LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort sim-only

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

Heeft u ook problemen met telfort?

Peiling eindigde op 08 jun 2009 11:35

Ja
3
60%
Nee
2
40%
Zelden
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 5

sieriena
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2009 11:26

Telfort sim-only

Ongelezen bericht door sieriena »

sinds 2 maanden heb ik telfort sim-only 500 belminuten en 1000 smsjes.
nu na 2 maanden loop ik al tegen een probleem aan.
volgens telfort heb ik tegen 36 euro over mijn belminuten hen gezeten.
maar als ik zelf mijn specificatie uit reken ( de belminuten die al afgerond zijn + de bedragen die er achter staan ) dan bij elkaar op tel kom ik zelf op 15 euro !
Ik heb hier telfort over gebeld wat ook nog eens 30 cent per minuut kost, ik heb hierbij 7 minuten in de wacht gestaan en totaal 4 minuten gebeld! zij zouden hier van een klacht maken en dan zou telfort mij terug bellen!
Dat is nog niet gebeurd!

Ik ben niet de enige met zulke problemen, mijn vriend had laatst ook sim only aangevraagd, maar volgens telfort kon hij geen abbonement afsluiten, dus dit heeft hij ook niet gedaan.
Wat erg knap van telfort is dat zij dan wel 43 euro van zijn rekening houden omdat hij een sim-only volgens telfort heeft.
hij heeft hier een klacht van gemaakt en heeft het geld terug gestort gekregen.
Vervolgens krijgt hij wel een brief thuis waar in staat dat die binnen een bepaalde tijd ht bedrag moet betalen anders komt er nog iets extra's bij.
Hij heeft toen weer contact opgenomen en hij moest die brief als nietig beschouwen.

Wat ik erg vreemd vind is , dat telfort na dat zij in Radar zijn geweest nog steeds vreemde fouten maken.

Ik vraag me af of meerdere mensen nog steeds problemen hebben met telfort..?

pele
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 sep 2007 16:53

Re: Telfort sim-only

Ongelezen bericht door pele »

Of er nog meer mensen met problemen met Telfort zijn, lees het forum maar eens goed na. Ik heb sinds mijn abonnement in ging op 8 febr 2009. Eindelijk na 4 maanden heen en weer gemail en af en toe bellen zei Telfort dat de technische dienst mij ging bellen. Alleen ze belden niet, ja overdag naar mijn werk en als ik dan zei dat dat niet uitkwam maar dat ze sávonds moesten bellen, zegden ze toe dat ze dat zouden doen. Maar het enige wat ik kreeg was een sms met de tip op mijn telfort te kijken. Na mijn laatse mail kreeg ik een reactie dat mijn klacht binnen 5 dagen opgelost zou zijn. Na 15 dagen heb ik daar op geantwoordt dat die 5 dagen wel erg lang duren bij hen. Toen kreeg ik een mail dat ik de klantenservice moest bellen en dat de kosten vergoed zouden worden. Daar begin ik dus niet meer aan, ik heb al goud geld gebeldt en heb geen zin om dan weer achter het geld aan te gaan waar ik recht op heb. ik heb ze een brief gestuurd en ze in gebreke gesteld en dat ik alle kosten terug wil en van mijn abonnement af wil. Ik heb ze 2 weken de tijd gegeven om te reageren en anders schakel ik mijn rechtsbijstand in. Ik heb al het mailverkeer opgeslagen, wie weet komt het nog eens van pas. Dus voor mij nooit geen Helfort meer.

sieriena
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2009 11:26

Re: Telfort sim-only

Ongelezen bericht door sieriena »

zo dat is echt niet fijn..
ik was echt blij met mijn sim-only maar nu naar de 2e maand baal ik hiervan..
kijk en als het mijn eigen schuld is OKE!
maar ik ben ook maar een student.. die 300 euro in de maand krijg en daar ziekefonds en alles van moet betalen en zo hou ik helemaal niets meer over hahaa..
mja goed het is knap ernstig dat zij zo met de klanten om gaan..

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort sim-only

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@sieriena

U geeft aan dat één van de facturen niet klopt volgens uw berekening. Graag ontvangen wij uw klantnummer en het exacte bedrag van de betreffende factuur. Aan de hand hiervan kunnen wij dit voor u uitzoeken en toelichten.


@Pele

U geeft aan technische problemen te ervaren, maar nooit een passende reactie te hebben ontvangen. Graag ontvangen wij ook van u uw Telfort klantnummer zodat wij ook voor u aan de slag kunnen.

Faatje2009
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 nov 2008 18:23

Re: Telfort sim-only

Ongelezen bericht door Faatje2009 »

Kijk..lees mijn topic ook..
Kwam net achter dat ze mij al een tijdje hoge bedragen werden van mijn bankrekening afgeschreven en wilde ze gaan controleren..lukte het niet omdat het geen telfort nummer is.. :shock: :!: dus kon nooit mijn fractuur bekijken..nu ga ik echt werk van maken..want dit pik ik niet meer..
ik bel nooit zoveel..soms hou ik nog belminuten over.. :evil:

Gesloten