LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort - geen internet met Nokia N96 - doen niks met klacht

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Edwinba
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 apr 2009 14:24

Telfort - geen internet met Nokia N96 - doen niks met klacht

Ongelezen bericht door Edwinba »

31 januari 2009 heb ik een nieuw abbonement genomen bij Telfort, ik heb er een Nokia N96 bijgenomen.
De eerste week liep deze al vast en ben er mee naar een Nokia service Center geweest, probleem opgelost. Paar dagen later wederom probleem, weer naar de Nokia service center. Weer opgelost. Alleen vanaf rond die tijd kan ik niet meer mobiel internetten.
In twee weken tijd 6 maal telenisch contact gehad met klantenservice en met al deze medewerkers de instellingen doorgelopen. Toestel is zelf opgestuurd geweest omdat het nokia service center hem ook niet aankreeg. Tot driemaal toe is er een verzoek door een medewerker van Telfort ingedient dat de service monteur van Telfort mij zou bellen, alle drie de malen niet gebeurd. Maar wel moet ik elke keer Telfort bellen om te vragen hoe het voorstaat. Krijg ik te horen dat de verzoeken door de service monteur waren afgewezen. Ja laat mij dat dan ook weten.
De vierde maal ben ik terug gebeld en wist deze monteur mij te vertellen dat het kwam omdat mijn toestel een update bij Nokia Sercive center heeft gehad. Dit hoorde ik voor het eerst en verbaasd mij zeer.
Klacht ingediend bij Telfort dat ze dit problemen moeten oplossen omdat ik dit toestel gekozen heb omdat er internet op kan. Zij kunnen tenslotte nu deze dienst niet leveren. Is alweer 4 weken geleden en paar telefoontjes met de klantenservice maar tot op heden geen reactie en is het probleem zeker niet opgelost.
Medewerker van vandaag gaf aan dat ik nu wel gebeld ga worden (dit zijn alle medewekers van de klantenservice maar is nog nooit gebeurd.
Zijn er mensen die deze ervaring ook hebben of tips.
Ik wil gewoon hetgeen waar ik voor betaal of van mijn contract af daar Telfort niet de dienst kan leveren waar ik wel voor betaal en welke zij wel aanbieden.

pele
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 sep 2007 16:53

Re: Telfort - geen internet met Nokia N96 - doen niks met klacht

Ongelezen bericht door pele »

Mijn abonnement bij Telfort hinh 8 februari in met mobiel internet. Ik heb een Sony Ericson 902. ook ik kan niet internetten. Via de sms spot naar 1300 krijg ik de melding dat mijn nummer/toestel niet hereknd wordt. Handmatig lukt ook niet. Contact gezocht met SE en de link die zij mij stuurden werkte ook niet. Dus zeiden ze bij telfort dat ik maar eens langs een telecomwinkel moest gaan, misschien dat iemand mij kon helpen. Dus ik naar een Telfort winkel, 3 personen probeerden hetzelfde wat ik ook al had geprobeert en dat lukte hen ook niet. Toen adviseerden ze een software update, dus telefoon een week kwijt. Toen ik hem terug kreeg, nog steeds geen verbinding. Ik weiger steeds te bellen, dus mail ik steeds. Sinds de update moest ik 3 weken wachten eer ik antwoord kreeg, had daarna zelf al steeds weer gemaild, maar oke je went aan die ellende. Afgelopen woensdag kreeg ik antwoord, dat zij via SE een link naar mijn toestel stuurden en welke code ik moest gebruiken. Dat heb ik dus gedaan, maar krijg nu weer de melding communicatiefout, neem contact op met uw operator. dat heb ik gedaan, maar het antwoord zal wel op zich laten wachten. Voorlopig betaal ik dus bijna 3 maanden voor een dienst waar ik geen gebruik van kan maken.

Edwinba
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 apr 2009 14:24

Re: Telfort - geen internet met Nokia N96 - doen niks met klacht

Ongelezen bericht door Edwinba »

Ik bel wel naar Telfort maar vraag wel telkens of ze dit gesprek willen crediteren op mijn rekening. Hetzelfde doe ik met mijn internetabbonement, deze crediteren ze ook. Maar ik heb liever dat ze gewoon zorgen dat het probleem wordt opgelost.

Gesloten