LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hi abonnement algemeen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
bobobo
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2007 18:34

Hi abonnement algemeen

Ongelezen bericht door bobobo »

Mijn ergernis over het Hi abonnement is wellicht al eerder besproken, maar aangezien ik geen zoekfuntie voor het forum zie post ik dit nieuw:

Verleid door een mooie telefoon heb ik het Hi 20 abonnement afgesloten. Ik bel echter ver onder dat bedrag. Mijn ergernis:

- Het bundeltegoed gaat maar 2 maanden mee. Dat betekent dat van mijn ongebruikte tegoed veel euro's in de grote broekzak van Hi verdwijnen. is dat niet gewoon jatten? Ik bedoel, wanner je een kadobon koopt mag die ook niet verlopen, jen hebt immers betaald! Hi mag van mij dan best de tarieven per minuut zo af en toe aanpassen, maar je geld zomaar -weg- dat kan toch niet zomaar?

- Ik bel veel naar het buitenland, maar dat gaat allemaal buiten de bundel. Waarom eigenlijk? Waarom zou het niet netjes van mijn bundelbedrag af gaan waarvoor ik netjes heb betaald? Hi biedt wel de mogelijkheid tot een buitenlandbundel, maar als ik al elke maand veel euro's kwijtraak aan ongebruikt tegoed, ga ik toch zeker niet nog een nieuwe bundel aanschaffen? Ik had hier nooit naar gekeken bij aanschaf van het abonnement, het leek me logisch dat ook buitenlandbellen van de reguliere bundel af zou gaan, ook al kost het natuurlijk meer per minuut.

Ik was duidelijk beter afgeweest met prepaid, maargoed, nu zit ik toch 2 jaar vast aan een abonnement. Ik heb gemerkt dat velen in mijn omgeving met dezelfde vragen zitten dus vandaar mijn post! Vind dat RADAR er eens wat aan zou moeten doen.

peukiemon
Berichten: 170
Lid geworden op: 26 nov 2005 10:14

Re: Hi abonnement algemeen

Ongelezen bericht door peukiemon »

Ik bel zelf al jaren met hi en ondervindt niet de problemen die jij hebt.
Als je even goed de papieren en voorwaarden had gelezen had je dit alles kunnen weten.

Dragoon
Berichten: 179
Lid geworden op: 19 feb 2006 20:31

Re: Hi abonnement algemeen

Ongelezen bericht door Dragoon »

Misschien dat je met de klantenservice kunt bespreken of je je Hi contract om mag laten zetten naar een KPN Mobiel contract.
Dit is ook een abbonement van KPN, het verschil is dat de tarieven iets hoger zijn maar je het tegoed wel 12 maanden kunt opsparen en dat alle kosten uit dezelfde bundel gaan (met uitzondering van 0900 nummers)

Succes

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Hi abonnement algemeen

Ongelezen bericht door Big-V »

Ik was duidelijk beter afgeweest met prepaid, maargoed, nu zit ik toch 2 jaar vast aan een abonnement. Ik heb gemerkt dat velen in mijn omgeving met dezelfde vragen zitten dus vandaar mijn post! Vind dat RADAR er eens wat aan zou moeten doen.
Sorry hoor, maar u bent echt zelf verantwoordelijk voor contracten die u aangaat. De voorwaarden van Hi-abonnementen zijn geheel duidelijk. Als u zich niet van tevoren wenst te informeren is dat uw eigen keus. Bovendien hanteren een aantal andere providers precies dezelfde voorwaarden.
En tenslotte: zonder het abonnement dat u nu heeft, had u nu ook geen nieuw toestel gehad.

Gesloten