LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bij Telfort gaat echt alles mis, en ze liegen ook onbeschofd

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Jeroen32Holland

Bij Telfort gaat echt alles mis, en ze liegen ook onbeschofd

Ongelezen bericht door Jeroen32Holland » 26 nov 2008 03:43

Paar maanden geleden een contract afgesloten via internet bij gsmweb.nl. contract oplaten sturen naar mijn ouders en zij hebben het contract ingevuld, helaas hebben ze dat verkeerd gedaan en er een smsbundel bijbesteld terwijl dat een vergissing was.

Brief gestuurd naar Telfort dat ik de koop wil ontbinden i.v.m het verkeerd invullen van het contract en dat ik gebruik maar van de wet kopen op afstand en dat dan de 7 dagen regelng geld, en gevraagd om een bevestiging maar natuurlijk geen antwoord erop.
Laat ik mijn moeder bellen van bijna 70 jaar, ja mevrouw wij hebben geen brief hier, helaas kunnen wij niks voor u doen, daag tuut tuut tuut.

Vervolgens bel ik op geef de gegevens voor van het contract en telefoonnummer 1 moment meneer aub, na 3 minuten ja ik heb hier de brief voor mij, tjonge jonge er staat geen eens een datum boven de brief(mijn foutje)
Ok meneer kunt u nog een briefje sturen samen met de simkaart en terugsturen naar de klantenservice.

Totaal 12 euro gebeld voor deze onzin, en nog halen ze het bedrag van mijn moeders rekening.

Telfort is een en al schande, gelukkig heb ik het aangetekend verstuurd en mijn moeder heeft het bedrag laten storneren.

Ze liegen over de brief tegen mijn moeder punt 1, punt 2 ze kunnen geen bevestiging sturen, prunt 3 onbeschoft tewoordgestaan punt4 toch nog geld van mijn moeders rekening halen terwijl er zo vaak over gebeld is en 2 x een brief is verstuurd compleet met de dichte envelop met simkaart.

Ik vindt de klantenservice dus ver te zoeken, en je hebt het iddee dat je met pubers aan te telefoon zit hoe ze reageren aan de telefoon.

Er kan totaal niks bij Telfort, het enigste wat mijn moeder fout had ingevuld was de smsbundel van 60smsjes, is dat zo'n probleem om die eraf te halen en dan even netjes een brief te sturen??? :? .

Wij zijn al jaren lid bij Telfort maar dit is echt te gek voor woorden, en dan ook nog mijn moeder afschepen van dat ze geen brief hebben ontvangen, en 5 minuten laten is er in 1 x wel een brief toen ik zelf belde.

door zo'n geval raak je compleet het vertrouwen kwijt in een bedrijf

Mijn vraag is, ik heb het bewijs van het terugsturen van de tnt, en heb het bedrag laten stomeren, is dat een goede keuze geweest of moet ik gewoon betalen en ze dan uitdagen voor de kantonrechter?
Of moet ik het eerst melden bij de geschillencommisie?

Jeroen32Holland

Re: Bij Telfort gaat echt alles mis, en ze liegen ook onbeschofd

Ongelezen bericht door Jeroen32Holland » 27 nov 2008 04:35

Ik heb mijn brief ook verstuurd naar onderstaand e-mailadres ben benieuwd.
[email protected]
Vorige week Vrijdag hebben mijn ouders een herinnering gekregen van het abbonement die ze verkeerd hebben ingevuld, en terug hebben gestuurd, dat terugsturen moest van Telfort, en heb het teruggestuurd en gebruik gemaakt van het kopen op afstand.

Jeroen32Holland

Ongelezen bericht door Jeroen32Holland » 27 nov 2008 17:48

Vandaag is mijn moeder gebeld door een dame van de KPN.
Het ging over het abbonement van Telfort dat daar wat dingen mis gegaan zijn en dat het nu allemaal goed zou komen.
De dame vertelde netjes dat KPN dus samen is gegaan met Telfort
Ze krijgt ook het geld terug van de 2 aangetekende brieven/pakketje die ze heeft teruggestuurd naar Telfort
De dame van de KPN heeft haar naam en persoonlijke nummer gegeven aan mijn moeder, als er iets is wat niet goed gaat dat mijn moeder dan daar naar toe kan bellen.
Ook zou ze een bevestiging krijgen dat het abbonement beeindigd is.

Hopelijk dat het nu allemaal goed komt, maar dat ze al gebeld hebben en dat mijn moeder vriendelijk tewoord is gestaan doet me goed.
Dit alles is netjes van KPN

In afwachting. :)

Uranus1963

Ongelezen bericht door Uranus1963 » 29 nov 2008 16:43

Well, mijn vader heeft KPN Internet en Bellen gehad. Hij is terdege niet blij geweest met wat KPN geflikt heeft. Hij heeft een 3 Mbit internetverbinding aangevraagd en daar heeft hij netjes voor betaald, want zo zit hij in elkaar, en krijgt maar 1.5 Mbit en het internet is heel slecht te noemen. Bij de gedachte dat hij 3 Mb zou hebben; heb ik gezegd, gezien de technische waarden dat hij geen 3 Mbit kan hebben. Neen, ze hebben hem gewoon op 1.5 Mbit laten zitten en hij heeft betaald voor 3 Mbit. Dat bedrijf KPN zijn gewoon een stelletje oplichters, maar je doet er niets aan, want alle internetbedrijven zijn onderhevig aan die KPN.

Groet, Uranus.

Gesloten