LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] neem nooit Telfort
neem nooit Telfort
Pas op met Telfort , facturen sturen ze snel , reacties op problemen krijg je niet !
Internet is langzaam , telefoon valt vaak uit .
pas op!!!!!!
Internet is langzaam , telefoon valt vaak uit .
pas op!!!!!!
Re: neem nooit Telfort
Heb ook problemen met Telfort. Met het overzetten van mijn mobile nr is er iets fout gegaan. Ben al ruim een week niet bereikbaar.
De klantenservice al een aantal keer gebeld a 20cpm. Eerste keer een zeer onbeschofte persoon, de 2e keer een net persoon die me helaas niet kon helpen. De 3de en 4de keer bellen werd na het stellen van een lastige vraag de verbinding verbroken.
5e keer gebeld werd er gezegd dat de technische dienst contact met me opneemt, tot nu toe nog niets.
Op emails wordt (nog) niet gereageerd.
In totaal al 90min gebeld en een aantal e-mails gestuurd. Nog steeds niets.
Heb wel al een rekening van E20 ontvangen
Ik baal ervan dat ik ben overgestapt.
De klantenservice al een aantal keer gebeld a 20cpm. Eerste keer een zeer onbeschofte persoon, de 2e keer een net persoon die me helaas niet kon helpen. De 3de en 4de keer bellen werd na het stellen van een lastige vraag de verbinding verbroken.
5e keer gebeld werd er gezegd dat de technische dienst contact met me opneemt, tot nu toe nog niets.
Op emails wordt (nog) niet gereageerd.
In totaal al 90min gebeld en een aantal e-mails gestuurd. Nog steeds niets.
Heb wel al een rekening van E20 ontvangen
Ik baal ervan dat ik ben overgestapt.
Re: neem nooit Telfort
Beste franveld ,
Bij alle problemen met Telfort begint het met hetzelfde :
10 minuten wachttijd , je probleem uitleggen , dan gaan ze de lijn controleren , dan weer 10 minuten wachten , dan moet je je modem resetten , weer 10 minuten wachten etc , etc ,.
Het is gewoon een stel dieven .
Zoek gauw een andere provider , ik kan je geen advies geven want ik ben zelf ook op zoek naar een ander .
Ik zit zelf te denken aan het net , die kan je binnen een maand opzeggen .
sucses !
Bij alle problemen met Telfort begint het met hetzelfde :
10 minuten wachttijd , je probleem uitleggen , dan gaan ze de lijn controleren , dan weer 10 minuten wachten , dan moet je je modem resetten , weer 10 minuten wachten etc , etc ,.
Het is gewoon een stel dieven .
Zoek gauw een andere provider , ik kan je geen advies geven want ik ben zelf ook op zoek naar een ander .
Ik zit zelf te denken aan het net , die kan je binnen een maand opzeggen .
sucses !
Re: neem nooit Telfort
Het net is aan het overschakelen naar Telfort! Ik zou het bij denken laten en dit niet doen! Een vriendin van me is al overgezet van het Net naar TelfortZoek gauw een andere provider , ik kan je geen advies geven want ik ben zelf ook op zoek naar een ander .
Ik zit zelf te denken aan het net , die kan je binnen een maand opzeggen .
Als u opzegt: doe dit schriftelijk en aangetekend, liefst met ontvangstbevestiging, meteen rode kaart erbij. Van brief + rode kaart copie maken.
Dossier aanleggen met copies + bewijs van verzenden van u + ontvangst erin + copies van verzonden brieven, e-mails en evt telefonische contacten met Telfort ( data + met wie u gesproken heeft etc)
6 maanden na dato van opzeggen is alles nog niet goed afgehandeld bij Telfort, al erkennen ze nu wel dat ik destijds opgezegd heb.
Nu de onterechte facturen nog van tafel
Re: neem nooit Telfort
Ik heb nooit telfort gehad maar wel bakken met mega rekeningen en natuurlijk Interim Justitia.
Wat is er aan de hand, iemand heeft een abonnement afgesloten op mijn adres en een rekeningnummer van iemand anders uit een andere stad, zij zijn bij mij aan de deur geweest.
Ik ben de volgende dag naar Telfort gegaan om te vragen hoe het mogelijk is een abonnement af te sluiten met een verkeerd/vals rekening nummer en adres.
Antwoord: kweenie...
Ik: kunt u het uitzoeken? kunt u het ongedaan maken?
Antwoord: kweenie, denk het niet, dat is zoekwerk...
Dit duurt al jaren en Telfort doet niets, de eigenaar van het abonnement en toestel kan vrolijk verder bellen.
Wat is er aan de hand, iemand heeft een abonnement afgesloten op mijn adres en een rekeningnummer van iemand anders uit een andere stad, zij zijn bij mij aan de deur geweest.
Ik ben de volgende dag naar Telfort gegaan om te vragen hoe het mogelijk is een abonnement af te sluiten met een verkeerd/vals rekening nummer en adres.
Antwoord: kweenie...
Ik: kunt u het uitzoeken? kunt u het ongedaan maken?
Antwoord: kweenie, denk het niet, dat is zoekwerk...
Dit duurt al jaren en Telfort doet niets, de eigenaar van het abonnement en toestel kan vrolijk verder bellen.
Re: neem nooit Telfort
Een probleem met Telfort lijkt juist onoplosbaar te worden bij mensen die hier eigenlijk niets mee te maken hebben. Ik denk dat Telfort er dan geen belang bij heeft om dit op te lossen.
Als ik u goed begrijp, staat de overeenkomst niet op uw naam en rekening en is er alleen sprake ( in uw geval) van een onjuist adres.
Ik hoop dat u verder niet met onterechte rekeningen lastig gevallen wordt, anders kunt u overwegen na een aangetekend schrijven hierover e.e.a voor te leggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie.
Mijn probleem is opgelost dankzij bemiddeling van directeur klantencontact KPN. Hij had dat destijds toegezegd in Kassa. Hij heeft zich aan de toezegging gehouden.
Als ik u goed begrijp, staat de overeenkomst niet op uw naam en rekening en is er alleen sprake ( in uw geval) van een onjuist adres.
Ik hoop dat u verder niet met onterechte rekeningen lastig gevallen wordt, anders kunt u overwegen na een aangetekend schrijven hierover e.e.a voor te leggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie.
Mijn probleem is opgelost dankzij bemiddeling van directeur klantencontact KPN. Hij had dat destijds toegezegd in Kassa. Hij heeft zich aan de toezegging gehouden.
Re: neem nooit Telfort
Ik heb altijd goede ervaringen met telfort gehad totdat ik 2 maanden geleden mijn prive abonnement in een zakelijk abonnement wou veranderen.
Zou geen probleem zijn volgens de telefoniste en zij zou mij een nieuw contact toesturen wat ondertekend terug gestuurd moest.
Nu 2 maanden en 5 vermoeiende vaak herhalende telefoongersprekken later heb ik nog steeds niks ontvangen.
Ondertussen is ook het klantenservice nummer in ee 0900 nummer a 50 cent per minuut verander (Meeste geprekken bij telfort duren meer dan 10 min).
Dat allemaal bij elkaar is reden genoeg om mijn beide abonnementen op te zeggen bij telfort.
MAAR DAARVOOR MOET IK EERST MIJN ZEER GEHATE 0900 NR BELLEN!!
Kan schriftelijk niet volgens de idioten bij telfort.
Zou geen probleem zijn volgens de telefoniste en zij zou mij een nieuw contact toesturen wat ondertekend terug gestuurd moest.
Nu 2 maanden en 5 vermoeiende vaak herhalende telefoongersprekken later heb ik nog steeds niks ontvangen.
Ondertussen is ook het klantenservice nummer in ee 0900 nummer a 50 cent per minuut verander (Meeste geprekken bij telfort duren meer dan 10 min).
Dat allemaal bij elkaar is reden genoeg om mijn beide abonnementen op te zeggen bij telfort.
MAAR DAARVOOR MOET IK EERST MIJN ZEER GEHATE 0900 NR BELLEN!!
Kan schriftelijk niet volgens de idioten bij telfort.
Re: neem nooit Telfort
Ik adviseer u zeer dringend om naast telefonisch opzeggen dit schriftelijk te bevestigen d.m.v. een aangetekende brief!
Dan heeft u rechtsgeldig bewijs mocht Telfort er niet in slagen uw telefonische opzegging bij de afdelingen administratie, finance en/of technische afdeling te verwerken. Kopie maken van brief en tevens in brief vermelden dat u uw toestemming tot automatische incasso intrekt. Bewijs van verzenden en eventueel ontvangst door Telfort goed bewaren!
Mochten er fouten gemaakt worden kunt u tot een jaar na onterechte incasso's storneren.
Zie: thread: Telfort maakt fout op fout.
Dan heeft u rechtsgeldig bewijs mocht Telfort er niet in slagen uw telefonische opzegging bij de afdelingen administratie, finance en/of technische afdeling te verwerken. Kopie maken van brief en tevens in brief vermelden dat u uw toestemming tot automatische incasso intrekt. Bewijs van verzenden en eventueel ontvangst door Telfort goed bewaren!
Mochten er fouten gemaakt worden kunt u tot een jaar na onterechte incasso's storneren.
Zie: thread: Telfort maakt fout op fout.
Re: neem nooit Telfort
Toch zijn er ook goede ervaringen met telfort: ik heb al acht jaar telfort en tot nu toe maar een keer een probleem(pje) gehad. De tijd vand e voicemail klopte niet dit was binnen een week geregeld
Re: neem nooit Telfort
Natuurlijk zijn er ook goede ervaringen met Telfort.
Ik ben ruim een half jaar gestalkt door Telfort omdat iemand REMOVED, dollartekens en cijfers gezet had op de plaats van waar mijn gebruikersnaam stond.
Ik werd bedreigd met inschakelen van incassobureau door een bedrijf waar ik nooit klant geweest ben ( ik had per migratiedatum opgezegd van oude provider)
De verwerking hiervan was tengevolge hiervan op alle afdelingen fout gegaan! Ik kreeg het niet rechtgezet en had zelfs hulp nodig van directeur Klantencontact KPN.COM, de heer Middeldorp. Dankzij bemiddeling van zijn afdeling werd uiteindelijk het stalken gestaakt.
Vandaar mijn terechte waarschuwing: zeg alstublieft ook schriftelijk, aangetekend op om zelf rechtsgeldig bewijs in handen hebben mocht Telfort weer aan een foutenfestival beginnen. Dan is het namelijk simpel recht te zetten: kopie van kopie aangetekende brief + kopie verzendbewijs naar Telfort ( weer aangetekend) en laat dan het incassobureau maar een rechtzaak tegen u beginnen. De kosten zijn dan voor Telfort.
Ik ben ruim een half jaar gestalkt door Telfort omdat iemand REMOVED, dollartekens en cijfers gezet had op de plaats van waar mijn gebruikersnaam stond.
Ik werd bedreigd met inschakelen van incassobureau door een bedrijf waar ik nooit klant geweest ben ( ik had per migratiedatum opgezegd van oude provider)
De verwerking hiervan was tengevolge hiervan op alle afdelingen fout gegaan! Ik kreeg het niet rechtgezet en had zelfs hulp nodig van directeur Klantencontact KPN.COM, de heer Middeldorp. Dankzij bemiddeling van zijn afdeling werd uiteindelijk het stalken gestaakt.
Vandaar mijn terechte waarschuwing: zeg alstublieft ook schriftelijk, aangetekend op om zelf rechtsgeldig bewijs in handen hebben mocht Telfort weer aan een foutenfestival beginnen. Dan is het namelijk simpel recht te zetten: kopie van kopie aangetekende brief + kopie verzendbewijs naar Telfort ( weer aangetekend) en laat dan het incassobureau maar een rechtzaak tegen u beginnen. De kosten zijn dan voor Telfort.