LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] anne panne

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hendry
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 nov 2005 15:57

anne panne

Ongelezen bericht door hendry »

anne panne werkt zeker bij kpn Als dit beginners fouten zijn mag dit wel eens opgelost worden. Je hebt zeker geen problemen met de abonnementen die zonder dat je het weet veranderd worden. Nou bij mij 5 maal .Ik heb schiftelijk bewijzen dat ik'' bel onbeperkt Altijd'' .Maar is al geweest'' Belvrij weekend'' ,,'',belplus60,'',toen weer""onbeperkt altijd ''Nu heb ik weer zonder dat ik het wist.Bel vrij weekend .buiten de ellende van internet vanaf okt dus als dat beginnners fouten zijn zou ik wel eens willen weten ,na zoveel maanden hoe het verder gaat .Men moet daar toch eens alles opgelost hebben .Het is een bedrijf waar miljoenen mensen mee temaken hebben .het is supermarkt

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: anne panne

Ongelezen bericht door Kika29 »

uhhhh huh??? Moeilijk lezen dit verhaaltje.....

hendry
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 nov 2005 15:57

Re: anne panne

Ongelezen bericht door hendry »

Dat je het niet begrijp is logisch ,ik zelf ook niet meer Ik zal het uitleggen. 23 Oktober 2006 telefoon aangevraag op mijn nieuwe adres Onbeperkt altijd. Na een maand was dat ,Belplus 60 geworden ,ik wist daar niets vanaf. Weer, Onbeperkt bellen altijd, aangevraagd en ook gekregen v.a15 dec 2006 Een maand later was dit weer, Bel plus 60 ,geworden .Dus ik heb weer ,onbeperkt bellen altijd ,aangevraagd Dat ging 2maanden goed dacht ik .Nu met de nieuwe rekening zie ik weer staan, Bel weekend vrij .Is het nog te volgen? Nu is mij weer beloofd dat ik vanaf 18 april weer ,Onbeperkt bellen altijd , zou krijgen .Nou ik ga maar een kaarsje branden . Het zijn daar gewoon hufters bij de KPN

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: anne panne

Ongelezen bericht door AnnePanne »

lol

waar gaaaaaaaat dit over???? :lol:

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: anne panne

Ongelezen bericht door KPN »


Geplaatst op: 14 Apr 2007 22:55 door annepanne

lol

waar gaaaaaaaat dit over???? :lol:
Dan maar even in KPN Jip & Janneke taal:

KPN doet zijn werk niet goed.

Een gemiddelde medewerker van KPN snapt niet veel, dus ik neem het je niet kwalijk.

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: anne panne

Ongelezen bericht door AnnePanne »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Gesloten