LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] smsforpleasure

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
saskia80
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 okt 2008 14:48

smsforpleasure

Ongelezen bericht door saskia80 »

hoi,

Enige tijd geleden heb ik op een marktplaatsadvertentie gereageerd van ene Winston. Leuke jongen die me uiteindelijk een mail stuurde waarin hij vertelde dat het hem leuk leek om met mij te sms-en, maar omdat hij als eens problemen heeft gehad in het verleden, wilde hij alleen anoniem sms-en.

Ik zou mijn sms-jes moeten sturen naar 4477. Ik moest dan wel eerst sfp Winston (dan mijn tekst) in het bericht zetten. Na 2 weken kwam ik er achter dat Winston helemaal Winston niet was en dat ik ben opgelicht. Ik moest ook zijn ontvangen sms-jes betalen (kosten 1,50 per ontvangen sms). Ik kreeg er ook altijd 2. Dus ik zit nu met een rekening van 1800 euro.

Is er iemand die weet wie achter heb bedrijf smsforpleasure zit. Ik wil ze namelijk aanspreken op hun gedrag want ik ben echt boos. Heb je een naam of adres laat het me dan aub weten. Ik kan er namelijk op internet vrij weinig van vinden en op hun site staat ook geen informatie.

groet Saskia

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: smsforpleasure

Ongelezen bericht door TdeHond »

> Er zijn geen actieve diensten gevonden. Hier volgen de gegevens van de provider:
Naam Telefuture
Adres Spoorhaven 42-48
Postcode 2651 AV
Woonplaats Berkel en Rodenrijs

Bron: http://www.smsgedragscode.nl/

saskia80
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 okt 2008 14:48

Re: smsforpleasure

Ongelezen bericht door saskia80 »

Ik heb dat adres ook gezien. Ik heb al gebeld met het bedrijf wat er achter zit wat betreft de doorgifte van mijn smsjes met "Winston" en dat is niet telefuture maar sms hosting. Ik weet ook niet waarom het bedrijf telefuture op internet eruit rolt. SMS hosting weet wel wie er achter sms for pleasure, maar die willen het niet doorgeven.

Dus weet iemand anders de gegevens van smsforpleasure. Ik hoor het graag!

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: smsforpleasure

Ongelezen bericht door TdeHond »

http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... t_indienen

Hier staat wat u zou kunnen doen. U kunt eventueel ook Consuwijzer bellen wat u kunt ondernemen om de smshosting te dwingen e.e.a. vrij te geven.

Smsafmelden.info
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 mei 2008 10:18

Re: smsforpleasure

Ongelezen bericht door Smsafmelden.info »

Op de volgende pagina kun je meer informatie vinden m.b.t. de smsdienst 'sms for pleasure':
http://www.smsdienstregister.nl/smsdien ... asure.html

Het moet mogelijk zijn je af te melden door het sturen van SFP STOP of STOP naar 4477

saskia80
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 okt 2008 14:48

Re: smsforpleasure

Ongelezen bericht door saskia80 »

Dank voor de reacties, alleen had ik deze twee websites wel gevonden. Ik moet zeggen dat ik gelukkig geen last meer heb van de smsjes en ik hoef ook de rekening niet te betalen. Maar wat ik wil is dat deze sms terreur, want dat is het gewoon, stopt. Ik wil gewoon weten wie er nou voor verantwoordelijk is! Het moet namelijk stoppen. Ik wil voorkomen dat meer mensen erin trappen! Dus ik wil weten wie de persoon is die erachter zit en ik wil mensen voor hem of haar waarschuwen. Dus als iemand weet wie het is, hoor ik het graag.

Gesloten