LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Pieter Romein
Berichten: 275
Lid geworden op: 15 jan 2007 21:37

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door Pieter Romein »

caruso,

Ook u hebt vooruitgang geboekt. Daar wordt Telefonie als forum beter van.

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door antonh »

@Pieter Romein cq p.vanaarle,

dit topic zal ook wel gesloten worden

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door caruso »

Pietertje,
Misschien moet de redactie doen wat ze bij dat letselschade-schijttopic hebben gedaan: afvoeren!
Kunnen ze jou meteen meenemen!

Pieter Romein
Berichten: 275
Lid geworden op: 15 jan 2007 21:37

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door Pieter Romein »

u wilt niet dat u probleem verholpen wordt. Dat is bekend en typerend: verslaafden ontkennen ook dat ze verslaafd zijn en willen ook niet van hun probleem afgeholpen worden. Het is namelijk het enige dat hun houvast biedt.
Toch maakt u ( o.a. antonh, caruso en roro25) deel uit van een experiment. Er wordt al vooruitgang geboekt zoals gemeld: het schelden / schuttingstaalgebruik en beledigen is verwijderd en ik zie het nu niet gebeuren. Het negatief reageren op berichten die u niet goed uitkomen is er nog wel. Het zou (misschien wel ten onrechte) als afwimpelgedrag kunnen worden uitgelegd, maar het kan ook een probleem zijn, dat u de waarheid van anderen als bedreiging van "uw waarheid" ziet. ik denk dat het experiment uit moet wijzen wat juist is.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door Big-V »

letselschade-schijttopic
Vooruitgang? Wordt er geen schuttingtaal meer gebruikt? Volgens mij wel.
Met andere woorden: deze topic is nog steeds helemaal nutteloos.

Ik kan het woord afwimpelaar niet meer hóren..

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door BBCS »

Toch maakt u ( o.a. antonh, caruso en roro25) deel uit van een experiment. Er wordt al vooruitgang geboekt zoals gemeld: het schelden / schuttingstaalgebruik en beledigen is verwijderd en ik zie het nu niet gebeuren. Het negatief reageren op berichten die u niet goed uitkomen is er nog wel. Het zou (misschien wel ten onrechte) als afwimpelgedrag kunnen worden uitgelegd, maar het kan ook een probleem zijn, dat u de waarheid van anderen als bedreiging van "uw waarheid" ziet. ik denk dat het experiment uit moet wijzen wat juist is.
Zeg Pieter Romein, heb je vanmorgen wel je pilletje gehad?
Of moet ik een spychiater (zielenknijper) bellen? :wink:

Gaat alles wel goed?
Als je een bril op hebt, zit die dan niet te strak? :wink: :lol:

Pieter Romein
Berichten: 275
Lid geworden op: 15 jan 2007 21:37

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door Pieter Romein »

Zeg Pieter Romein, heb je vanmorgen wel je pilletje gehad?
Of moet ik een spychiater (zielenknijper) bellen?
Gaat alles wel goed?
Als je een bril op hebt, zit die dan niet te strak?
Zijn dit stereotype reacties van pseudologen en of afwimpelaars?
De forumlezer mag dat zelf beoordelen.
Hatelijke verwijten zijn bedoeld als beledigingen en net als schelden , schuttingtaal en beledigingen kenmerken zoals u toch nmiddels wel weet?

Big V en BBCS horen blijkbaar ook in dit experiment?
De waarheid is dus ook een bedreiging voor "hun waarheid"?

Misschien dat ze eens leren, dat "hun waarheid" vaak niet de werkelijkheid is, maar een deel van een waarheid aangevuld met hun fantasiën die hun beter en goedkoper uitkomt. Dat is reeds vele keren op het forum gebleken.
Daarom trekken ze zich wellicht berichten over afwimpelaars en hoe die te leren doorzien erg aan en zouden die het liefst snel van het forum zien verdwijnen voordat klanten die lessen leren en op hun toe gaan passen.

Ik zou dus ook nooit bij hun kopen en zal dat ook niemand aanraden zo lang ze de werkelijke garantierechten conform het Burgerlijk Wetboek niet nakomen als detaillist / wederverkoper.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door Big-V »

Big V en BBCS horen blijkbaar ook in dit experiment?
De waarheid is dus ook een bedreiging voor "hun waarheid"?
Waar slaat dit nou weer op? Ik zeg enkel dat schuttingtaal nog steeds in dit topic wordt gebruikt. Het begint er hoe langer hoe meer op te lijken dat je deze topics enkel en alleen schrijft om andere mensen voor de gek te houden of te irriteren. Een tijd geleden hadden we ook een forumlid (polka), dat dezelfde inhoudsloze reacties postte.
Als je deze posts niet voor de grap schrijft, dan denk ik dat we ernstig aan je geestelijke vermogens moeten twijfelen.

Misschien dat ze eens leren, dat "hun waarheid" vaak niet de werkelijkheid is, maar een deel van een waarheid aangevuld met hun fantasiën die hun beter en goedkoper uitkomt.



Wat interesseert mij nu wat goedkoper is? Ik ben geen retailer. Bovendien heb ik met BBCS vaak genoeg scherpe discussies over punten waar wij het niet over eens zijn. Wederom dus een uitspraak die kant nog wal raakt.

Zijn dit stereotype reacties van pseudologen en of afwimpelaars?
Pseudoloog is geen Nederlands woord. Net als afwimpelaar overigens.

Daarom trekken ze zich wellicht berichten over afwimpelaars en hoe die te leren doorzien erg aan en zouden die het liefst snel van het forum zien verdwijnen voordat klanten die lessen leren en op hun toe gaan passen.
Als we deze berichten het liefst zo snel mogelijk zouden zien verdwijnen, zouden we er niet op reageren. Hierdoor blijven ze namelijk telkens bovenaan de topic-lijst staan.
We reageren niet om mensen te hersenspoelen. We reageren om jou aan je verstand te brengen dat je onzin kletst.

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door antonh »

Big-V,

er mankeert toch zeker wel iets in de bovenkamer van onze
patient Pieter Romein cq p.vanaarle.

Hij voert hier experimenten uit via het forum.
Toch maakt u ( o.a. antonh, caruso en roro25) deel uit van een experiment.
Onderstaande is geheel van toepassing op hem.
Misschien dat ze eens leren, dat "hun waarheid" vaak niet de werkelijkheid is, maar een deel van een waarheid aangevuld met hun fantasiën die hun beter en goedkoper uitkomt.
Hoe verzin je het.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door caruso »

Het blijft nog steeds een SCHIJT-TOPIC, en ik ben niet verslaafd!
Oja, wel aan mooie vrouwen!
Dus Pietertje: reageren maar met je semi-intellectuele blabla!

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Verslaafd aan mooie vrouwen is niks mis mee caruso, ik beveel het je zelfs aan.

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door BBCS »

Is zelfs een gezonde verslaving! :lol:

Pieter Romein
Berichten: 275
Lid geworden op: 15 jan 2007 21:37

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door Pieter Romein »

Gezien jullie "jolige reacties" lijkt het mij goed dat de forumbezoekers eens op de volgende linken klikken:
(Wat die "jolige reacties" betreft mag ik u verwijzen naar: Projectie )

liegen en drukkenDe verteller (pseudoloog) heeft niet of nauwelijks het besef te liegen. ...
Het verschil tussen pseudologie en (pathologisch) liegen is, dat het laatste ...
http://www.lagunisol.org/pseudologie.html - 20k - In cache - Gelijkwaardige pagina's


Joost ZwagermanVolgens Van Dale's woordenboek is een pseudoloog iemand 'met een onweerstaanbare
neiging om gefantaseerde belevenissen als waar te vertellen'. ...
http://www.kb.nl/dichters/zwagerman/zwagerman-03.html - 18k -
Laatst gewijzigd door Pieter Romein op 23 jan 2008 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door caruso »

Tuurlijk joh, gooi er nog meer verwijzingen naar anderen tegenaan!
Heb je zelf ook een mening of blijf je zo "bezig" in dit SCHIJT-TOPIC?
Oeps, zeg ik het weer!

Pieter Romein
Berichten: 275
Lid geworden op: 15 jan 2007 21:37

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door Pieter Romein »

Ik ben hem nog aan het plaatsen, een laatste correctie en caruso is er waar. Het staat iedereen vrij te lezen en te reageren. Maar u gebruikt weer schuttingtaal / ordinaire woorden, blijkbaar bedoeld om iemand te kwetsen of te beledigen. Niet netjes en het getuigt ook niet van hoge intelligentie en veel oplossend vermogen.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door caruso »

Pietertje, ik heb je al eerder gemeld dat jij je niet druk hoeft te maken over mijn geestelijke vermogen en intelligentie. Dat werkt prima bij mij, hulp heb ik, in tegenstelling tot jij, niet nodig.
Ik vind het gewoon leuk jou te pesten op dit SCHIJT-TOPIC (zeg ik het weer!)....
Kijken wie de langste adem heeft!

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Volgens mij zit Pieter Romijn ernstig met zichzelf in de knoop.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door Big-V »

Volgens Van Dale's woordenboek is een pseudoloog iemand 'met een onweerstaanbare
neiging om gefantaseerde belevenissen als waar te vertellen'.
Wat een onzin! Pseudoloog staat (zoals ik al zei) helemaal niet in de Van Dale.. Het is een verzonnen woord dat je hebt gevonden op een website van niks die nog niet eens het predikaat amateurpsychologie verdient!

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door roro25 »

ben het een beetje zat die onzin van onze beruchte forumposter P. aka v.A
Heb daarom wederom een mail naar de mods gestuurd om ook dit topic te laten sluiten. Heb het een beetje gehad met die onzin met o.a. mijn gebruikersnaam.

Helaas is een inhoudelijke discussie niet mogelijk en raak ik erg geirriteerd door een bepaalde persoon.
L.s.

Helaas moet ik wederom constateren dat het Tros Radar forum weer ernstig misbruikt wordt en dat daarin mijn username te grabbel wordt gegooid. Helaas is het niet mogelijk om een inhoudelijke discussie te voeren en levert dit alleen maar irritaties bij o.a. mij op. Graag het topic WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum sluiten omdat een inhoudelijke discussie al niet meer wordt gevoerd.

Mvgr.

roro25

Van: Radar Internet [mailto:[email protected]]
Verzonden: Tuesday 22 January 2008 10:18
Aan: Roro25
Onderwerp: Re: sluiten topics

Beste forumgebruiker,

N.a.v. uw mail hebben wij het topic Pseudowetenschappers/ pseudodiagnoste (etc.) bekeken. Omdat er sprake is van chatgedrag heeft TROS Radar besloten het betreffende topic geheel vrijwillig te sluiten en te verwijderen.

Met vriendelijke groet,

TROS Radar internet

Op 17-jan-2008, om 12:48 heeft roro25 het volgende geschreven:

L.s.

Is het mogelijk dat bepaalde topics gesloten en verwijderd worden? Dit heeft betrekking op de topics in het subforum Letselschade welke gestart en of beantwoord zijn door de TS P.vanaarle/Paul vanAarle/Pieter Romein. Het begint nu nergens op te lijken, strijdig met gedragsregels forum, persoonlijke aanvallen en oude topics die opeens naar boven gehaald worden.
Bij voorkeur krijgt deze persoon een waarschuwing, maar beter een ban van dit forum.

Alvast bedankt voor de moeite.

met vriendelijke groet,

roro25

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: WAARSCHUWING: Wellicht afwimpelaars op dit forum

Ongelezen bericht door antonh »

Roro25,

dat is top wat je gedaan hebt.
Tegen deze persoon kun je reageren zo veel als je wilt.
Er komt alleen maar gezwam uit.
Beroepen en therapieën worden ter plekke verzonnen.
Het zou prima zijn als ze zich eens op Pieter Romein en p.vanaarle richten.
Iedereen maar dan ook iedereen wordt door hem aangevallen.
Hij heeft altijd gelijk.
Gewoon die topics sluiten.

Gesloten