LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orange mobiel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Een23
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 aug 2007 18:40

Orange mobiel

Ongelezen bericht door Een23 »

Geachte medewerkers van Radar,
ik bel al ± acht jaar mobiel bij Orange. Omdat ik in de loop der jaren steeds minder bel is, ondanks een goedkoper abonnement, mijn zg. bundel steeds voller geworden (op dit moment zit er ruim € 500 in!). Toen ik onlangs bij de Orangewinkel kwam om de overstap naar prepaid te maken, iets wat ik al lang van plan was omdat Orange altijd riep dat wat van jou is blijft van jou, ook bij prepaid, kreeg ik te horen dat deze belofte eenzijdig was ingetrokken. Nou u weer.
De man in de winkel ried mij aan een brief naar Orange te sturen, hetgeen ik gedaan heb.
Ik vind dat als Orange iets belooft aan z'n abonnees die hij op dat moment heeft dat het die belofte moet waarmaken; dat deze niet geldt voor nieuwe abonnees lijkt me redelijk.
Misschien kunt u er iets aan doen?
Groet, Dirk

Nathalie81
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 okt 2007 10:49

Re: Orange mobiel

Ongelezen bericht door Nathalie81 »

In de algemene voorwaarden staat dat wanneer het abonnement opgezegt wordt dat het beltegoed komt te vervallen :wink: Zou nog ff flink bellen of andere laten bellen :wink:

Een23
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 aug 2007 18:40

Re: Orange mobiel

Ongelezen bericht door Een23 »

Dag Natalie, ikheb mijn abonnement niet opgezegd, wilde mijn "bundel" meenemen naar prepaid, wat ooit kon maar nu, zonder dat ik dat wist, niet meer. Daardoor zit ik vast aan het abonnement, of ik moet het opbellen of weggooien. Groet, Dirk

RobbieP
Berichten: 157
Lid geworden op: 16 sep 2005 21:08

Re: Orange mobiel

Ongelezen bericht door RobbieP »

dit is idd anderhalf jaar geleden afgeschaft. Er was nog even een coulanceregeling voor klanten zoals u die allerlei beloften hadden gekregen in de winkel, maar deze is al zeker een jaar geleden gestopt. Ik denk niet dat orange nu nog met BTG over de brug komt maar u kunt het altijd proberen

Uranus1963
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 nov 2006 11:32

Re: Orange mobiel

Ongelezen bericht door Uranus1963 »

Beste mensen,

Ik heb nu 3 maanden Orange en nog steeds geen minuut bereikbaar geweest. Wel weten ze me een bedrag van 374,= voor te schotelen, bij geen bereik. GSM heeft 0,0 aan bereik gehad en Unique gaf zulk slecht bereik, dat je beter maar meteen kon weghollen van ellende.

Dus ze kunnen mooie fantasienota's maken, maar verbinding heb je daar niet mee. Daarom span ik een kort geding aan. De klachten op het internet bewijzen het succes van slagen hierin. Nu heb ik een UMTS kaart, maar kan nog steeds niet bellen of gebeld worden. De eerste dag ging leuk, maar de tweede dag kwam er een storing en moest ik de lijn verbreken wegens afschuwelijke gromtonen. Ik ben het zat en ik klaag daarom Orange aan via een Kort Geding. De kosten die ik gemaakt heb, wegens het niet bereikbaar kunnen zijn van orange, doordat ik handel misloop is dan geheel voor hun enh bedraagt in zijn totaliteit 14.798,67. Dus ze kunnen hun borst natmaken. Dan ben ik echt nog wel bereid om daar die 374 van af te halen, ondanks dat ik dit bedrag niet verbeld heb.

Groet,

Uranus.

Gesloten