LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vodafone met maffia praktijken

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
vanleenen
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 jan 2009 17:03

vodafone met maffia praktijken

Ongelezen bericht door vanleenen »

ook wij hebben problemen met vodafone. Ben al vanaf 2006 abon bij hun, nooit problemen gehad. Tot dat opeens de foon werd afgesloten. Wij hebben hier niks over opgestuurt gekregen. Wel dat het kontrakt zou worden beindigd. Ik heb hier een mailtje omdat daar precies instaat wat wij hebben gehad met die vodafone. Wij krijgen nooit een normaal antwoord. Als wij een half uur aan de lijn zitten te wachten, naar vodafone maastricht, dan krijg je dus iemand aan de foon. Wat heel vaak is gebeurt is dat ze zeggen, ow mevrouw we verbinden u even door, na ruim 3 kwartier gerpaat te hebben. En dan krijg je opeens een bandje te horen met, helaas zijn onze wachtijden zo lang probeerd u het later nogmaals, en hup de verbinding word verbroken. Hier de mail die wij hebben verzonden:

Zaterdag 10-01-2009

Geachte vodafone

Ik wil even reageren over de betalingen en afsluiting aan vodafone.

Ik ben afgesloten geweest voor een periode van ruim 3 maanden.
Dit kwam doordat er 1 rekening niet bij jullie was aangekomen.
Daar hebben ik geen bericht van mogen ontvangen. Ik werden pardoes afgesloten. Ik heb meenig maal kontakt gehad met vodafone,via mail en foon. Die konden mij niet verder helpen. Ze vertelde wel dat er rekeningen open stonden, die ben ik gelijk gaan betalen. Ook alle nieuwe rekeningen ben ik gaan betalen. Doordat er geen inkomsten bij mij binnen kwamen, doordat ik was afgesloten, stond er dus ook geen geld op de rekening, zodat er geen automatsicheincassos konden worden verwerkt. Ik hebb hier door ook extra kosten betaald voor de betalingen bij het GWK.
Ik heb toen kontakt gezocht met vodafone Maastricht. Daar werd mij medegedeeld dat er een bedrag van totaal 359.26 open stond. Als ik die zou betalen, dan zou de foon weer aangesloten worden.
Die ben ik dan ook gelijk gaan betalen. En wat een opluchting, de foon deed het weer.
Man wat was ik blij, zo kon ik weer verder met mijn werkzaamheden, want ik gebruik mijn foon merendeels voor verkoop en inkoop. Dat heb ik dus al die maanden niet kunnen doen,waardoor mijn inkomsten zijn gedaald.
Tot dat gisteren de foon het weer niet deed. Ik dacht, mischien is er een storing ofzow door de kouw. Maar wat bleek: ik was WEER afgesloten. Dus ik heb ongeveer 3 weken plezier gehad van de foon.
Ik heb mijn broertje laten bellen waarom we waren afgesloten. Tegen mijn broertje werd verteld dat er ene bedrag van oktber open stond. Mijn broertje belde mij op met dat verhaal. Ik zei tegen mijn broertje dat ik hier de rekening voor mij had dat dat betaald is. Mijn broertje belde vervolgens weer naar vodafone, toen zeiden ze dat inplaats van oktober november niet was betaald. Ook hier hebben wij bewijs van dat dat betaald is.

Nu zou ik graag willen weten wat jullie nou precies van ons willen??

Vanaf 25 augustus heb ik meer dan 900 euro overgemaakt naar jullie.

Graag zie ik ALLE uitdraaien van wat wij hebben verbruikt aan het bellen en smssen, ook hier klopt geen bal van. Want ik ben ruim 3 maanden afgesloten geweest, maar kreeg wel hoge kosten.
Ik heb al papieren binnen gekregen waarin staat dat alles betaald is vanaf 03-12-2006 t/m 17-11-2008.
Daar staat duidelijk in dat ALLES is betaald. Copie zit bij deze brief.

En ook heb ik een klacht over dat ik geen sms kon ontvangen voor het resterende beltegoed. Dus het was altijd maar gokken hoeveel ik had verbruikt. Afgelopen dinsdag of woensdag heb ik een van de medewerkers van vodafone aan de telefoon gehad <via 1200> met deze klacht. Hij vertelde mij dat hij het zou regelen dat ik via sms mijn verbruik weer kon opvragen. Ik weet niet wat hij heeft gedaan, mischien heeft hij iets anders doorgegeven zodat ik nu weer ben afgesloten. Ik hoop dat dat het probleem is, want ik heb de laatste paar maanden ik weet niet hoeveel geld overgamaakt naar jullie. Hij heeft mij niet verteld dat er een rekening open stond, wel hoeveel ik nog kon smssen en bellen, dat was ongeveer 17 euro.


Nu is mijn eis dat ik voor al deze problemen een terechte vergoeding krijg. Want ik ben meer dan twee jaar klant bij jullie en heb altijd netjes betaald, nog nooit problemen gehad. Pas toen dat gedoe met 1 rekening wat niet is aangekomen begon de ellende. Ik heb de laatste maanden ik weet niet hoeveel prepaykaarten gekocht om te bellen naar vodafone en naar Maastricht. Dit waren erge hooge kosten omdat het veel duurder is dan met abonnement bellen.

Ik heb op google gezocht naar KLACHTEN VODAFONE. En kwam daar tot de ontdekking dat ik niet de eenige ben die klachten heeft.







Gegevens van mij zijn;

0000000000
0000000000
Dat zijn de foonrs waar ik abb bij vodafone ben, daar kan je mij dus niet op bereiken.
Maar wel op het nr van een kennis van mij, want ik ben zelf afgesloten en heb totaal geen zin om weer prepayd kaarten te gaan kopen.




Ik wil graag een reaktie via telefoon op 0000000000 of via brief plus alle uitdraaien van verbruik terug gestuurt krijgen binnen 1 week.



Dat was de brief die wij hebben gemaild, waar wij dus helemaal geen reaktie op hebben gekregen. Ook hebben wij kotnakt gehad via MY VODAFONE, wat ook op niets uit liep.
Nu hebben wij gisteren op 28 januari te horen gekregen dat er een rekening openstaat van een half jaar geleden. Ik snap er echt helemaal niets meer van. Wij hebben al verschillende keren papieren opgevraagt waar af te lezen is waar wij al dat geld voor hebben moeten betalen. Er werd ons gezegt dat de rekening van januari zo hoog is, 245 euro, dat komt omdat wij zoveel hebben gebeld. nou daar klopt helemaal niets van.

Ik vind het dan ook zeer onbeschoft hoe wij zijn behandeld.
En ook vinden wij het erg raar dat geen een mens ons kan helpen in een vodafone bel winkel.


Wat kunnen wij hier aan doen. Wij zijn namelijk sinds vanmorgen weer afgesloten, voor wat??
Ze zouden ons een nieuwe rekening sturen dat wij deze maand geen aansluitkosten hoeven te betalen. Daar hebben wij tot afgelopen vrijdag op gewacht. Mevrouw eikenboom had ons dat meede gedeeld dat wij de aansluitkosten niet hoefden te betalen, zij vond het ook allemaal maar vreemd hoe die situatie is.


Wie kan ons helpen?????
Laatst gewijzigd door vanleenen op 28 jan 2009 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.

WEBRELATIONSAA
Berichten: 98
Lid geworden op: 20 aug 2007 14:47

Re: vodafone met maffia praktijken

Ongelezen bericht door WEBRELATIONSAA »

Stuur me, als je dat wilt, even een mailtje met het mobiele nummer en de bijbehorende naam- en adresgegevens.
Dan zoek ik voor je uit wat de oorzaak van het afsluiten is en krijg je antwoord op je vragen.

Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com

Jan
Vodafone Web Relations

antoinetteb42
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:33

Re: vodafone met maffia praktijken

Ongelezen bericht door antoinetteb42 »

Geachte G. van Leenen

U moet uw naam en adres weghalenin uw bericht, het gaat anderen niet aan wie u bent.

vanleenen
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 jan 2009 17:03

Re: vodafone met maffia praktijken

Ongelezen bericht door vanleenen »

hoi antoinet, dat klopt dat was ik helemaal vergeten. Ik had de foonrs wel al weggehaald ;) maar het adres inderdaad niet. Dat kwam meede omdat ik het zo snel mogelijk in het forum wou hebben, want ik ben het dan ook echt goed zat.

Dank je wel dat je mij hierop attendeerde :)

Heeft iemand ervaring met: WEBRELATIONSAA. Die antwoord dat ik mijn gegevens moet mailen enz..staat gelijk onder mijn eigen bericht. Is dat iemand van vodafone zelf??
Dan kunnen ze het nu opeens wel oplosssen/ ben al ruim een half jaar bezig.
Wij zijn namelijk nieuw hier, en weten niet wie die WEBRELATIONSAA is.

foxman
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 feb 2006 13:20

Re: vodafone met maffia praktijken

Ongelezen bericht door foxman »

Is zeer zeker iemand van Vodafone
Heeft mij ook goed geholpen met een probleem met vodafone
Veel succes ermee

vanleenen
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 jan 2009 17:03

Re: vodafone met maffia praktijken

Ongelezen bericht door vanleenen »

Oke dan zal ik dat eens proberen. Ik hoop dat het inderdaad helpt.
Hoef ik tenminste niet meer elke dag te bellen wat ons heel veel heeft gekost aan pre payd kaarten en aan onze eigen belminuutjes van het abonnement,

Tnx voor je antwoord.

vanleenen
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 jan 2009 17:03

Re: vodafone met maffia praktijken

Ongelezen bericht door vanleenen »

hoe lang heb jij moeten wachten dan?? Ik heb vanmorgen vroeg gelijk een mailtje gestuurt. Ik heb alleen een mail gekregen dat ik erin moet zetten wat het probleem zou zijn en dat zij het dan zouden gaan uitzoeken.. daar heb ik tot op heden nog niets van gehoord. Of zouden ze het nu zo druk hebben met mensen die mailen??

Ik had ook eigenelijk veel eerder hier iets moeten posten, maarja wou het eerst zelf proberen.
Maar omdat wij steeds maar aan het lijntje worden gehouden met onzin antwoorden en al maanden beizg zijn met dat gebel en gemail, dan was dit de laatste oplossing want ik kan ze nu zelf niet meer netjes te woord staan, want of ze verwijzen je door, dan hoor je opeens een antwoordapparaat met; op dit moment is het bij vodafone heel erg druk, probeert u het later nog eens tuut tuut tuut tuut tuut, dan werd opeens de verbinding verbroken.


Wij hopen dan ook dat dit morgen al opgelost is. Nu moeten wij dus weer betalen voor iets wat wij niet kunnen gebruiken. Weggegooid geld dus..........





Het liefst zeg ik mijn abonnement op, maarja dan moet je in een klap alles betalen.
Mischien dat iemand hier een antwoord op heeft om er toch onderuit te komen ;) Maar ik zal eens op het forum gaan kijken of er nog andere oplossingen zijn :lol:

foxman
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 feb 2006 13:20

Re: vodafone met maffia praktijken

Ongelezen bericht door foxman »

Rustig relax
Bij mij duurde het ongeveer 1-2 dagen
Die man heeft meer te doen

vanleenen
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 jan 2009 17:03

Re: vodafone met maffia praktijken

Ongelezen bericht door vanleenen »

nou echt relax zijn wij niet meer, want dit speelt al meer dan 4 maanden. Dus al die tijd hebben wij kontakt gehad maar kregen steeds een ander antwoord en ze zouden nieuwe rekeningen sturen, die wij op heden niet hebben mogen ontvangen. Wel hebben wij net een brief binnen gekregen dat ze someerde een x bedrag te moeten betalen. daar zit dus ook een rekening bij van meer dan 4 maanden geleden,w aar wij geen herinnering van hebben mogen ontvangen. Zo kan ik ook wel makkelijk mijn geld verdienen, gewoon 3 keer in korte tijd afgelsoten worden. En wij zijn echt dagen bezig geweest met bellen en brieven schrijven...
En aangezien ik op martken sta heb ik de telefoon dringend nodig...

In december heb ik gebeld en die deelde mede wat wij moesten betalen, dat hebben wij ook gedaan, en zonder aankondiging zijn wij dus pardoes afgesloten. Ik vind dit echt onbeschoft, als er inderdaad nog wat open stond dan had diegeene mij dat wel verteld toen ik eind december belde wat er open stond.

Dus echt relax zijn wij niet meer...

vanleenen
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 jan 2009 17:03

Re: vodafone met maffia praktijken

Ongelezen bericht door vanleenen »

Ik heb gisteren dan eindelijk eeen telefoontje gekregen van een medewerker van vodafone. Er bleek inderdaad nog een rekening open te staan. Maar wat ik raar vind, in december heb ik alles op gevraagt aan het totaal wat er open stond. Dat heb ik toen doorgekregen en heb dat ook gelijk netjes betaald. Toen werden we eind december aangesloten en begin januari weer afgesloten. Dit zonder eenig kontakt of sms. Het bleek namelijk dat ze eind december alles door krijgen wat er wel of niet betaald zou zijn. dat geld voor alle klanten.
Zoals jullie hebben kunnen lezen zijn wij zonder een smsje of brief dat er toch nog 1 rekening niet was betaald, werden afgesloten. Wat wij erg raar vonden want wij dachten dat we alles hadden betaald na dat telefoontje van december. En dan toch wrden wij afgesloten, dus dat word dan twee maanden achter heen twee maal aansluitkosten vna twee telefoons, wat ik begreep. Wij hebben ook talloze malen gevraagt naar alle uitdraai van het hele jaar aan wat wij hebben gebeld, alle gesprekken en smsjes, ook dat hebbenw ij niet gekregen. Wel een uitdraai van december. Maar dat zou nu wel netjes opgestuurt worden zei de medewerkster van vodafone.
Ik ben nu trouwens wel netjes aangesloten kan alleen zelf niet bellen.....

Ook vertelde ik dat ze eigenlijk geen aansluitkosten mogen vragen omdat het een jaarcontract is, maar dat had ze geen antwoord op. Ik heb dat wel hier op het forum gelezen....

vanleenen
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 jan 2009 17:03

Re: vodafone met maffia praktijken

Ongelezen bericht door vanleenen »

:evil:



vandaag weer een flink bedrag overgemaakt naar vodafone 595.44. Dat is voor 3 maanden voor twee telefoons 1 abon van 30 euro en 1 van 70 euro :? . waarvan wij maar een kleine twee weken hebben kunnen bellen. We hebben het met een spoedbetaling gedaan, om 17.17 uur. Maar de foons doen het nog niet.
Er was wel kontakt met mij opgenomen dat ze het erg verveelend vonden.

Nu maar afwachten of hij het nu wel gaat doen. Kan nu alleen gebeld worden. En ik hoopd an ook dat ik mijn aansluitkosten netjes terug krijg en de kosten die wij gemaakt hebben van het naar maastricht, wat eigenlijk niet nodig was geweeest als ze ons netjes hadden gebeld waarom wij voor de zoveelste keer werden afgesloten.

Wij zijn abslouut geen wanbetalers.. we hebben altijd netjes de rekeningen betaald..


595.44 euro.. daar kan je een lekkere vakantie van nemen. Daar ben ik wel aan toe na dat gedoe van vodafone.

Mocht het in de toekomst weer fout gaan, dan koop ik hem wel af.. das goedkoper dan elke maand betalen terwijl je niet eens kan bellen.
Had ik eigenlijk in oktober al moeten doen.. want nu betalen we ook voor iets wat wij niet kunnen gebruiken :evil: :evil: :evil:

vanleenen
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 jan 2009 17:03

Re: vodafone met maffia praktijken

Ongelezen bericht door vanleenen »

Nou zeg.... niet te geloven.

Ben een paar weken geleden opgebeld door een medewerker van vodafone.
Dat de rekening, van wat zogenaamd niet was aangekomen, toch was betaald. En dat ze dat zouden verrekenen met de nieuwe foonrekening. En heb dererst netjes terug gestort geregen.

Maar een onkosten vergoeding van al dat bellen ho maar....

Twee weken geleden heb ik via een sms mijn verbruik buiten mn belminuut opgevraagd. De eerste keer bleek dat 38 euro te zijn. Een paar dagen later was dat opeens 160 euro.
Terwijl ik amper gebruik heb gemaakt van mn foon.Ben ook niet naar het buitenland geweest.

Mischien dat het komt doordat er ongevraagd smsjes komen van vodafone.
Ik krijg bij het opvragen van mn belminuuten soms wel 5 of 6 smjes terug van vodafone.
Ja zo kan ik het ook wel.....

Ik zou daarom graag een uitdraai willen hebben over de laatste twee rekeningen waar ik naar toe heb gebeld etc....



En wat ook is voogekomen, die smsjes heb ik netjes bewaard,
op een dag ben ik mn belminuut gaan opvragen, dat bleek 30 euro te zijn.
En wat schets mijn verbazing, na twee dagen was dat opeens 34 euro.
Hoe kan dat joh


Graag zou ik dus een vergoeding willen over de gemaakte kosten en stress die ik heb moeten maken toen mijn rekening nergens te vinden was.
Plus dat ik niet bereikbaar was voor mijn klanten voor verkoop.

Vodafone kan zelf in hun computer zien hoevaak er is gebeld geschreven en gemaild....
Plus dat het hier ook nog eens na te lezen is.....

Mocht dit niet op een nette manier opgelost wordne,
dan neem ik verdere stappen.
Dit omdat ik in mijn gelijk stond toen die tijd.
En er werd niks mee gedaan.
We moesten maar naar maastricht etc bellen. Steeds maar van het kastje naar de muur worden gestuurd.
En het ergste is dat sommige medewerkers gewoon de horen erop gooide.
Dan wewrd er gezegt, moment we schakelen u even door...en dan gewoon ophangen.
En wat denk je van al die kosten die ik heb moeten betalen zeg...tja vind je het gek? Hoe moet je anders er achter zien te komen of de rekening wel of niet betaald is.


vodafone :evil:

Sander1985
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 okt 2010 02:35

Re: vodafone met maffia praktijken

Ongelezen bericht door Sander1985 »

ook ik word nu maandelijks benadeeld door vodafone !

ik moet ineens zonder dat ik het heb afgesloten 50euro blackberry internet kosten per maand betalen............

morgen bellen met de klantenservice en ik ga het gesprek opnemen !

Gesloten