en toen zei de medewerkster "dan zal het wel aan de batterij liggen toch? Ik bestel wel een nieuwe"
Nu denk ik niet dat het daarnaan ligt maar een nieuwe batterij is nooit weg :P

dapluiz
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 mar 2007 21:57

Re: T-mobile en garantie toestel i.v.m reparatie

Ongelezen bericht door dapluiz »

Hmm, valt mee, nieuwe batterij gekregen en het leek daar toch aan te liggen want hij doet het al een paar dagen weer normaal :)

Gesloten