LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ongewenste sms-jes

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ReKaJe
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 nov 2008 07:39

ongewenste sms-jes

Ongelezen bericht door ReKaJe »

Hallo,

Mijn partner heeft deze week een hele hoge rekening gekregen, nou ja voor zijn doen dan want hij sms-t nooit, het gaat om het nr 5005, als ik google kom ik uit bij smsmeiden.nl, dus waarschijnlijk heeft hij die "meiden" een keer gesms-t :cry: maar nu komt het rare, vrienden van ons waren op vakantie en kregen op 1 dag wel 100 sms-jes van mijn man zonder bericht erin zo ook nog 1 ander contactpersoon van mijn man.

Mijn man ontkend natuurlijk alles hij zegt dat iemand anders zijn telefoon heeft gekraakt en via zijn nummer die smsmeiden heeft gesms-t, maar dat kan toch niet?
Je telefoon kan toch niet uit zijn eigen sms-jes gaan versturen en als het al kan dan toch niet maar naar 2 contactpersonen maar dan pakt hij toch de hele lijst?!

Ik hoop zo dat ik ongelijk heb maar ik heb het gevoel dat me man me bedriegd waar ik zelf bij sta :cry:

marcotvm
Berichten: 31
Lid geworden op: 03 nov 2008 10:17

Re: ongewenste sms-jes

Ongelezen bericht door marcotvm »

Op http://www.smsopzeggen.nl/shortcode/5005/index.php is er ook sprake van een "kluisspel".

Maar ik ben het eens dat het raar is dat anderen uit de contactenlijst ook sms-jes ontvangen.

Heeft je partner misschien een applicatie (java) gedownload naar de mobiel?

Smsafmelden.info
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 mei 2008 10:18

Re: ongewenste sms-jes

Ongelezen bericht door Smsafmelden.info »

Op onze website staan een aantal diensten die gebruik maken van dde shortcode 5005, deze kun je hier vinden:
http://www.smsdienstregister.nl/smsdien ... chForm.y=0

Bij elke dienst staat vermeld wat de afmeldcode is en naar welke shortcode je deze moet sturen.

ReKaJe
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 nov 2008 07:39

Re: ongewenste sms-jes

Ongelezen bericht door ReKaJe »

Hallo,

beide site's had ik al gevonden en idd er stond een kluisspel bij maar laat ik het zo zeggen ik ken me man en daat heeft hij geen intresse voor :!: :evil:

Java kan hij niet verzenden met zijn telefoon.

Het rare is dat 1 contactpersoon dus een gewoon huis telefoonnr is :?:

Ik blijf het een vreemd verhaal vinden maar zijn telefoonspecifcatie zegt dat hij gedeeltelijk de waarheid verteld.

Hij blijft alleen ontkennen dan hij is begonnen met die sms-jes en dat hij die zomaar kreeg, hij heeft geantwoord met STOP en toen begon het en verstuurde zijn nr ruim 500 sms-jes :?

Gesloten