LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sms dienst 7880

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
des123
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 apr 2006 18:04

sms dienst 7880

Ongelezen bericht door des123 »

Wie weet hoe ik hier vanaf kom?
heb meerdere malen de afmeld code gesmst.heb ze geprobeerd te bellen 0.80 cent per minuut!! krijg niemand aan de lijn!! heb via hun website meerdere emails verstuurd maar ik kom niet van ze af!!! telefoonrekening word steeds hoger.HELP

Wouterttt
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jun 2007 12:07

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door Wouterttt »

Ik heb hetzelfde probleem met die dienst van 7880, ik heb me nu al 5 keer afgemeld met STOP sms-en en krijg dan t bericht dat tg gestopt is maar een dag later krijg ik gewoon weer een nieuwe sms van ze die me dus geld kost. Het lukt me dus niet me af te melden.

kimmetje23
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jun 2007 14:32

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door kimmetje23 »

Hoi ik heb ook hetzelfde probleem al een aantal keer m'n eigen afgemeld met stop bericht maar ontvang ze elke keer weer wordt er echt gek van is er echt niks aan te doen?want kost me genoeg geld zo en das niet de bedoeling het klopt gewoon niet!!!

Elvis1989
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jun 2007 18:56

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door Elvis1989 »

bij mij gaat het net zo, heb meerdere keren STOP gesmst, maar de
volgende dag krijg ik weer een smsje van hun. en ik heb ook al geporbeert om STOPPEN te smsn en nou krijg ik opeens ook nog
allemaal smsjes van een 1 of andere meid van een datings site :? :?
ik vind dit echt niet kunnen hoor kost me handen vol geld. en ik
ben er nu echt zat van ik ga morgen naar de politie heen en ga kijken
of ze daar wat kunnen doen ofzo.

freekie
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jul 2007 09:38

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door freekie »

Ik ben ook stom geweest, krijg nu ook dagelijks minimaal 1 smsje van hun. Ook al heb ik op een site een code gevonden om er mee te stoppen het blijft doorgaan. Misschien dat www.smsstoppen.nl uitkomst bied.

Zelfs al vraag je het vriendelijk en bevestig je het 2 maal blijven de smsjes binnen stromen..

Deze site kan misschien ook uitkomst brengen voor de mensen
http://mobile.dates-sms.com/voorwaarden.html

Ik weet alleen nog niet wat er allemaal al geprobeerd is. In ieder geval houden ze zich niet aan de regels om direct te stoppen als dat gevraagd word.

Freekie

freekie
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jul 2007 09:38

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door freekie »

De laatste link van mij eerdere bericht werkt. ik ben nu 1 dag verder en normaal werd ik altijd wakker gesmst. Ik heb tot op heden geen enkel smsje meer gehad.

Het kost een telefoontje van een minuut of 3 maar dan ben je er de volgende dag zeker af. Probeer het telefoonnummer dat op die pagina staat. volgens mij koste het 55 cent per minuut. Best duur opzich maar toch voor het stoppen van iets dat 1,50 per bericht kost is het een appel en een ei bij elkaar.

Kwens jullie veel succes :D

mnsuur
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 okt 2007 10:20

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door mnsuur »

hallo allemaal ik had last van de SMS dienst 7880 ik ben er anderhalf week mee bezig gewest en heb nu de oplossing als je van deze SMS dienst af wild moet je het volgende doen stuur een SMSje met de tekst AE (spatie)uit let wel op AE in hoofdletters en uit in kleine letters je krijg dan binnen enkele minuten een bericht van de SMS dienst dat je bent afgemeld.
MVG : monsuur

FerryG
Berichten: 236
Lid geworden op: 03 sep 2006 10:45

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door FerryG »

De gang naar de politie was het enige juiste: die mensen zijn ronduit STRAFBAAR.

moeder P
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2007 19:46

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door moeder P »

Ik heb de tip van monsuur gebruikt en kreeg inderdaad ook een sms’je dat ik uitgeschreven bent en dat terwijl ik mij nooit ingeschreven had.

Dank voor de tip.

Het vervelende is ook dat je hele adresboek een mailtje krijg om aan het spel mee te doen. Ik krijg nu mailtjes hierover, van mijn vrienden, terwijl ik dat mailtje niet door gestuurd heb.


Moeder P

GuusPuy
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 okt 2007 20:49

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door GuusPuy »

Beste mensen,

Ik heb het ook gehad. Het begon met een mailtje dat ik kreeg over Pacman en ik kreeg hele tijd een wappush toegstuurd van 7880.
Was mijn beltegoed ineens leeg.
Na opwaarderen was de volgende week alweer 10 euro kwijt.

Ik SMSte zoals mnsuur zei: AE uit
Daarna SMSten zij: Bedankt voor het gebruik maken van onze SMS dienst. We hopen u binnenkort weer te verwelkomen.

Nou ja, ik hoop dat het is aangekomen, maar ik ga hier wel even werk van maken. Lijkt me niet dat dit wettelijk legaal is.

svensvallinga
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 okt 2007 15:56

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door svensvallinga »

Halo
ik kreeg tijdens het zoeken van iets een ander venster met een pacman spel dat had ik gedaan en het heeft me verspreid over twee mobiels ongeveer 15 euro gekost en dat is een hoop geld.
weet iemand hoe ik dat terug kan krijgen.

svensvallinga
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 okt 2007 15:56

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door svensvallinga »

ik was weer op internet aan het zoeken en toen ik het internet af had gesloten stond weer dat pacman spel er en ik ben deze keer gaan scrollen en onderaan staat in kleine letters.

'Deze actie wordt je aangeboden door MT50. De eerste Realtone is gratis. MT50 is een abonnementsdienst. Door aan deze actie deel te nemen meld je je automatisch aan voor deze dienst. Stoppen? Stuur "STOP" naar 7880. Voor aanmelden en gebruik te kunnen maken van deze dienst moet je 16 jaar of ouder zijn en/of toestemming hebben van (een van de) ouders en/of de betalingsgemachtigde. De kosten bedragen €1,50 p.o.b. (max 3 tones p.w.)(max 6 sms p.w.) (+ sms download kosten). Als je je aanmeldt en/of MT50 gebruikt bevestig je dat je de disclaimer/ leveringsvoorwaarden hebt gelezen en dat je deze dan ook hebt geaccepteerd en dat je voldoet aan de geldende voorwaarden als hierboven genoemd. MT50 werkt volgens de Nederlandse code of conduct voor SMS diensten."

GuusPuy
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 okt 2007 20:49

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door GuusPuy »

Maar dan nog. Het sturen van STOP werkt niet, want ze stoppen lang niet altijd.
Verder controleren ze ook niet of je 16 jaar of ouder bent.

miss-eggie
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 nov 2007 17:29

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door miss-eggie »

Ik snap dus nu hellemaal niet wat ik moet doen.
Ik heb het naar hun gemailt eerste 2 keer rustig
daarna heb ik tegen hun gezegt dat ik niet meer abboment wilt zijn.
En toen kreeg ik een smsje van : eejj lieverd ect... :shock:
Maar wat kan ik nu doen want zo gaat me btg na de haaien :o

Tre
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2008 13:10

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door Tre »

He miss-eggie
Zoals msnuur ofzo zei als je AE(spatie)uit smst naar 7880 krijg je inderdaad een sms terug met: U bent gestopt. Bedankt voor het gebruik maken van onze dienst. Ik kreeg namelijk ook zomaar ineens een sms met: Veel plezier met een extra week msn op je mobiel. Maak er gebruik van!
Het is dus niet alleen iets met dating maar ook met msn..
Ik vind het wel vaag want jullie hebben allemaal met dating te maken en ik met msn! :?
Toen ik dat smsje kreeg van 7880 wat het precies was, maar heb me er nooit voor aangemeld. Vind het allemaal maar erg raar..hoe kan dat iemand aan mijn telefoon nummer komen terwijl ik alleen bij telfort ben geregistreed :shock:

Bartversieck
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mar 2008 18:55

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door Bartversieck »

Ik zag vorige zaterdag reclame staan voor de website http://www.star-chat.be op mijn "Gmail" van "Google", en bezocht die => ik stuurde een berichtje via die site naar een "dame" uit Antwerpen (Aline) => "ze" stuurde iets terug via dat beruchte nummer, en we begonnen te SMS'en => ik ontdekte dat me dit telkens 2 euro (!!!) kostte, maar "zij" beweerde dat dit ook voor haar gold (ik betaalde inderdaad wel niet voor haar berichtjes), doch "ze" heeft een abonnement en ik moet wel telkens herladen: dit "grapje" heeft mij ondertussen méér dan 500 euro gekost, en nu kijkt "mevrouw" eindelijk eens in haar agenda voor een date bestande uit een drink gevolgd door een film, dus ik vrees dat ik al dit geld kwijt ben zeker (volgens "haar" is het dat allemaal wel waard) => als het al doorgaat, zal er dan überhaupt wel iemand komen opdagen, plus wat kan "Radar" doen voor iemand in Vlaanderen?

Bartversieck
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mar 2008 18:55

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door Bartversieck »

http://www.star-chat.be/agb.html => het is dus eigenlijk een bedrijf dat nota bene in Engeland gevestigd is blijkbaar, en volgens hun algemene voorwaarden zou het om "echte meisjes" gaan, maar is dat wel zo, huh?

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door Pruim »

stukje uit de algemene voorwaarden:
De deelnemer stemt er mee in dat zich in het chat systeem mannen als vrouwen en vrouwen als mannen kunnen uitgeven.
De desbetreffende dialoogpartner kan zowel een andere klant als ook een operator(m/v) zijn.
De klant is zich ervan bewust, dat een dialoogpartner meerdere identiteiten kan hebben.
Ze zetten al in de voorwaarden dat je genaaid kan worden.

Bartversieck
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mar 2008 18:55

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door Bartversieck »

En mag dat allemaal zomaar, want dan weet ik zelfs nog niet eens of ik wel echt met een in dit geval 25-jarige vrouw uit Antwerpen, Aline geheten, aan het SMS'en was, en dit nota bene an 2 euro (!!!) per SMS?

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: sms dienst 7880

Ongelezen bericht door Pruim »

Ik ken dat gebeuren niet. Maar ik durf wel te stellen dat je een kans hebt van 99,9% dat het inderdaad geen 25 jarige vrouw was, maar waarschijnlijk een gozer die zich rot heeft zitten lachen dat hij weer een slachtoffer had.

Dit is waarschijnlijk niet wat je wilt horen, maar zo gaat dat op die veel te dure sms chats.

Hoe het in belgie zit weet ik niet, maar in nederland staat tegenwoordig bij die chat-reclames dat je chat met een fictief profiel, of iets dergelijks.

Ga lekker naar de kroeg of zo, en dan kun je voor 2 euro een 25-jarige meid een drankje aanbieden, en dan kun je er nog normaal mee praten ook.

Gesloten