LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] maand rekeningen TELFORT pas op!!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
HEELFIJN
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 apr 2007 19:30

maand rekeningen TELFORT pas op!!!!

Ongelezen bericht door HEELFIJN »

TELFORT is een 06 nummer vanaf November 2006 tot februari 2007 vergeten door te berekenen?
Maand rekeningen in deze periode waren normaal, soms met meenemen van belminuten uit belbundel.
Dit is dus een soort naheffing totaal bedrag ongeveer 745 euro!

Antwoordt van TELFORT;

Helaas zijn er gebruikskosten met terugwerkende kracht in rekening gebracht. Echter, zijn deze kosten wel correct, ze waren nog niet eerder in rekening gebracht. Volgens de Algemene Voorwaarden van Telfort kunnen er gesprekken met terugwerkende kracht van 5 jaar in rekening gebracht worden. Wij begrijpen uiteraard dat dit vervelend voor u is. Wij willen u daarom aanbieden een betalingsregeling te treffen. Hiervoor kunt u contact opnemen met de afdeling Credit & Collections op nummer xxxxxx

wallywally
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 apr 2007 09:41

Re: maand rekeningen TELFORT pas op!!!!

Ongelezen bericht door wallywally »

Ik heb ruim 1 jaar geleden en simonly besteld bij hun.
Dit zou 17,95 kosten.
Ik betaal echter al 1 jaar € 36,79,-
Na alles geprobeert te hebben en er al meerdere malen is belooft dat het terug gestort word heb ik echter nog steeds niets ontvangen.
En dat al bijna anderhalf jaar vereder

wallywally
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 apr 2007 09:41

Re: maand rekeningen TELFORT pas op!!!!

Ongelezen bericht door wallywally »

Ik heb ruim 1 jaar geleden en simonly besteld bij hun.
Dit zou 17,95 kosten.
Ik betaal echter al 1 jaar € 36,79,-
Na alles geprobeert te hebben en er al meerdere malen is belooft dat het terug gestort word heb ik echter nog steeds niets ontvangen.
En dat al bijna anderhalf jaar vereder

Gesloten