LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen Telfort / KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
carsmurf
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 apr 2007 17:00

Problemen Telfort / KPN

Ongelezen bericht door carsmurf »

Ik heb al jaren 2 abonementen bij Telfort. Hier heb ik bewust voor gekozen daar ik hier het beste ontvangst mee had. KPN & Vodafone slecht ontvangs zelfs iedere keer buitenlands netwerk (in Maastricht)

Nu hebben ze dit sedert een Maand veranderd en ben ik bijna niet meer bereikbaar, als ik netwerk heb val ik iedere keer weg.

Hebben alles geprobeerd met mijn Nokia 6131 en mijn samsung X680.

Telfort ontvangt geen brieven van mij, Helpdesk wimpelt mij iedere keer af en (in opdracht van hun) via hun site is ook standaard.

Ik heb nu doorgegeven iedere dag de helpdesk te bellen als ik problemen heb.

Plots kan ik helemaal niet meer bellen en moet een duur info nummer bellen (zeker weer een truck).

Ze willen mijn contract pas stop zetten op de gewone beëidigingsdatum.

Ik ben met dit alles niet accoord. Ik heb niet gevraagd voor een KPN netwerk daar dit geen verbetering voor mij is. Integendeel ik ben niet meer bereikbaar en verlies hier geld mee.

Wie gaat hiet nog allemaal iets aan doen ...... Telfort in ieder geval niet

mr Floppy
Berichten: 193
Lid geworden op: 29 jan 2006 13:49

Re: Problemen Telfort / KPN

Ongelezen bericht door mr Floppy »

Let op met de helpdesk bellen.
Per 1 mei is dit niet meer gratis!

carsmurf
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 apr 2007 17:00

Re: Problemen Telfort / KPN

Ongelezen bericht door carsmurf »

Ja ik zag het vanaf 1 mei betalen per minuut

mr Floppy
Berichten: 193
Lid geworden op: 29 jan 2006 13:49

Re: Problemen Telfort / KPN

Ongelezen bericht door mr Floppy »

Nog meer nadelen:

Je batterij is eerder leeg, doordat je telefoon met 2x zoveel zendvermogen werkt op het KPN netwerk. (900 Mhz ipv 1800Mhz) (batterij is dus eerder versleten)

Veel meer storing als je telefoon in de buurt van audio/video/pc apparatuur komt. (had er eerst nooit last van, maar kan nu dus niet meer zonder storing vanachter mijn pc bellen)

Mogelijk schadelijker voor de gezondheid.

carsmurf
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 apr 2007 17:00

Re: Problemen Telfort / KPN

Ongelezen bericht door carsmurf »

Ja batterij eerder leeg heb ik ook mede omdat hij steeds naar een netwerk is aan het zoeken

Gesloten