LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
mrtelecom

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Zou C een vriendin hebben. Lijkt me dat hij erg gefrustreerd is.

roeptumaar
Berichten: 84
Lid geworden op: 09 jan 2008 18:44

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door roeptumaar »

"Ik" in ieder geval, zal hier dus mee stoppen.

Nog 1 keer dan.

Dit uit fatsoen ,iets dat jou ontbreekt :twisted:

One down, two to go!
Niet zo hoog van de toren blazen,met jou gebazel zul je de members "en zeker mij niet" op dit forum de mond kunnen snoeren.

roeptumaar
Berichten: 84
Lid geworden op: 09 jan 2008 18:44

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door roeptumaar »

Geplaatst op 16 Jan 2008 19:58 door mrtelecom


--------------------------------------------------------------------------------

Zo complot-achtig is het niet hoor. Hier heb je een linkje van een tijdje terug en ik kan je verzekeren; fora afspeuren en klachten 'dimmen' is standaardpraktijk bij vrijwel alle telecomoperatoren: http://www.helpmij.nl/forum/archive/ind ... 58629.html
Dit om weer on topic te zijn.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door caruso »

Zou C een vriendin hebben. Lijkt me dat hij erg gefrustreerd is.
Mijn vrouw heeft daar al 20 jaar géén last van...
en mijn vriendin ook niet!

roeptumaar
Berichten: 84
Lid geworden op: 09 jan 2008 18:44

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door roeptumaar »

Geplaatst op 16 Jan 2008 19:58 door mrtelecom


--------------------------------------------------------------------------------

Zo complot-achtig is het niet hoor. Hier heb je een linkje van een tijdje terug en ik kan je verzekeren; fora afspeuren en klachten 'dimmen' is standaardpraktijk bij vrijwel alle telecomoperatoren: http://www.helpmij.nl/forum/archive/ind ... 58629.html


Dit om weer on topic te zijn.

Pieter Romein
Berichten: 275
Lid geworden op: 15 jan 2007 21:37

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door Pieter Romein »

Misschien dat de discussie nu serieus zonder schelden en beledigen kan worden voortgezet.
Schelden en beledigen past namelijk bij mensen met gebrek aan geestelijk vermogen om zaken op te lossen. Ze hebben geen gefundeerd (weer)woord met sterke argumenten en bewijsstukken. (Meestal een gebrek aan intelligentie en of kennis)
Uit onmacht gaan ze dan met tieren, schelden en beledigen in de aanval om hun "gelijk" te halen, of om belangrijk te zijn en er bij te horen.
Laatst gewijzigd door Pieter Romein op 21 jan 2008 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door Big-V »

Schelden en beledigen past namelijk bij mensen met gebrek aan geestelijk vermogen om zaken op te lossen. Ze hebben geen gefundeerd (weer)woord met sterke argumenten en bewijsstukken. (Meestal een gebrek aan intelligentie en of kennis)
Het spijt me, maar veel van hetgeen je hierboven opsomt, is op jezelf van toepassing. Je hebt namelijk óók vaak geen gefundeerd weerwoord; je geeft geen antwoord op vragen of ontduikt ze.
Bewijsstukken heb ik je ook nog niet aan zien dragen..

Pieter Romein
Berichten: 275
Lid geworden op: 15 jan 2007 21:37

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door Pieter Romein »

Big V reageert alsof dit onbekend en nieuw voor hem is. Daarom zal ik het hier ook maar weer vermelden. Zoals reeds door een forumlezer gemeld:

Pseudologia phantastica - WikipediaMensen die dit dus doen en die niet weten dat de patiënt lijdt aan pseudologia
fantastica zullen dit dus als glashard liegen ondervinden, ...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Confabulatie - 17k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Zoek verder op google, dan komt u al een heel eind.

Overigens is er bij letselschade een heel topic aan dit onderwerp gewijd.

Dragoon
Berichten: 179
Lid geworden op: 19 feb 2006 20:31

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door Dragoon »

Dit gaat echt nergens over :shock:

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door BBCS »

Pseudologia phantastica - WikipediaMensen die dit dus doen en die niet weten dat de patiënt lijdt aan pseudologia
fantastica zullen dit dus als glashard liegen ondervinden, ...
Hey! :lol:

Als ik dit zo lees, dan kan dit maar op één persoon slaan, en dat is.....

Jawel! :lol:

Onze eigen Pieter Romein!!!!! :lol:

Ga zo door man! En je wordt nog eens beroemd! :wink: :lol:

(misschien ook wel berucht, hihihi)! :lol: :wink:

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door Big-V »

@ Pieter Romein: het enige wat ik uit die post op kan maken, is een definitie van pseudologia phantastica. Ik ontken natuurlijk niet dat deze ziekte bestaat; ik stel alleen dat er geen enkel bewijs is voor georganiseerde afwimpelkartels. Dàt is waar ik bewijzen voor wilde hebben.
Bovendien wil er ik er nog even op wijzen dat Wikipedia geen betrouwbare bron is; zelfs de grootste leek kan artikelen posten, die vervolgens weer klakkeloos kunnen worden overgenomen.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Waar hebben we het in godsnaam over. :shock:

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door BBCS »

Iemand doet de beschuldiging dat er afwimpelaars op het forum actief zijn, terwijl die persoon niets anders doet.

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. :wink:

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

:wink:

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door puma73 »

En ondertussen lacht pieter R zich een hoedje.

Snappen jullie zijn spelletje nu nog niet???????????

Hoe vaker jullie reageren hoe langer zijn draadjes met stip (knipperend belletje) bovenaan blijven staan.

Niet meer reageren en zijn topics verdwijnen vanzelf.

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door antonh »

@Pieter Romein cq p.vanaarle,


Mensen die overal omheen draaien en andere afwimpelaars noemt oftewel pieter Romein cq p.vanaarle valt die hier ook onder?
Pseudologia phantastica - WikipediaMensen die dit dus doen en die niet weten dat de patiënt lijdt aan pseudologia
fantastica zullen dit dus als glashard liegen ondervinden, ...
Dit is dus de afdeling waar Pieter Romein cq p.vanaarle ondervalt?


Hij praat zich wel overal tussen uit en stelt alleen maar vragen.
Geeft zelf geen antwoordt of heel ontwijkend met links naar een of andere onbekende syte.
Hij beschuldigt gewoon mensen ervan dat ze afwimpelaar zijn,
maar wat heeft hij voor Functie?

En als ik doorga met reactie's schrijven dreigt hij een klacht over me in te dienen?
Ik zou dus niet meer mogen schrijven van Pieter Romein cq p.vanaarle.

Er valt trouwens nog wat op.
Een tijdje schrijf ik steeds, Pieter Romein cq p.vanaarle omdat het naar mijn mening een en de zelfde schrijver is.

p.vanaarle laat zich sinds dat ik er mee begonnen ben niet meer zien hier op het forum!

Hoe komt dat?

We kunnen de raad van puma73 maar beter opvolgen!
En niet meer reageren op Pieter Romein cq p.vanaarle.

Pieter Romein
Berichten: 275
Lid geworden op: 15 jan 2007 21:37

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door Pieter Romein »

Geachte antonh,

Ik dank u voor uw reactie en kom daar even op terug.

quote]Mensen die overal omheen draaien en andere afwimpelaars noemt oftewel pieter Romein cq p.vanaarle valt die hier ook onder?[/quote]

Zou ik dit artikel op het forum geplaats hebben als ik zelf een afwimpelaar ben? Uit mijn stukken zal de lezer toch juist opmaken, dat ik de belangen van consumenten en bij letselschade slachtoffers dien. Ook p. van aarle heeft toen die stukken geplaatst. Zou hij dat doen, als hij zelf een afwimpelaar was?
Bent u (weer) niet een beetje aan het fantaseren?
De titel van het onderwerp is Wellicht afwimpelaars op dit forum en als u het stuk gaat lezen staat er dezelfde tekst met een vraagteken achter.
Ik beschuldig niemand, maar volgens u wel? Waar staan die beschuldigingen?

Pseudologia phantastica - WikipediaMensen die dit dus doen en die niet weten dat de patiënt lijdt aan pseudologia
fantastica zullen dit dus als glashard liegen ondervinden, ...
Dit is dus de afdeling waar Pieter Romein cq p.vanaarle ondervalt?
Waar baseert u dat op, antonh?
Hij praat zich wel overal tussen uit en stelt alleen maar vragen.


Fantaseert u niet een beetje, antonh?
Geeft zelf geen antwoordt of heel ontwijkend met links naar een of andere onbekende syte.
Hij beschuldigt gewoon mensen ervan dat ze afwimpelaar zijn,
maar wat heeft hij voor Functie?
Inderdaad ik beschuldig niemand en stel u nu vragen naar aanleiding van het geplaatste en uw volgens mij onterechte reacties daarop.
Ik geloof dat ik heel wat gemeld heb op het forum en ook antwoorden heb gegeven op alle vragen voor zover die redelijk en billijk zijn….toch?
Welke vraag staat volgens u nog open, die niet op mijn privéleven betrekking heeft?
En als ik doorga met reactie's schrijven dreigt hij een klacht over me in te dienen?
Ik zou dus niet meer mogen schrijven van Pieter Romein cq p.vanaarle.
e

Bent u niet weer een beetje aan het fantaseren? Waar staat dat in die bewoording zoals u dat vermeld?
Er valt trouwens nog wat op.
Een tijdje schrijf ik steeds, Pieter Romein cq p.vanaarle omdat het naar mijn mening een en de zelfde schrijver is.
Fantaseert u niet een beetje, antonh? Waar staat dat wij een en dezelfde schrijver zouden zijn?
p.vanaarle laat zich sinds dat ik er mee begonnen ben niet meer zien hier op het forum!
Hoe komt dat?
Misschien is hij op vakantie of heeft hij gewoon een tijdje geen zin. Ik meen overigens ergens gelezen te hebben, dat hij het forum niet wil overvoeren met informatie en de informatie wil beperken tot het essentiële. Zou dat niet de reden kunnen zijn?
We kunnen de raad van puma73 maar beter opvolgen!
En niet meer reageren op Pieter Romein cq p.vanaarle.


Uw beredeneringen hierboven en op andere onderwerpen lijken mij meer gebaseerd op fantasie dan op werkelijkheid….toch? Dus wat is de werkelijke reden van dat advies van puma73 en uw aansluiting daarop?


POSITIEF SLOT.
Wat het allemaal ook moge zijn. Er worden geen schuttingtaal en beledigingen meer op het forum door u caruso enz. geplaatst. Het lijkt mij dat we een goede weg ingeslagen zijn.
Vindt u ook niet antonh?

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door antonh »

@Pieter Romein cq p.vanaarle,


Wat een schrijver is die man, wat een schrijver is die man.
Het is een man die echt ouwehoeren kan.

Pieter Romein
Berichten: 275
Lid geworden op: 15 jan 2007 21:37

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door Pieter Romein »

antonh,

U hebt leuk gereageerd. Een heel grote vooruitgang, die we samen bereikt hebben en hopelijk ook zijn uitstraling op de anderen zal hebben. Ik hoop dat u in de toekomst ook met goede argumenten en onderbouwingen komt.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door caruso »

Geplaatst op 22 Jan 2008 10:11 door tros radar


--------------------------------------------------------------------------------

Beste forumgebruikers,

Binnen dit forum is plaatse van chatgedrag. Ook reageren posters op zichzelf en plaatsen onnodig lange bijdragen. Dit topic is daarom gesloten en zal worden verwijderd.

Voor vragen en/ of opmerkingen: [email protected].

Met vriendelijke groet,

TROS Radar internet

Gesloten