LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] N96, vastlopen vastlopen vastlopen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jongesander
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 mei 2009 13:21

N96, vastlopen vastlopen vastlopen

Ongelezen bericht door jongesander »

Ik heb in januari een Nokia N96 aangeschaft. Firmware update uitgevoerd. Helaas loopt het toestel erg vaak vast, is erg onbetrouwbaar.

Met Nokia gemaild: geven aan dat ze van het probleem op de hoogte zijn, maar nog geen nieuwe update hebben. Wel komt deze beschikbaar. Termijn: hebben ze geen idee van, doen ze geen uitspraken over.

Naar mijn idee heb ik dus een toestel gekocht die gewoonweg niet functioneerd zoals deze zou moeten funcioneren. Niet echt gebruikelijk voor een toestel van 599,00.

Weet iemand wat mijn rechten zijn, want als ik dit geweten had, had ik het niet gedaan. Ik heb een rechtsbijstandverzekering, maar wil eerst graag weten wat jullie ervaringen zijn.

herzon
Berichten: 49
Lid geworden op: 25 aug 2007 17:00

Re: N96, vastlopen vastlopen vastlopen

Ongelezen bericht door herzon »

Probeer anders nog eens een firmware update, ook al is dit dezelfde. Mogelijk dat hij daarna het wel goed doet.

Dragoon
Berichten: 179
Lid geworden op: 19 feb 2006 20:31

Re: N96, vastlopen vastlopen vastlopen

Ongelezen bericht door Dragoon »

Ik heb ook de nokia N96.
En vindt dit het grootste drama toestel dat ik ooit gehad heb. Nu moet ik zeggen dat na de laatste update 20.050 dat het iets beter gaat.
Maar nog steeds niet naar wens

-Toestel valt uit
-Toestel loopt vast en start opnieuw op
-Toestel is erg traag
-Valt regelmatig uit tijdens het bellen
-Smsjes worden niet in 1 keer verstuurd
-Accu is binnen 1 dag leeg (zonder gebruik van bluetooth etc)

Heb Nokia hier ook over gemailed, maar zij adviseerden het toestel op te sturen.
Wat ik dus heb gedaan, maar dan zetten ze doodleuk de nieuwe software er op die er al op stond.

Dit was mijn eerste maar ook gelijk mijn laatste Nokia

Chaosstorm
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mei 2009 16:06

Re: N96, vastlopen vastlopen vastlopen

Ongelezen bericht door Chaosstorm »

mja .. de processor in de n96 is bagger.. de n95 is meer dan 2x zo snel en heeft ook nog hardware acceleratie voor games (en andere media)

(nee ik heb zelf geen n96 of andere nokia meuk maar heb een xperia die na een half jaar uit elkaar valt :P)

Gesloten