LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN / Het Net

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
liesl
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2008 16:06

KPN / Het Net

Ongelezen bericht door liesl »

Hoe gefrustreert kan één mens raken???? Nou ga een tijdje in gesprek met de jongens en meisjes van de klantenservice bij KPN dan wel Het Net en je weet het.

Twee losse gevallen, die hetzelfde worden behandeld. De klant is de schuldige.

De eerste casus betreft Het Net. Mijn moeder is recentelijk (inmiddels al een half jaar geleden) verhuisd. Ruim op tijd Het Net op de hoogte gebracht van de verhuizen en alles zou worden geregeld. En je zal het niet geloven, maar dat was het ook. Alles deed het, telefoon en internet. Geen probleem. Heerlijk aangezien mijn moeder weduwe is en geen verstand heeft van de digitale wereld. Maar drie maanden geleden begon de ellende. Ze werd zomaar afgesloten, eerst het internet en twee dagen later haar telefoon (haar levenslijn met de buitenwereld). Na heel wat prepaidkaarten te hebben verbeld, zijn we nu nog niets opgeschoten. Ze heeft een nieuw telefoonnummer moeten aanvragen (na 45 jaar!!!!!!!!!!! dit is voor haar de grootste drama) en geen stap verder omtrent kostenvergoeding of een simpele excuses. Nooit is er enig schrijven ontvangen, maar volgens de klantenservices is dat de schuld van de post, want Het Net stuurt ALTIJD een brief.

De tweede casus betreft mijn eigen telefoonabonnement bij KPN. Vanwege een reis die ik begin dit jaar wenst te maken en het aflopen van mijn BelVrij Weekend & Avond, heb ik drie weken geleden gebeld voor een wijziging. Deze wijziging zou per 01/01/2009 moeten ingaan, aangezien ik nog een contract had tot 31/12/2008. Duidelijk aangegeven bij de jongen van de klantenservice en hij verzekerde mij dat alles in orde zou komen. Nou niet dus. De wijziging is direct doorgevoerd. En dat zonder dat ik het wist, pas op mijn telefoonrekening, die enorm hoog is.

Aan de bel trekken bij deze instanties heeft kennelijk totaal geen zin. De jongens en meisjes kunnen en mogen niets. Alleen het adres geven voor het indienen van een schriftelijke klacht, nadat je ruim 15 min in wacht heb gehangen à 0.10 cent/min en die nu vanwege de drukte is verlaagd naar 0.01 cent/min. Dat moet je toch al wat zeggen. Maar toch je moet betalen voor je klachten en het enigste wat je er mee opschiet is een adres. Ik begrijp dit niet. Als KPN en haar dochter Het Net klanten willen behouden, zouden ze iets meer moeten doen aan oplossingen. Geef die jongens en meisjes wat te doen, laat ze de mensen echt helpen. En verzuip niet in de bureacratie van uw eigen netwerk!!!!! Het prinicpe klant is koning zou iets moeten betekenen!

Het vervelende is dat je er niets tegen kan doen, dan mee gaan in de bureaucratie en een brief te sturen. Vervolgens te wachten en dan bezwaar maken bij de klachtencommissie van telecom. Dit zou toch niet het uitgangspunt moeten zijn.....

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: KPN / Het Net

Ongelezen bericht door TdeHond »

Nooit is er enig schrijven ontvangen, maar volgens de klantenservices is dat de schuld van de post, want Het Net stuurt ALTIJD een brief.
Het is de verantwoording van Het net om er zorg voor te dragen dat de brieven dusdanig verstuurd worden dat deze aankomen.
Dus aangetekend met ontvangstbevestiging.
Hoe denkt het Net te kunnen bewijzen dat zij daadwerkelijk een brief gestuurd hebben?
mb.t. casus 2
Zo is het helaas wel, zie:
Telfort maakt fout op fout

geluid
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 jan 2009 15:29

Re: KPN / Het Net

Ongelezen bericht door geluid »

hahahah, Kpn klantenservice is inderdaad 1 grote bende. Ze zijn onbeschoft aan de telefoon, verbinden je onnodig veel door, laten je erg lang in de wacht. En als ze een vraag niet weten, hangen ze zonder pardon op. Ze hebben geen productkennis.

Ik heb deze ervaringen meerdere malen gehad. En dat zou absoluut niet mogen voor de prijs p.m die ze vor deze "hulp" dienst vragen!!
Als ik dat geweten had had ik nooit Interactieve TV en Internet genomen van KpN de service is ronduit slecht.

* Het was Interactieve Tv en internet extra pakket van HET NET (19.95 p/m)
Laatst gewijzigd door geluid op 14 jan 2009 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.

jelle.
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008 23:44

Re: KPN / Het Net

Ongelezen bericht door jelle. »

Kerel, je hoeft echt niet in ieder topic dezelfde reactie te zetten hoor.

Paar moderators op dit forum zou ook niet verkeerd zijn...

geluid
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 jan 2009 15:29

Re: KPN / Het Net

Ongelezen bericht door geluid »

hahahaha, Moderators? Dat doe jij nu toch al?? ik zet in ieder klachtentopic van KPN mijn klacht. Wees blij dat ik niet voor elke klacht een apart topic aanmaak. Want dan ben ik morgen nog bezig.

jelle.
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008 23:44

Re: KPN / Het Net

Ongelezen bericht door jelle. »

Als ik dat zou doen dan had je nu niet meer op dit forum kunnen komen =). Maar helaas.

Gesloten