LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone "nieuw" toestel, dynafix

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
snoekjaa
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2009 19:08

Vodafone "nieuw" toestel, dynafix

Ongelezen bericht door snoekjaa »

Hoi iedereen,

ik zag al genoeg klachten over vodafone, maar ik heb een nieuwe en ben erg benieuwd of er meer mensen hiermee rond lopen. Mijn verhaal is als volgt.

In maart 2008 een nieuw contract met nokia toestel bij vodafone afgesloten, binnen enkele weken begonnen de eerste klachten en uiteindelijk in oktober werd het toestel opgestuurd naar vodafone reparatie centrum dynafix met verzoek tot vervanging van het toestel en zou ik een nieuw toetsel krijgen. Uiteindelijk kreeg ik begin december eindelijk bericht dat ik een nieuw toestel kreeg en mocht kiezen tussen 4 nokia's. 23 december kon ik hem ophalen. Maar opnieuw binnen enkele weken klachten met het nieuwe toestel.

Vandaag 12-02-09 opnieuw naar vodafone gelopen. In de winkel zagen ze alleen via het serie nummer van het toestel dat het helemaal niet om een nieuwe ging. Het toestel wat ik had gekregen kwam uit 2007 en was al 4 keer door de vorige eigenaar opgestuurd geweest naar dynafix waarna die uiteindelijk in november was ingenomen en vervangen om dus in december als nieuw aan mij te worden overhandigd.

Klantenservice gebeld. daar werd ik geholpen door een zeer vriendelijk iemand, erg behulpzaam en ze sprak van een schande en dat dit nooit had mogen plaatsvinden. zij heeft dynafix ook gebeld maar kreeg te horen dat dynafix zijn taak had uitgevoerd en ik dan bij vodafone moest zijn. Intern zou er een zaak van worden gemaakt, maar in de tussentijd zit ik nog met een oud toestel die kuren heeft en wanneer er een nieuwe komt is onzeker. Verder werd mij verteld dat bij vodafone het volkomen onbekend was dat dynafix blijkbaar oude toestels levert aan klanten met het verhaal dat het een neiuwe zou zijn.

Mijn contract loopt officieel af in maart en zit er flink aan te denken om die niet te verlengen. Maar mochten meerdere mensen zijn met semi nieuwe toestellen dan is het zeker goed om dat te weten en klachten in te dienen bij vodafone, of radar in de uitzending

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Vodafone "nieuw" toestel, dynafix

Ongelezen bericht door Big-V »

Alle aanbieders van mobiele telefonie doen dit. Deze "nieuwe" toestellen worden SWAP-toestellen genoemd.

Gesloten