LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vodafone acceptgiro te duur

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ferona81
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 mar 2008 12:44

vodafone acceptgiro te duur

Ongelezen bericht door ferona81 »

ik vind het heel erg stom dat je bij vodafone voor een acceptgiro moet betalen en dat is dan ook erg duur 4,50 (= gratis bij t-mobile).ik wil wel automatische incasso doen ,maar ze halen het geld van mijn rekening als ik nog geen geld heb ontvangen v.d belasting, dus dan moet ik elke maand weer eerder beknippelen en het geld opzij leggen en ik heb al niet zoveel.ik vind hetecht klantonvriendelijkals ik dit van te voren had geweten, dan was ik niet naar vodafone overgestapt.na 2 jaar kap ik met mobielabonnement,ik vind dat je wel uitgekleed wordt door de providers. :evil:

Dirkie
Berichten: 2931
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: vodafone acceptgiro te duur

Ongelezen bericht door Dirkie »

ik vind dat je wel uitgekleed wordt door de providers
Dit heeft weinig te maken met uitkleden, maar meer met
ik heb al niet zoveel
Ik zou meteen overstappen naar T-Mobile, want daar kost dit blijkbaar niets extra

ferona81
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 mar 2008 12:44

Re: vodafone acceptgiro te duur

Ongelezen bericht door ferona81 »

ik zit er nu helaas 2 jaar aan vast, ik ben pas overgestapt en ik heb niet alles goed nagelezen :( dat was dom

WEBRELATIONSAA
Berichten: 98
Lid geworden op: 20 aug 2007 14:47

Re: vodafone acceptgiro te duur

Ongelezen bericht door WEBRELATIONSAA »

@ferona81,

Ik begrijp het probleem.
Als je me een mailtje met het mobiele nummer waar het om gaat stuurt, zal ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

Antoine
Vodafone Web Relations

Gesloten