LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BKR notering door T-Mobile die langer als 5 jaar staat

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
bhjslh
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 apr 2009 22:06

BKR notering door T-Mobile die langer als 5 jaar staat

Ongelezen bericht door bhjslh »

Ik heb het volgende probleem: Mijn ex vriendin had een mobiele telefoon op mijn naam, relatie einde, een aantal niet betaalde rekeingen en hierdoor een BKR2 registratie gekregen.Lesje natuurlijk hiervan geleerd.
26-3-2004 het hele verhaal afgelost en volgens de normale BKR regelgeving zou ik nu gewoon "mijn gang"moeten kunnen gaan. BKR registreerd voor 5 jaar, einddatum 26-03-2009.
Niet dus, T-Mobile heeft deze als afmelddatum op 31-01-2005 gezet. Hierdoor heb ik pas mogelijkheden vanaf de werkelijke einddatum 31-01-2010.
Is er een mogelijkheid, zou T-Mobile er niet aan mee werken, om dit op te lossen? Kan ik me op iets beroepen?
HELP!

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: BKR notering door T-Mobile die langer als 5 jaar staat

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Beste bhjslh,

Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected] zodat wij kunnen kijken hoe we je verder kunnen helpen?

Met vriendelijke groet,

Kim - T-Mobile Klantenservice BV

bhjslh
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 apr 2009 22:06

Re: BKR notering door T-Mobile die langer als 5 jaar staat

Ongelezen bericht door bhjslh »

Hallo Kim,

Mijn partner is nog klant bij T-Mobile en heeft dit gisteren al via jullie site gedaan. Het oude nummer is 06-30309303.

gr.

jelle.
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008 23:44

Re: BKR notering door T-Mobile die langer als 5 jaar staat

Ongelezen bericht door jelle. »

Volgens mij vraagt Kim je vriendelijk de gegevens te e-mailen. Het is sowieso niet verstandig om prive gegevens als mobiele nummers op internet te zetten...

bhjslh
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 apr 2009 22:06

Re: BKR notering door T-Mobile die langer als 5 jaar staat

Ongelezen bericht door bhjslh »

Nummer is al 5 jaar verlopen. Weinig eer aan te behalen, denk ik Jelle. Verdere info is wel onderweg per mail ;)

thnx!

bhjslh
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 apr 2009 22:06

Re: BKR notering door T-Mobile die langer als 5 jaar staat

Ongelezen bericht door bhjslh »

Eerste reactie:

> Geachte *********,
>
> Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende
> reactie.
>
> Uit uw e-mailbericht begrijpen wij dat er een misverstand bestaat rondom
> uw registratie bij het BKR. Wij hebben voor u navraag gedaan bij de
> afdeling Incasso en bij BKR en zij geven ons de volgende informatie: uw
> partner heeft de laatste betaling van de achterstand gedaan op 25
> januari 2005 aan het externe incasso bureau Lindorff. Vanaf deze datum
> zal de werkelijke einddatum worden gehanteerd . Het BKR te Tiel vermeld
> dit vanaf januari 2005. Vanaf dat moment gaan de vijf jaar van de BKR
> notering ook pas in. Dit wil dus zeggen dat de registratie zichtbaar is
> van januari 2005 tot en met januari 2010. De BKR registratie van vijf
> jaar gaat dus pas in nadat de laatste betaling is ontvangen.
>
> Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.
>
> Met vriendelijke groet,
> T-Mobile Klantenservice BV
>
> **********


Ik erop geantwoord:




Goedemiddag heer/mevrouw,



Zoals in onderstaande wordt aangegeven zou de laatste betaling in januari 2005 geweest zijn, echter deze was al reeds in maart 2004 betaald volgens ons. Ik heb het rekeningoverzicht van januari 2005 opgevraagd om uw eventueel te overleggen. Gaarne zou ik van u vernemen hoe we hier op een gepaste manier uit kunnen komen.



Mijn partner en ik zitten momenteel in een hypotheekaanvraag wat bij negatief resultaat verstrekkende gevolgen voor onze gezinssituatie heeft. Ik hoop daarom dat ik op uw medewerking mag rekenen.



Zou u nog vragen hebben ben ik altijd bereikbaar op 06-********.



Met vriendelijke groet,



*********


Vervolgens:

Goedemiddag Heer/Mevrouw,

Zoals in onderstaande vermeld zou ik bankoverzichten ontvangen. Deze heb ik inmiddels binnen en daar uit blijkt dat er geen betaling naar u of naar Lindorff is geweest. Lindorff (Mw *******) vertelde mij zojuist dat er betaald was via een ABN Amro rekeningnummer. Ik spreek zowel voor mijn partner dat wij nooit een ABN rekening hebben gehad.

Zou u zo vriendelijk willen zijn en me willen terugbellen over deze kwestie. Ik begreep namelijk van een collega van uw zakelijke dienst dat u geen direct nummer heeft.

Bij voorbaat dank alvast.

Groeten,

**********

06-**********



--Doorgestuurd bericht in de bijlage--
From: *********
To: [email protected];
Subject: FW: T-Mobile beantwoordt ******
Date: Mon, 20 Apr 2009 17:38:29 +0200







Uitspraak van t-mobile is binnen:


Geachte heer *******,

Zojuist heb ik de persoonsgegevens van u en uw vriendin getoetst bij het BKR.

Bij het afsluiten van de contracten heeft T-Mobile de persoonsgegevens aangemeld bij het BKR. Deze aanmelding is standaard en in lijn met datgene dat is bepaald in de algemene voorwaarden T-Mobile Abonnee die gaan over 'Gebruik en verdere verwerking van persoonsgegevens’. Deze registratie betreft slechts de vermelding dat u een abonnement heeft bij T-Mobile. Van een negatieve registratie van de T-Mobile abonnementen met bovenstaand kenmerken is echter geen sprake. Het contract met mobielnummer 6******** is voorzien van een werkelijke einddatum waaruit men kan opmaken dat dit geen lopende overeenkomst meer is.



Als u vragen heeft over de specifieke gegevens die het BKR van u in het bestand heeft staan, dan kunt u contact opnemen met de afdeling ‘Inlichtingen en Inzage’ van het BKR via telefoonnummer 0900 - 257 8435 (€ 0,15 per minuut). Maar u kunt ook een brief schrijven naar: Bureau Krediet Registratie, Postbus 6080, 4000 HB Tiel. Op de website www.bkr.nl kunt u terecht voor algemene informatie.




Hopend u hiermee voldoende te hebben ingelicht.



Met vriendelijke groet,

************
Medewerker Externe Incasso
T-Mobile Nederland B.V.


Heeft iemand dezelfde ervaring hoe nu verder?

bhjslh
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 apr 2009 22:06

Re: BKR notering door T-Mobile die langer als 5 jaar staat

Ongelezen bericht door bhjslh »

Geachte heer *******,

Naar aanleiding van uw e-mailbericht wil ik u het volgende berichten.

Uw vraag heeft betrekking op twee mobiele telefoonnummers. Voor mobiele telefoonnummer 06 - ******** is er geen sprake van een negatieve registratie.

Echter uit toetsing blijkt dat u wel negatief geregistreerd staat voor mobiele telefoonnummer 06 - *******. T-Mobile heeft intern beraad gevoerd en besloten om uit coulance de registratie te verwijderen. Ik wil u vriendelijk verzoeken om rekening te houden met enkele dagen verwerkingstijd.

Vertrouwend u hiermee voldoende op de hoogte te hebben gesteld.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Nederland B.V.


********
Medewerkster Externe Incasso

Dit moet ook vermeld worden. T-Mobile Bedankt!

Lionking4272
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:35

Re: BKR notering door T-Mobile die langer als 5 jaar staat

Ongelezen bericht door Lionking4272 »

Aan Kim T-Mobile Klantenservice BV (T-Mobile Webcare)

Enige tijd geleden hebben mijn partner en ik besloten om een hypotheek aan te vragen maar tot onze verbazing zijn wij er achtergekomen dat ik een A codering met een 2 codering heb gehad en nu is het voor mij en mijn partner niet mogelijk om samen een hypotheek aan te vragen. Nu is ons verteld dat ik de codering zou hebben opgelopen omdat ik een betalingsachterstand heb gehad bij T-Mobile. Vervolgens is mijn betaling overgedragen aan het externe incassobureau Lindorff waar ik vervolgens de betaling altijd aan heb voldaan.

De reden waarom ik in het verleden T-Mobile niet heb kunnen betalen is het volgende geweest. Ten tijden van het afsluiten van mijn contract was ik ongeveer 23 en had ik een parttime baan en ik ontving maandelijks studiefinanciering omdat ik een HBO opleiding volgde aan de hoge school te Rotterdam. Helaas heb ik kort voor het ontstaan van de betalingsachterstand moeten stoppen met mijn studie waardoor mijn studiefinanciering stop is gezet. Nadat ik gestopt was met mijn studie heb ik ook ontslag gehad waardoor ik in de sociale dienst verlenging terecht ben gekomen. Na een aanmaning heb ik contact gezocht met T-Mobile maar daar kreeg ik al snel te horen dat het doorgestuurd zou worden naar het externe incassobureau Lindorff waar ik vervolgens weinig tot geen hulp kreeg om er achter te komen wat ik moest doen in mijn situatie .
Het verliezen van mijn studiefinanciering, mijn vaste inkomen en het gebrek aan hulp hebben er toen toe geleid dat ik de betalingsachterstand bij T-Mobile opgelopen inclusief de A codering met een 2 codering.

Op dit moment ben ik 28 en sinds de tijd waarin ik een betalingsachterstand heb opgelopen ben ik in heel veel wijzer op het gebied van betalingen en mijn persoonlijke situatie heel erg verbeterd. Zo heb ik nu meerdere studies afgerond en ik heb al 3 jaar een vast contract met een bruto maand inkomen van zo’n €2000.
Omdat ik door een samenloop van omstandigheden nu een A codering met een 2 codering heb en het niet mogelijk is om een hypotheek te krijgen vind ik eigenlijk dat ik erg hard gestraft word voor de genoemde betalingsachterstand die ik vervolgens wel volgens afspraak (met hulp van anderen) aan het incassobureau heb voldaan want ik heb immers incasso kosten inclusief een boete moeten betalen. Dus voor mijn gevoel word in nu dubbel gestraft.

Als ik mijn situatie als een buitenstaande bekijk vind ik dat ik en mijn partner niet het slachtoffer zouden kunnen worden van de gebeurtenissen en mijn onvolwassen gedrag ten tijden van de betalingsachterstand. Ik denk ook dat het bovengenoemde een geldige reden zijn om in aanmerking te komen voor een intern beraad om zo mijn registratie te laten wijzigen of zelfs te laten verwijderen. Ook omdat mijn partner een trouwe klant van T-Mobile is denk ik dat dit ook een goede reden zou zijn voor een intern beraad.

Ik wacht uw reactie in spanning af en ik hoop dat u mijn verzoek in behandeling wilt nemen.

droopyc
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 jul 2009 11:13

Re: BKR notering door T-Mobile die langer als 5 jaar staat

Ongelezen bericht door droopyc »

Hallo,
Mijn partner en ik zijn druk bezig met een hypotheek. Tijdens de eerste gesprekken kwam wij er achter dat er sprake was van een bkr a2 codering. De einddatum van deze code is in de december precies 5 jaar geleden maar aangezien we nu ons droomhuis hebben gevonden en er meer kappers op de kust zijn hebben wij aan Tmobile (daarvan was de codering) gevraagd of zij deze konden verwijderen. We hebben uiteindelijk een mailtje ontvangen met daarin de boodschap dat ze de codering uit coulance verwijderen ( waar we erg dankbaar voor zijn) en er stond bij dat we rekening moesten houden met een aantal werkdagen ivm administratieve redenen. Nu is het inmiddels bijna ander halve week verder en na meedere toetsingen blijkt de codering er nog steeds in te staan. Mij partner en ik willen het liefst zo snel mogelijk gaan tekenen voor ons huis, heeft iemand hier ervaring mee en een idee hoe lang het ongeveer duurt?
Alvast heel erg bedankt!

marcelbsm
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 jul 2009 19:47

Re: BKR notering door T-Mobile die langer als 5 jaar staat

Ongelezen bericht door marcelbsm »

Goedendag,

Wij zitten met hetzelfde probleem. BKR registratie, zelfs een A2 codering voor en bedrag van 16 euro...
Deze direct betaald in april 2006 maar nog steeds staat er niet afgehandeld!!

Te belachelijk voor woorden en wij moeten voor de 31ste de fianciering rond krijgen. Ik heb op de 20ste juli een mail ontvangen van bkr@t-mobile dat deze verwijdert zou worden.
Nu anderhalve week later nog steeds geen wijziging en wij moeten voor de 31ste de financiering rond hebben, dus tekenen en dan met of zonder NHG. Dit scheelt welgeteld 0,5% rente.

Als as vrijdag de codering niet is verwijderd zijn we gedwongen de financiering zonder NHG te nemen, maar we nemen wel een advocaat in de hand en willen dit gaan verhalen op T-mobile.

Graag zou ik weten als het voor jou wel is gewijzigd of verwijderd, hoelang dit heeft geduurd want voor ons zijn ze nu al anderhalve week onderweg.

Tevens heb ik gebeld met het BKR en deze mevrouw gaf aan dat T-mobile zelfs een fax kan sturen zodat ze het bij het BKR binnen 2 uur kunnen verwijderen. Aan het BKR ligt het dus niet.

Succes en als ik meer weet post ik weer een bericht!!

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: BKR notering door T-Mobile die langer als 5 jaar staat

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

@ droopyc & marcelbsm:

Als jullie van T-Mobile Incasso reeds de toezegging hebben ontvangen dat de BKR-registratie wordt aangepast, dan moet dit uiteraard binnen een redelijke termijn gebeuren.

Ik adviseer jullie een e-mailbericht te sturen naar [email protected] met daarin relevante gegevens, zoals het 06-nummer of het klantnummer van T-Mobile. Dit is de snelste manier om de situatie nogmaals onder de aandacht te brengen bij de afdeling die iets kan aanpassen.

Met vriendelijke groet,

Ilona
Webcare T-Mobile

marcelbsm
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 jul 2009 19:47

Re: BKR notering door T-Mobile die langer als 5 jaar staat

Ongelezen bericht door marcelbsm »

Hallo Ilona,

Ik heb vanmorgen gebeld met de consumenten bond en die heeft mij het nummer 0800-7111 gegeven. En natuurlijk die helpdeskmedewerkers kunnen niets doen.

Daarop een nummer gekregen van de afdeling incasso. En weer hetzelfde verhaal. En dan ook nog verkondigen dat ze up-to-date zijn bij de afdeling [email protected]??

Ik heb afgelopen dinsdagnog een mail gestuurd met de vraag hoelang het nog gaat duren voordat er een reactie doorgestuurd wordt naar het BKR. Helaas nog steeds geen antwoord ontvangen.
Wel raadde de mevrouw van de afdeling ook aan om en advocaat in de hand te nemen.

Ik vind het te absurd voor woorden dat een telecombedrijf iemand aanmeldt voor een bedrag van 16 euro en dan ook nog een A2 codering aanmerkt.

Wat betreft de hypotheek zetten wij hem nu eerst vast zonder NHG en hebben we van de bank de mogelijkheid gekregen om voor de daadwerkelijke overdracht op 1 oktober hem nog om te kunnen zetten naar een hypotheek met NHG.

Daarnaast heb ik ook nog een vriendin die de situatie niet meer aan kan en daardoor dagelijks in tranen uitbarst. Het vreet energie van mensen zulke zaken. Maw er wordt geen rekening gehouden met de menselijke kant. Welke bedrijf meldt mensen nu aan met een achterstand van slechts 16 euro?? En daardoor meteen gedeeltelijk roet in het eten gooit als je een grote stap in je leven maakt door een huis te kopen. Dit gaat om 200.000 euro en dat is niet niks. Om nog maar niet over een verchil van 0,5% rente te spreken.

Ilona ik wacht de rectie van T-mobile eerst af en zal aanstaande maandag weer contact opnemen met de bank om te vragen of deze nu verwijdert is. Daarna zie ik als enige oplossing een advocaat in de hand te nemen, we hebben tenslotten een rechtbijstands verzekering.

Iig bedankt voor de tip maar ik raadt je aan om zulke zaken eens onder de aandacht te brengen bij de hogere pief. Stel bijvoorbeeld een bedrag van 100 euro of 500 euro als minimum in om iemand aan te melden bij het BKR.

Groeten,

Marcel

droopyc
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 jul 2009 11:13

Re: BKR notering door T-Mobile die langer als 5 jaar staat

Ongelezen bericht door droopyc »

Hallo Marcel,
Wat herken ik veel uit jullie situatie zeg, het hele gebeuren bezorgd mij ook de afgelopen weken veel stress, hoofdpijn en een gevoel van machteloosheid. Allereerst ben ik het helemaal met je eens dat zulke bedragen geen redenen kunnen zijn voor een dergelijke bkr registratie. Ik vind echt dat mijn partner en ik betrouwbaar zijn te noemen in het doen van betalingen, zorgen altijd dat alles netjes op tijd betaalt wordt en dan ga je dan toch de grote stap nemen na vele overwegingen om een huis te komen en dan loop je tegen een bkr registratie aan die je ineens een stempel geeft van wanbetaler. Begrijp me niet verkeerd we zijn erg blij met de mail van t mobile dat ze de registratie zullen verwijderen, maar we hebben in onze mail duidelijk vermeld dat het gaat om het afsluiten van een hypotheek dus dan kun je bedenken dat er enige haast bij geboden is.
Ik hoop dan ook echt dat we deze week de bevestiging krijgen dat de bkr registratie er uit is.

Ik moet zeggen dat ik er onwijs tegen aanloop dat ze ons wat dit onderwerp betreft telefonisch niet te woord willen staan, ze verwijzen je elke keer naar hun email adress maar er gaat dan wel telkens 5 werkdagen over voordat je een reactie krijgt en zo gaan er weken van onzekerheid voorbij. In de laatste mail die we hebben ontvangen staat dat de bkr er nu uit is gehaals dus ik wacht in spanning af.

Wij hebben wat de hypotheek betreft gelukkig nog iets langer de tijd aangezien onze 2 maanden van onder voorbehoud net zijn ingegaan, maar het zorgt er wel voor dat we de kans hebben dat de rente die de bank ons aanbied dan niet meer van toepassing is.

Ik hoop dat mocht het er op aan komen, onze bank ook bereid is de zelfde regeling te treffen en de hypotheek later om te zetten in een met NHG

Maar goed ik laat zeker weten als ik meer weet, en erg bedankt voor je reactie!

droopyc
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 jul 2009 11:13

Re: BKR notering door T-Mobile die langer als 5 jaar staat

Ongelezen bericht door droopyc »

Zojuist weer een toetsing laten uitvoeren, maar de registratie is nog steeds niet verwijderd.
Om moedeloos van te worden....

Marcel, als het goed is ontavng je uiterst dinsdag een reactie terug van T mobile afdeling bkr, zou je ons willen laten weten wat de uitkomst is ?
Alvast bedankt!

marcelbsm
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 jul 2009 19:47

Re: BKR notering door T-Mobile die langer als 5 jaar staat

Ongelezen bericht door marcelbsm »

Hallo Droopy,

Ik heb zoals al verwacht nog niks gehoord van t-mobile. Ik zal vandaag nogmaals een mail sturen om te vragen hoe het nu zit.
Wordt er zo langzamerhand moederloos van, maarja ik had dit al verwacht!!

Ik hoop dat ze bij jou wat allerter reageren. Ik ga as zaterdag op vakantie, maar zal in de vakantie in een internetcafe af en toe weleens kijken of ik een antwoord heb ontvangen.

Groeten,

Marcel

droopyc
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 jul 2009 11:13

Re: BKR notering door T-Mobile die langer als 5 jaar staat

Ongelezen bericht door droopyc »

Hey Marcel,
Aangezien we nog niks hadden gehoord van T- mobile heeft mijn partner gister opnieuw telefonisch contact gezocht en daarbij nadrukkelijk verteld dat we vandaag een belangrijk hypotheek gesprek zouden hebben. In eerste instantie werden we door verwezen naar het mail adress maar uiteindelijk hebben ze de gegevens opgezocht en een spoed fax naar het bkr gestuurd. En zowaar vandaag een toetsing laten doen door onze bank en hij is eruit!!!

We zijn erg blij dat we nu eindelijk verder kunnen, en ik hoop dat voor jullie al snel hetzelfde geld.

Ik kan het erg waarderen dat T-mobile de moeite neemt om naar iemands situatie te kijken en op basis daarvan de bkr verwijderd alleen blijf ik erbij dat het onnodig lang duurt.

Ik zou in jullie situatie opnieuw contact opnemen met T-mobile, het hele verhaal voorleggen en vragen om een spoedfax, voor hen een kleine moeite maar met grote gevolgen

Laat maar even weten of het is gelukt

Groetjes droopy

marcelbsm
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 jul 2009 19:47

Re: BKR notering door T-Mobile die langer als 5 jaar staat

Ongelezen bericht door marcelbsm »

Hallo Droopy,

Wat fijn dat T-mobile de registratie geheel heeft verwijderd!! Toppie!

Als het goed is zal die van mij morgen ook verwijdert worden, lees onderstaande mail:

> U heeft T-Mobile een e-mailbericht gestuurd, waarin u
> navraag doet naar uw registratie bij het Bureau Krediet
> Registratie (BKR) te Tiel.
>
> Naar aanleiding van uw e-mailbericht heb ik uw
> persoonsgegevens getoetst in het bestand van het BKR. Om
> onbekende redenen is de mutatie voor verwijdering van uw
> registratie niet verwerkt.
>
> T-Mobile heeft middels een spoedmutatie het BKR de opdracht
> gegeven uw registratie alsnog te verwijderen. Binnen 24 uur
> is uw registratie geheel verwijderd. Mijn welgemeende
> excuses voor de vertraging.


Ik ben het eens met het feit dat T-mobile wel wat sneller deze gegevens zou kunnen doorgeven. Gaat waarschijnlijk ook weer langs diverse schijven...

Desondanks ben ik hopelijk morgen heel tevreden over de redelijkheid van T-mobile om toch mijn BKR registratie te verwijderen.

Ik laat het wel even weten als hij geheel is verwijderd!!


greets,

Marcel

marcelbsm
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 jul 2009 19:47

Re: BKR notering door T-Mobile die langer als 5 jaar staat

Ongelezen bericht door marcelbsm »

Hallo Droopy!

Nou we hebben vanmorgen getekend en wat blijkt, de A2 codering is in zijn geheel verwijderd!! Toppie!!

Al met al wel veel rompslomp en stress er aan overgehouden maar we kunnen een hypotheek met NHG afsluiten!!!

Jullie heel veel succes met je nieuwe huis en beter dat het voor beide goed is afgelopen!!

Mvg

Marcel :)

droopyc
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 jul 2009 11:13

Re: BKR notering door T-Mobile die langer als 5 jaar staat

Ongelezen bericht door droopyc »

Hey Marcel,

Super joh!! Is het toch nog allemaal op z'n pootjes terecht gekomen en kunnen jullie met een gerust gevoel van jullie vakantie gaan genieten.
Ik wens jullie ook veel geluk in jullie nieuwe huisje maar dat gaat vast helemaal goed komen!

Groetjes Droopy

leellee
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 aug 2009 15:46

Re: BKR notering door T-Mobile die langer als 5 jaar staat

Ongelezen bericht door leellee »

Hi,

Ik kom er vandaag achter, n.a.v. een offerte aanvraag voor een hypotheek dat ik een a2 codering heb bij het bkr, door een betaalconflict bij T-Mobile.
Dit is voorgevallen 31-05-2006, er was geld overgeboekt naar T-mobile en dat geld hebben zij nooit kunnen vinden, ondanks dat er betalingsbewijzen etc. zijn verstuurd.
Uiteindelijk is het uit handen gegeven aan Transfair, waarbij het abonnement per direct stopgezet is, ik een afkoopsom heb betaald, incl. rente, en tussentijds de medewerkers heb gesproken bij T-Mobile met betrekking tot een codering bij het BKR. Zij gaven aan dat omdat de hoofdsom is betaald er geen registratie zou plaatsvinden, en als dat al zo zou zijn er een herstelmelding zou plaatsvinden.
Ik kom er dus vandaag achter dat dat niet is gebeurd, en wat de rede daarvan is....Geen idee. Wel weet ik, dat het destijds mij een hele hoop stress heeft bezorgd, om het allemaal netjes af te handelen, en de juiste mensen daarvoor te spreken, want ik werd van het kastje naar de muur gestuurd, waardoor het proces alleen maar langer duurde.
Uiteindelijk heb ik vandaag 3 mailtjes verstuurd naar T-Mobile: [email protected], [email protected] en via de algemene site.
Ik moet op 31 augustus as. de financiering in orde hebben om het huis te kunnen kopen, en de koopakte is al ondertekend.
Heeft iemand ervaring of tips om dit proces te versnellen? Ik weet dat ik in ieder geval 5 werkdagen moet wachten op een reactie. Maar is het mogelijk dat de codering wordt verwijderd, heeft iemand daar ervaring mee?

Groeten

Gesloten