Pagina 1 van 1

onbeschofte Tele2, vooralsnog "struisvogel" KPN

Geplaatst: 17 sep 2007 16:54
door albertsukhraj
Ons KPN abonnement is ongevraagd door Tele 2 opgezegd. Hier kwamen wij middels een brief van de KPN achter. Na heen en weer gebel is ons nummer van de KPN weer "vrij gegeven" door Tele 2.
Vervolgens krijgen wij een machtigingsformulier van de KPN voor overdracht van een vast telefoonnummer t.a.v. inporteringen. Met andere woorden; wij kunnen weer terug naar de KPN. Echter zit je voor minimaal weer een jaar vast bij de KPN !!!!!!!
Dit terwijl wij van plan waren de KPN lijn op korte termijn op te zeggen. KPN zegt bewijs middels geluidsopname van Tele2 te hebben dat wij waren overgestapt naar Tele2 en dat zij dus niets kunnen doen aan de nieuwe contractsduur van een jaar.
Telefonisch contact met Tele2 levert niets op. Wel vriendelijke medewerkers die niets meer kunnen doen dan ons nummer "vrij geven".

TELE 2, DOE HIER IETS AAN. EEN MEDEWERKER VAN JULLIE MELD ONS ONTERECHT AF BIJ KPN WAARDOOR WIJ WEER EEN JAAR VAST ZITTEN BIJ DE KPN. DIT KOST ONS EXTRA GELD DOOR JULLIE FOUT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HOE WEET IK NIET MAAR TELE2 DOE HIER WAT AAN.TELE2,JULLIE BEWEREN ALLES OP GELUIDSOPNAME TE HEBBEN. LUISTER DE BETREFFENDE GELUIDSOPNAME DAN OOK AF EN REGEL VERDER MET DE KPN DAT WIJ NIET AAN EEN NIEUW ABONNEMENT VAST ZITTEN!!!!!!!!!!! WIJ HEBBEN HIER NIET OM GEVRAAGD. BEWIJS STAAT OP DE GELUIDSOPNAME. TELE2, DOE OOK WAT AAN JULLIE MEWERKERS/TELEFONISCHE VERKOPERS DIE AL DEZE TRAMMELANT VEROORZAKEN.

Re: onbeschofte Tele2, vooralsnog "struisvogel" KPN

Geplaatst: 17 sep 2007 17:23
door queenfan
dan heeft u ergens in een gespek ja gezegd waarschijnlijk zonder dat u het weet o.i.d.

sterkte er mee

Re: onbeschofte Tele2, vooralsnog "struisvogel" KPN

Geplaatst: 19 sep 2007 19:09
door jgtakens
In juni brief ontvangen van de KPN dat een andere provider mijn abonnement bij de KPN had overgenomen. Verbazing alom. Bleek vervolgens het bedrijf Tele2 te zijn. Wat is de werkwijze????
Men stuurt een brief met de melding dat Tele2 je abbonnement kan overnemen. Als je dit niet wilt moet je dus reageren binnen een bepaalde termijn.
Vervolgens gebeld met de KPN om deze overname te blokkeren en Tele2 om te melden dat ik niet gediend ben van hun manier van doen.
Beide organisaties hebben toentertijd toegezegd dat deze overname ongedaan zou worden gemaakt.
Tot mijn grote verbazing ontving ik afgelopen week een brief van de KPN dat mijn abbonement met ingang van 5 september toch was overgenomen door Tele2.
Vervolgens maar weer de hele santakraam gebeld en de boel weer geregeld.
Ontzettend vervelend want je moet dus overal achteraan om de zaak weer te regelen.
Nu lees ik dus ook nog dat je weer voor een jaar verplicht bij de KPN zit.
Dus dat wordt weer telefoneren en regelen.......

Re: onbeschofte Tele2, vooralsnog "struisvogel" KPN

Geplaatst: 20 sep 2007 18:30
door WebServiceTele2
Geachte heer/mevrouw,
k ben een medewerker van de Tele2 klantenservice. Ik betreur, na het lezen van uw bericht, de situatie.
Ik zou u heel graag een passende oplossing willen bieden.
Hiervoor dien ik echter uw klantgegevens in onze systemen op te kunnen zoeken.
Wilt u mij, om deze reden, uw Tele2 klantnummer doorgeven?
Ik dank u vriendelijk, en hoop zo spoedig mogelijk contact met u op te kunnen nemen.

Met vriendelijke groet,

Jeanette

Re: onbeschofte Tele2, vooralsnog "struisvogel" KPN

Geplaatst: 20 sep 2007 18:57
door jor
Niet doen!, Als WebServicetele2 nu de mogelijkheid had openstaan van een email te zenden zou je het kunnen overwegen maar om het zo hier te plaatsen kan je veel problemen geven. Je weet nooit meer wat ermee gebeurd.

ps als WST het echt meent moet hij/zij de mogelijkheid om per mail te reageren gebruiken.

Jor.

Re: onbeschofte Tele2, vooralsnog "struisvogel" KPN

Geplaatst: 21 sep 2007 03:17
door Kika29
KPN gaat hier niet veel aan doen...tele2 maakt gebruik van het netwerk telfort...telfort is overgenomen door KPN....het telfort netwerk bestaat niet meer.....De consument maakt nu dus gebruik van het netwerk van KPN via telfort via tele2...Wat kan hun het dan nu aan hun billen roesten wie wat incasseeert of doet...Tele 2 moet hun doelstelling (lees aantal aansluitingen om bonus te genereren krijgen dus tja).........Doen we het maar zo...KPN blij ,tele2 blij...........consument blij want de tarieven van tele2 zijn stukken gunstiger....Wat willen we nog meer....

Re: onbeschofte Tele2, vooralsnog "struisvogel" KPN

Geplaatst: 21 sep 2007 18:55
door WebServiceTele2
Geachte heer/mevrouw,
Natuurlijk willen wij uw klacht zo snel mogelijk voor u oplossen. Graag zou ik u willen vragen een bericht met uw klantnummer via het Tele2 forum naar ons te sturen. Wij zullen daarna met u contact opnemen met een oplossing.

http://forum.tele2.nl/

Re: onbeschofte Tele2, vooralsnog "struisvogel" KPN

Geplaatst: 21 sep 2007 23:36
door fuiduif
Wat doe je moeilijk!

Blijf gewoon bij Tele2 en vraag of ze je misschien een korting kunnen geven voor het ongemak en of ze je kunnen garanderen dat je bij Tele2 geen jaarcontract hebt.

De lijn is namelijk gewoon de lijn van KPN, dus geen kwaliteitsverlies en je was toch van plan de vaste lijn op te zeggen. Opzeggen? Tele2 bellen, de boel fixen en je bent alsnog klaar. Én geld bespaard met je korting wegens onterechte overname en alsnog van je lijn af.