LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] orange minachting

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
frake
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mar 2007 16:58

orange minachting

Ongelezen bericht door frake »

half december werd ik benaderd om orange prepaid om te zetten naar sim-only met nummerbehoud.
Dit zou max 10 dagen duren.
activeren lukte hun niet omdat ze vergeten waren te vertellen dat toestel simlockvrij moest zijn.
helpdesk gebeld voor een tijdelijk nummer,welk ik kreeg.
Eind december voor de zoveelste keer helpdesk gebeld en kreeg te horen dat het nog minstens 2 weken zou duren.
Heb vervolgens verzoek ingediend voor het terug zetten naar prepaid.
Ze hebben nog 2x geprobeerd om het sim-only abbonement van 7.50 euro af te boeken,maar dit heb ik geblokkeerd.
Later beweerden ze alsnog deze 15 euro tegoed te hebben,ondanks dat ik nooit gebruik heb kunnen of willen maken van sim-only.
Helpdesk gebeld hierover;ze zouden het uitzoeken...
Nu,bijna 4 maanden is de stand van zaken;
Mijn mobieltje is bij hun om simlockvrij te maken (lukte op geen andere manier),ik heb mijn oude nummer als prepaid terug op een leentoestel,ER IS 15 EURO VAN MIJN BELTEGOED VERDWENEN (!) ÉN IK KREEG EEN SMS DAT MIJN REKENING 67,51 EURO BEDRAAGT!!!!
af en toe vraag je je af hoe bedrijven kunnen blijven fungeren...

Uranus1963
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 nov 2006 11:32

Re: orange minachting

Ongelezen bericht door Uranus1963 »

Nou dit soort telefoniebedrijven werken gewoon door even bovenop de normale rekening je nog eens extra te belasten met 140,= terwijl je dat niet verbeld hebt. Orange Breedband is OK, maar Orange Mobile zijn oplichters.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: orange minachting

Ongelezen bericht door queenfan »

als het pre-paid toestel al meer dan een jaar in je bezit is moeten zij het simlock vrij maken.
Als ze dat nu eerst eens doen en dan de pre-paid kaart om gaan zetten naar een sim-only is er niks aan de hand lijkt me.

Gesloten