LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kpn telefoon storing

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gerrie Brouwer

kpn telefoon storing

Ongelezen bericht door Gerrie Brouwer »

Wij hebben al meer dan een jaar problemen met onze telefoon als het gaat regenen.Als het regend gaat onze telefoon 1 keer over,kraakt en gaat dan in de ingesprekstoon.Ze hebben al verschillende keren getest en er zit een storing maar die is tot op heden nog steeds niet verholpen.Er is een persoon van de KPN bij ons geweest en die liet dan de telefoon 1 keer overgaan en hing dan weer op met de melding dat onze telefoon het gewoon deed.Ik heb toen iemand bij ons laten komen die bij ons op het werk de telefoons deed en die verzekerde ons dat er een kabel van de KPN ligt te verzuipen.Het is nu al meer dan een jaar aan de gang en er is nog steeds niks aan gedaan.Hopelijk kunnen jullie ons helpen want wij kunnen nu dus niet gebeld worden maar wel zelf bellen.Onze klacht wordt bij de storingsdienst niet serius genomen.Mijn man heeft vandaag ook nog gebeld maar ook die kreeg 0 op het recuest.We hebben steeds uitgelegd dat het niet uitmaakt of de stekker er nu wel of niet in zit de telefoon doet het gewoonweg niet.We hebben ook nog te horen gekregen dat het aan onze telefoon lag maar die hebben we laten testen bij de Primafoon en daar was niks mee aan de hand.We hebben zelfs van verschillende mensen de telefoon geleend om er maar zeker van te zijn dat het niet aan ons lag. Voor vragen kunt U mij bellen op mijn werk.Telefoonnummer is 030-2473147.

Met vriendelijke groet

Gerrie Brouwer.

richard

Re: kpn telefoon storing

Ongelezen bericht door richard »

Ik heb twee maanden geleden precies het zelfde aan de hand gehad met mijn telefoon thuis.
Als iemmand mij belde ging de tel een keer over begon te kraken en dan de ingesprek toon.
Toen ik er op werd ge attendeerd probeerde ik het met mijn mobieltje en er werdt vervolgens ook beltegoed afgeschreven!

Heb de KPN service lijn gebeld (met mobiel) en samen met die medewerkster van alles geprobeerd, stekker er uit en er weer in, zij heeft ook de lijn door gemeten en zei dat er niets aan de hand was. Nog sterker zelfs, zij wist mij te vertellen dat er ook een telefoon aan gesloten was, maar de stekker zat er niet in tijdens de meting. Dat vertelde ik tegen en haar en zij zei dat het toch zo was... En dat het waarschijnlijk aan mijn toestel lag. Toen legde ik haar uit dat het toch wel vreemd dat de storing zich ook voordeed als er geen telefoon aan gesloten was. Toen sloeg ze een harde en strenge toon aan en zei, "u gelooft mij toch wel, ik zit toch niet tegen u te liegen". Ze stelde toen op de zelfe toon voor om een monteur te laten komen, maar alleen als ik de kosten hier van accepteerde.

Uiteindelijk de monteur laten komen, en die zei dat ik de kosten alleen hoeft betalen als de storing zich voordoet vanaf het punt waar de tel-lijn de woning binnen komt, en als het aan mijn apperatuur te wijten is. En dat was niet het geval, de storing zat in een verzamel punt verderop in de wijk en niet in de bedrading. Hij zei ook dat ze met het doormeten niet altijd kunnen zien of/en waar de storing zich voor doet, en dat het niet zo veel waarde heeft. Dat is namelijk voor de technishe dienst weg gelegd. Het probleem is bij mij opgelost..... Wat ik opvallend vindt is dat sinds kort ADSL (snel internet) beschikbaar is, hiervoor moet de tel-centrale aangepast worden, misschien dat het daar door is ontstaan. Controleer eens wanneer sinds wanneer bij u in de buurt ADSL bechikbaar is gekomen...

N. van Santen
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jun 2009 13:08

Re: kpn telefoon storing

Ongelezen bericht door N. van Santen »

Ik heb dezelfde klacht als Gerrie Brouwer (3 okt, 2002) en richard (4 okt 2002) , welke luidt:

"Als iemand belt gaat de telelefoon over, begint te
kraken en dan volgt de ingesprek-toon"

Dit gebeurt zo nu en dan op de ongelukkigste momenten.

Wilt u me het e-mailadres of het telefoonnummer geven van bovenstaanden, zodat ik persoonlijk over hun ervaringen kan horen.

m.vr.d.

N. van Santen

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: kpn telefoon storing

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 06 jan 2012 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.

jelle.
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008 23:44

Re: kpn telefoon storing

Ongelezen bericht door jelle. »

Dat zijn nog eens topics uit de oude doos :D :D

N. van Santen
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jun 2009 13:08

Re: kpn telefoon storing

Ongelezen bericht door N. van Santen »

Nu eens wat positiefs over KPN, omdat zo vaak het accent ligt
op de negatieve ervaringen
Na mijn klacht (zie quote) kwam snel een monteur van KPN die constateerde dat de oorzaak van de knetterende/soms weigerende telefoon een zwak stuk grondkabel was voor de voordeur,
Deze heeft man snel gerepareerd, zodat het probleem geheel verholpen is.

scholte
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 nov 2009 01:04

Re: kpn telefoon storing

Ongelezen bericht door scholte »

Ik haal wel een heel oud onderwerp naar boven, maar ik heb al maanden last van precies hetzelfde. De KPN heeft alle aders in de lijn al verwisseld. Het gaan dan een paar weken goed en daarna weer mis. Voor augustus is het al twee keer misgegaan, begin augustus, begin oktober en nu wéér. We wonen in een oud huis, met een lijn van god weet hoe oud, maar vervangen... nee hoor.

Nu is het genoeg geweest, ik stap over naar internetten via de kabel en bellen via de kabel. Kpn eruit, ze hebben maanden de tijd gehad om voor een goede oplossing te zorgen en daarin totaal en compleet gefaald.

Nu zag ik op de website dat je moet bellen om je abonnement op te zeggen... wij kunnen dus niet bellen. Dat word dus weer mobiel bellen en ze meteen even netjes doch ferm mededelen dat hun geklungel ze een klant kost. Hiervoor had ik totaal geen neiging om internet+bellen te gaan doen. Totaal geen interesse. Nu moet ik haast wel. Dankjewel Kpn.

Een voordeel, ik ben behoorlijk goedkoper uit met de kabel, en krijg er nog sneller internet voor terug ook. Maar voor de kosten doe ik het niet.

Gesloten