LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AH Mobiel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Dimov000
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 okt 2007 12:43

AH Mobiel

Ongelezen bericht door Dimov000 »

Ik ben al jaren gebruiker van AH Mobiel en ondanks hun hogere tarief zag ik geen reden tot switchen.

Afgelopen april heb ik via de telefoon opgewaardeerd via een code, zodat je geen tegoedbon hoef te kopen maar met machtiging bank opwaardeert. Gedaan...maar toevallig in de periode dat AH Mobiel hun onderliggende provider wisselde van Telfort naar KPN.

Toen startte voor mij de problemen. Niet alleen was ik dagen onbereikbaar omdat mijn simkaart niet automatisch de juiste nieuwe providerd koos...en ik dus zonder verdere info dagen lang als arts onbereikbaar was en ook niet kon bellen.

Na 24 telefoontjes en 6 mails bleek dat mensen met een Nokia 6 serie de switch handmatig moesten uitveoren. Dus iedere dag bij aanzetten telefoon moest ik handmatig het netwerk kiezen.Bij roaming verlies ik contact...opnieuw handmatig inloggen op netwerk. Een nieuwe simkaart zou alles oplossen maar die verstrekt AH niet.

Geen kosten vergoed geen excuus en veel vage beloftes.

drie weken daarna wou ik opnieuw opwaarderen en kreeg te horen dat dit niet meer kon omdat mijn vorige opwaardering nog niet was voldaan.

Nu is dit onmogelijk gezien mijn saldostand.....en na uitzoeken bleek AH KPN toestemming te hebben verleend te incasseren en dat weigerde de bank. (Telfort was de machtigingnemer/uitvoerder)Na veel overleg lukte het handmatig in mei 2007
Nu mag en kan ik niet meer mobiel opwaarderen. De bankgiro weigert incasso......AH erkent haar fout maar kan hieraan niets veranderen.

Ten leste in augustus werd mij aangeraden om een nieuwe simkaart te kopen en daarop mijn mobiel opwaarderen te doen via nieuwe activering
Gekocht, geactiveerd en afgewezen.

AH Mobiel is mij beu en heeft haar call center voorzien van een boodschap om mijn telefoontjes af te kappen. Mijn mails aan hun worden retour gezonden.

AH mobiel is in deze werkelijk onvoorstelbaar.....en AH die blijft mij zeggen dat ze het oplossen....en niet doen.

Ah Mobiel............ik heb ruim 100 euro verbeld 42 mails verstuurd en U heeft voor mij niets opgelost.

Hoe in godsnaam kan een bedrijf als AH niet achter haar klanten staan en ondanks aangeven van gelijk geen oplossing geven.

Dimov000

ST

Re: AH Mobiel

Ongelezen bericht door ST »

Jeetje, wat klantonvriendelijk zeg! :shock:

gertvisscher
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 sep 2007 21:44

Re: AH Mobiel

Ongelezen bericht door gertvisscher »

dat krijg je als een supermarkt een graantje wil meepikken in een lastige telecommarkt.volgende keer maar naar de echte dealer !!! je koopt toch ook geen leverworst bij een opticien.

Gesloten