LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prepaid t-mobile ...een drama

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jcf
Berichten: 19
Lid geworden op: 10 nov 2005 22:03

Prepaid t-mobile ...een drama

Ongelezen bericht door jcf »

Voor de mensen die een pre-paid pakket willen kopen....koop geen t-mobile.
Ik heb bij de mediamarkt een pakket gekocht.....en als je via de website van t-mobile jezelf aanmeld krijg je 10 euro extra tegoed.

Nou dit werkt dus niet en ik heb al 7x (a 50 cent per minuut) na t-mobile gebeld...en het standaard antwoord is ....meld u nog een keer aan en dan komt het in orde....
Nou mooi niet het werkt niet en t-mobile doet er niks aan.

Wat een waardeloze tent....

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Prepaid t-mobile ...een drama

Ongelezen bericht door Big-V »

Als ik me niet vergis, moet je je inderdaad aanmelden voor "My T-Mobile" via www.t-mobile.nl. Daarna moet je je hier weer aanmelden voor "T-Mobile Extra". Je ontvangt dan spaarpunten die je in kunt wisselen voor het gratis tegoed.

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: Prepaid t-mobile ...een drama

Ongelezen bericht door Yme »

Nou dit werkt dus niet en ik heb al 7x (a 50 cent per minuut) na t-mobile gebeld
Ik vraag me af met welk nummer jij dan belt. Prepaid klantenservice van T-Mobile kost namelijk 25 ct per gesprek, geen 50 ct per minuut.

areyouben
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 feb 2008 20:11

Re: Prepaid t-mobile ...een drama

Ongelezen bericht door areyouben »

Je krijgt de 10 euro idd door je OOK aan te melden voor T-Mobile Speciaal. Voor die aanmelding krijg je 180 punten waarmee je 10 euro beltegoed krijgt bijgeschreven. Dit alles is binnen 1 dag gebeurd.

Gesloten