onbeschofte Tele2, vooralsnog "struisvogel" KPN
Geplaatst: 17 sep 2007 16:54
Ons KPN abonnement is ongevraagd door Tele 2 opgezegd. Hier kwamen wij middels een brief van de KPN achter. Na heen en weer gebel is ons nummer van de KPN weer "vrij gegeven" door Tele 2.
Vervolgens krijgen wij een machtigingsformulier van de KPN voor overdracht van een vast telefoonnummer t.a.v. inporteringen. Met andere woorden; wij kunnen weer terug naar de KPN. Echter zit je voor minimaal weer een jaar vast bij de KPN !!!!!!!
Dit terwijl wij van plan waren de KPN lijn op korte termijn op te zeggen. KPN zegt bewijs middels geluidsopname van Tele2 te hebben dat wij waren overgestapt naar Tele2 en dat zij dus niets kunnen doen aan de nieuwe contractsduur van een jaar.
Telefonisch contact met Tele2 levert niets op. Wel vriendelijke medewerkers die niets meer kunnen doen dan ons nummer "vrij geven".
TELE 2, DOE HIER IETS AAN. EEN MEDEWERKER VAN JULLIE MELD ONS ONTERECHT AF BIJ KPN WAARDOOR WIJ WEER EEN JAAR VAST ZITTEN BIJ DE KPN. DIT KOST ONS EXTRA GELD DOOR JULLIE FOUT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HOE WEET IK NIET MAAR TELE2 DOE HIER WAT AAN.TELE2,JULLIE BEWEREN ALLES OP GELUIDSOPNAME TE HEBBEN. LUISTER DE BETREFFENDE GELUIDSOPNAME DAN OOK AF EN REGEL VERDER MET DE KPN DAT WIJ NIET AAN EEN NIEUW ABONNEMENT VAST ZITTEN!!!!!!!!!!! WIJ HEBBEN HIER NIET OM GEVRAAGD. BEWIJS STAAT OP DE GELUIDSOPNAME. TELE2, DOE OOK WAT AAN JULLIE MEWERKERS/TELEFONISCHE VERKOPERS DIE AL DEZE TRAMMELANT VEROORZAKEN.
Vervolgens krijgen wij een machtigingsformulier van de KPN voor overdracht van een vast telefoonnummer t.a.v. inporteringen. Met andere woorden; wij kunnen weer terug naar de KPN. Echter zit je voor minimaal weer een jaar vast bij de KPN !!!!!!!
Dit terwijl wij van plan waren de KPN lijn op korte termijn op te zeggen. KPN zegt bewijs middels geluidsopname van Tele2 te hebben dat wij waren overgestapt naar Tele2 en dat zij dus niets kunnen doen aan de nieuwe contractsduur van een jaar.
Telefonisch contact met Tele2 levert niets op. Wel vriendelijke medewerkers die niets meer kunnen doen dan ons nummer "vrij geven".
TELE 2, DOE HIER IETS AAN. EEN MEDEWERKER VAN JULLIE MELD ONS ONTERECHT AF BIJ KPN WAARDOOR WIJ WEER EEN JAAR VAST ZITTEN BIJ DE KPN. DIT KOST ONS EXTRA GELD DOOR JULLIE FOUT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HOE WEET IK NIET MAAR TELE2 DOE HIER WAT AAN.TELE2,JULLIE BEWEREN ALLES OP GELUIDSOPNAME TE HEBBEN. LUISTER DE BETREFFENDE GELUIDSOPNAME DAN OOK AF EN REGEL VERDER MET DE KPN DAT WIJ NIET AAN EEN NIEUW ABONNEMENT VAST ZITTEN!!!!!!!!!!! WIJ HEBBEN HIER NIET OM GEVRAAGD. BEWIJS STAAT OP DE GELUIDSOPNAME. TELE2, DOE OOK WAT AAN JULLIE MEWERKERS/TELEFONISCHE VERKOPERS DIE AL DEZE TRAMMELANT VEROORZAKEN.