LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] t mobile , hier ook al

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
wendyhouthuizen
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 mei 2009 00:31

t mobile , hier ook al

Ongelezen bericht door wendyhouthuizen »

Wie kan mij vertellen wat ik nu moet en kan doen.

1 mei 2009 , bij the phone house in leiden sluiten we een abbonement voor een t mobile data abbonement af 34,95 per maand met web 'n walk stick en een minilaptop.
deze werd ons aangeraden nadat we uitlegden dat het alleen voor het weekend op de camping was ,en om hotmail, hyves en marktplaats te bezoeken.
thuis aangekomen alles geinstalleerd , maar de laptop valt vanwege een kritieke fout steeds weg.
klantenservice gebeld, en om uitleggevraagd.
we moeten terug naar de winkel. volgend iemand van de technische dienst werken de laptop en web 'n walk stick niet samen.

2 mei 2009
terug naar de winkel, na 2 uur snappen ze uiteindelijk het probleem en er word een ander merk laptop van achteren gehaald en geinstalleerd.
Weer dezelfde kritieke fout. de stick laat de laptop ernstig crashen.
technische dienst zegt dat we mozilla moeten downloaden ( ik geef aan dit niet te willen , waarom dingen die er niet op horen om iets te laten werken wat werkend geleverd hoort te worden ? )
uiteindelijk maar naar huis gegaan ... we moeten maandag de klantenservice maar bellen voor een oplossing.

4 mei, met mozzilla werkt de laptop af en toe, maar bij websites als marktplaats hotmail en hyves , crashed de laptop weer en zodoende kunnen wij de laptop niet gebruiken waar we deze voor nodig hebben.
we bellen de klantenservice en krijgen te horen dat wat er bij ons gebeurt een bekend probleem is.
die websites kunnen ook niet bezocht worden met de web n walk stick.
we hoeven de eerste maand niet te betalen als compensatie en de technische dienst zou een oplossing zoeken voor het probleem.


20 mei . (20ste dag na starten abbonement)
we gaan naar de camping en zetten ze laptop daar aan, er kan geen verbinding gemaakt worden.
we proberen eerst zelf oplossingen te vinden en proberen vanalles.
misschien een storing ?

22 mei zaterdag zijn we het wachten zat en gaan weer terug naar de t mobile shop.
ze testen de stick en het moet aan de simkaart liggen, de klantenservice word gebeld en daar krijgen we te horen dat de sim GEBLOKKEERD is vanwege een betalingsachterstand. :shock:
uiteindelijk krijgt mijn partner in de winkel een dame van de klantenservice aan de telefoon en mijn man vraagt om uitleg.
- hoe kunnen we geblokkerd zijn vanwege een betalingsachterstand ? terwijl we - 1 maand gratis hadden gekregen - de rekening nog nieteens binnen was ? er nog nieteens een waarschuwing ontvangen was dat er betaald moest worden ?
geen herrinering niets?
Ja het was hun fout, het was niet doorgekomen bij de afdeling waar het terechtgekomen moest zijn, MAAR we moeten het wel betalen + administratiekosten 15,- en 25.- heraansluitkosten verder kon ze ons niet helpen.
mijn partner was het hier natuurlijk niet mee eens en heeft gevraagd naar de afdeling waar hij dan wel moest zijn, maar ze wilde ons niet doorverbinden als we het er niet mee eens waren konden we een klacht indienen.
gevraagd of ze ons door wilde verbinden maar ook dat deed ze niet .
mijn partner vroeg met wie hij gesproken had , de dame aan de telefoon weigerde dit en hing na het afvuren van wat scheldwoorden de telefoon op :?: :?:

zaterdag 23 mei komt er een brief binnen van Tmobile.
automatische incasso mislukt.
hierover moeten wij per sms op de hoogte gebracht zijn ????

hoe kom ik in godsnaam onder dit contract uit ?
van mij mogen ze alles terughebben.
Maar dit vind ik pure oplichting.
2 dagen te laat met betalen , terwijl we niet hoefden te betale.
Ze geven toe dat het hun fout is ? maar wij mogen daarvoor opdraaien

Spy21
Berichten: 96
Lid geworden op: 09 apr 2009 12:36

Re: t mobile , hier ook al

Ongelezen bericht door Spy21 »

naar tmobile website gaan,

inloggen ( inlogcodes krijg je via een sms)

naar Tmobile FORUM gaan,

dit hele verhaal copy pasten...

En je zult zeker een reactie krijgen van een medewerker
van Tmobile die je graag wilt gaan helpen.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: t mobile , hier ook al

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Heel snel een aangetekende brief sturen waarin je t-mobile in gebreke stelt.

Dan, alles bij elkaar verzamelen - en desnoods met alle papieren teruggaan naar de winkel, en het contract laten ontbinden.

Als ze nu al beginnen met oplichten en valse nota`s sturen, zal het wel niet veel beter worden.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: t mobile , hier ook al

Ongelezen bericht door Big-V »

dit hele verhaal copy pasten...

En je zult zeker een reactie krijgen van een medewerker
van Tmobile die je graag wilt gaan helpen.
Medewerkers op het interne T-Mobile-forum gaan niet in op individuele gevallen. Het is dus zinloos om het verhaal daar te plaatsen.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: t mobile , hier ook al

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 06 jan 2012 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.

wendyhouthuizen
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 mei 2009 00:31

Re: t mobile , hier ook al

Ongelezen bericht door wendyhouthuizen »

wat moet ik in de brief zetten?

het hele pakket heb ik hier klaar liggen voor een retourtje Tmobile.

verschrikkelijk ik heb hier gewoon pijn mijn maag van, ik heb wel wat beters te doen. ik trouw over 8 dagen :evil:

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: t mobile , hier ook al

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Beste Wendy Houthuizen,

Mag ik je inderdaad vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?

Wij willen zeker niet de schade beperken door je gegevens op te vragen, maar ik betreur het dat het op deze manier moet lopen.

Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?

- je naam;
- je adres;
- je postcode;
- je woonplaats;
- je 06-nummer;
- je klantnummer;
- je gebruikersnaam van dit forum;
- op welke fora je hebt gepost.

Met vriendelijke groet,

Conny
T-Mobile Klantenservice BV

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: t mobile , hier ook al

Ongelezen bericht door jor »

Weet je zeker dat je dan genoeg info hebt?

wendyhouthuizen
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 mei 2009 00:31

Re: t mobile , hier ook al

Ongelezen bericht door wendyhouthuizen »

gaan ze dit nu oplossen ? of willen ze alleen dat ik mijn negatieve reactie van tros radar haal ?

JANE D
Berichten: 21
Lid geworden op: 20 mei 2009 22:54

Re: t mobile , hier ook al

Ongelezen bericht door JANE D »

Er staat dat ze willen bekijken of ze je kunnen helpen, ik zou zeggen stuur ze een mail.

Daarna kun je alsnog zien, maar daar zou ik dan niet lang op wachten.
Stel ze een ultimatum.

wendyhouthuizen
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 mei 2009 00:31

Re: t mobile , hier ook al

Ongelezen bericht door wendyhouthuizen »

ik hebnu de gevraagde gegevens gemaild. ik ben benieuwd wat ze ermee gaan doen.

Spy21
Berichten: 96
Lid geworden op: 09 apr 2009 12:36

Re: t mobile , hier ook al

Ongelezen bericht door Spy21 »

En ? Wat is er uit gekomen?

wendyhouthuizen
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 mei 2009 00:31

Re: t mobile , hier ook al

Ongelezen bericht door wendyhouthuizen »

nog helemaal niets , nieteens een antwoord dat mijn mail is aangekomen. :roll:
misschien dat ze sneller werken als ik nog een paar andere forums advies over deze kwestie vraag :?:

FFF
Berichten: 53
Lid geworden op: 20 jul 2008 08:51

Re: t mobile , hier ook al

Ongelezen bericht door FFF »

Ik denk dat het belangrijk is eerst te onderzoeken wat het probleem is. ik lees vooral frustratie met te weinig achtergrond informatie.

- Laptop niet goed?
- Stick niet goed?
- Simkaart niet goed?

U beschuldigd T-Mobile in deze van oplichting terwijl u eigenlijk zaken heeft gedaan met The Phone House.

The Phone house moet er zorg voor dragen dat u een product koopt wat werkt (alle 3 de punten van de opsomming). Tevens is de eerste rekening vaak hoger dan alleen het maand bedrag. U betaald namelijk de rekening vooral (koopt de bundel altijd vooraf in). De eerste rekening bestaat dus uit een aantal dagen vanaf het moment dat het abonnement geactiveerd is tot het moment dat u de eerste factuur krijgt, plus de komende periode (maand). Als de dealer met u heeft afgesproken 1 maand te vergoeden betalend dat dus wel dat u op de eerste factuur nog een stukje moet betalen, ze vergoeden immers 1 maand en niet 1 maand + een aantal dagen.

In de algemene voorwaarden van zo goed als elke provider/telecomaanbieder staan de voorwaarden met betrekking tot betalen. Om fraude gevallen te voorkomen wordt een abonnement direct geblokkeerd als het de eerste 2 rekeningen gestorneerd wordt. Het kan namelijk zo zijn dat iemand het verkeerde rekening nummer heeft opgegeven of bewust een aantal contacten heeft afgesloten met de verkeerde gegevens. een sms is de makkelijkste manier om een klant te informeren, natuurlijk is het vervelend dat deze u niet heeft bereikt.

Om u een advies te geven: Ik zou u aanraden u te wenden tot the Phone house, zei hebben u een bepaald product verkocht wat (al dan niet in de verkochte combinatie met elkaar) niet naar behoren werkt. Dat betekend dat minimaal 1 van de onderdelen vervangen/gerepareerd/ge-update moet worden. Ik verwacht dat er hier geen sprake is van een defect maar van een probleem met de compatibiliteit van het geleverde. Het door u omschreven probleem is waarschijnlijk op de lossen met een software update. Als deze voor deze laptop niet beschikbaar is zou ik u aanraden de laptop of de stick te vervangen (ruilen).

U mag mij altijd mailen/PM-en als u vragen heeft over het geheel. In ben redelijk bedreven in het installeren van mobiel internet en heb kennis van de abonnementen. In deze is het wel belangrijk wat voor laptop u heeft. Als het een door T-Mobile geleverde laptop is dan ligt het nog anders dan dat deze door the phone house geleverd is.

wendyhouthuizen
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 mei 2009 00:31

Re: t mobile , hier ook al

Ongelezen bericht door wendyhouthuizen »

het zijn allemaal door T-mobile geleverde spullen.
Na mijn laatst geplaatste bericht heb ik gisteren via de mail een excuus van -mobile gekregen omdat de fout inderdaad bij hun lag.
ze hebben het bedrag gecrediteerd en de blokkade opgeheven.


Niet dat de laptop & de stick samenwerken nu :roll:
Maar dat zal een volgende stap wezen.
want geblokkeerd of niet , het werkt gewoon niet samen.

FFF
Berichten: 53
Lid geworden op: 20 jul 2008 08:51

Re: t mobile , hier ook al

Ongelezen bericht door FFF »

Maareuh welke laptop en welke stick heb je dan?

Gesloten