LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ongevraagde smjes!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
René1974
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 feb 2007 21:19

ongevraagde smjes!!

Ongelezen bericht door René1974 »

Hallo ik krijg sinds zaterdag 07-06-2008 ( het begin van ek ) ongevraagde smsjes binnen over de tussenstanden en uitslagen van de gespeelde wedstrijden. Aangezien ik hier niks vanaf weet van een aanmelding. Maar goed ik heb nu van div mensen wat tips verzameld maar is er iemand die ook kan zeggen welke er nu ook werkt dat kan ik namelijk niet weer zien iedereen hoopt op een goede afwikkeling maar niemand bevestigd hem. Is er iemand die dit kan doen.
Buiten het feit dat je ongetwijfeld moet betalen voor die smsjes scheelt voetbal me ook nog is niks :P dus beetje jammer dat ze me hier mee lastig vallen!!!
Hopelijk krijg ik van iemand reactie!!


Bvd

René van den Berg

Smsafmelden.info
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 mei 2008 10:18

Re: ongevraagde smjes!!

Ongelezen bericht door Smsafmelden.info »

Op www.smsafmelden.info hebben wij al een aantal personen gehad met hetzelfde probleem, wij zijn er haast zeker van dat het om de volgende afmeldcode gaat:
VBSTAND UIT naar 3355

Omdat u niet erg veel informatie geeft weet ik niet zeker of het bij u om dezelfde dienst gaat.[/url]

Flintstone
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2008 14:20

Re: ongevraagde smjes!!

Ongelezen bericht door Flintstone »

Ik heb hier ook last van! Het nummer waar ik het van kreeg was 3010!

Dus ik ben gaan googlen en kwam er achter dat ik op de website www.3010sms.nl je moet afmelden.

Hierna ben ik verder gaan gaan googlen en ben ik gaan kijken wel bedrijf erachter zit. Het volgende bedrijf zit erachter: http://www.targetmedia.nl/. Hier heb ik een lange fax bericht naar toe gestuurd, als dat geen effect heeft ga ik bellen en schrijven.

Tevens heb ik verder op internet gelezen dat de provider hier niets aan doen. Dit vind ik echt schandalig. Ik vind dat we hier met z'n allen iets aan moeten doen!

Ik vind het echt jammer dat er van dit soort malafide bedrijven bestaan.

Ik hoop dat andere mensen tips voor mij hebben.

Rosa11
Berichten: 50
Lid geworden op: 06 mei 2008 21:20

Re: ongevraagde smjes!!

Ongelezen bericht door Rosa11 »

het is inderdaad vandaag begonnen mensen die zich niet aangemeld hebben krijgen ongewenst allemaal smsjes gestuurd en ze kosten geld... het bedrijf wat daar achter zit is telefuture, probeer daar even een nummer van op te zoeken want het afzeggen werkt bij een hoop mensen niet eens!! het is inderdaad 3010 en ook 7111..

René1974
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 feb 2007 21:19

Re: ongevraagde smjes!!

Ongelezen bericht door René1974 »

ik heb met mijn provider gebeld die wist mij een telefoonnummer te geven 06-41113186. Ik heb dit nummer gebeld en die geen die opneemt ( geen idee wie of welk bedrijf ) die kan aan de hand van je nummer zien welk shortcode je smsjes stuurt ik heb tegen hem gezegd dat ik afgmeld wil worden en niet meer wil ontvangen. Dit heeft ie gedaan en het werkt.!!!

René1974
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 feb 2007 21:19

Re: ongevraagde smjes!!

Ongelezen bericht door René1974 »

[Omdat u niet erg veel informatie geeft weet ik niet zeker of het bij u om dezelfde dienst gaat]

het ging id om 3355! maar op google is het enige wat je vind met 3355 iets over psv en een frituur pan ahhhaha [/quote]

Smsafmelden.info
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 mei 2008 10:18

Re: ongevraagde smjes!!

Ongelezen bericht door Smsafmelden.info »

Ik heb net contact gehad met de eigenaar van deze dienst, hij zei dat je EK UIT zou kunnen proberen, hij wist niet zeker of het werkte. :?

René1974
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 feb 2007 21:19

Re: ongevraagde smjes!!

Ongelezen bericht door René1974 »

ik heb al zoveel mogelijkheden gedaan om te stoppen ek uit ek off ek afmelden ek ik wil niet meer ,,.,..... gewoon het nummer bellen ben je overal vanaf

TomH
Berichten: 40
Lid geworden op: 02 mar 2008 14:21

Re: ongevraagde smjes!!

Ongelezen bericht door TomH »

Om dit in de verdere toekomst te voorkomen moet je je mobiele nummer uitschrijven uit de Telefoongids.

BlackStone
Berichten: 29
Lid geworden op: 31 aug 2006 21:19

Re: ongevraagde smjes!!

Ongelezen bericht door BlackStone »

En nooit meer meedoen met iets wat per sms werkt, dus nooit je mobiele nummer meer bekendmaken. Het leek zo'n leuk systeem dat sms-en totdat de dames en heren geld roken. Ik geef nooit aan enig bedrijf of zo mijn mobiele nummer, ja tenzij je geen vast nummer hebt maar dan kun je het ook nog nog per e-mail doen. En met zogenaamde prijsvragen waarin ze alleen om je mobiele nummer vragen moet je ook uitkijken.
:( :( :( [/b]

Smsafmelden.info
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 mei 2008 10:18

Re: ongevraagde smjes!!

Ongelezen bericht door Smsafmelden.info »

Link om SMS te stoppen voor het EK: http://www.smsafmelden.info/forum/sms-v ... 5-t18.html.

zwelbast
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 jul 2008 15:00

Re: ongevraagde smjes!!

Ongelezen bericht door zwelbast »

Ook ik heb ongevraagd sms ontvangen van 3010 en 7111 (telefutura nederland)
Ik heb het stop kunnen zetten, maar moet wel 11 Euro betalen voor iets wat ik niet heb gevraagd. Op andere sites zijn er heel veel mensen die hetzelfde probleem hebben en nog veel meer moeten betalen.
Wie stopt deze oplichters!
Moet ik wel gewoon mijn rekening aan T-mobile betalen??? Wie weet meer?

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: ongevraagde smjes!!

Ongelezen bericht door TdeHond »

Zie:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=61734
Moet ik wel gewoon mijn rekening aan T-mobile betalen??? Wie weet meer?

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: ongevraagde smjes!!

Ongelezen bericht door TdeHond »

Blokkeren SMS diensten:

http://www.smsdienstenfilter.nl/

Gesloten