LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Samsung S3600

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Samsungklacht

Samsung S3600

Ongelezen bericht door Samsungklacht »

Hoi,

In de VS is er een rechtszaak met schadeclaims vanwege krassen op de Iphone. 2 maanden geleden heb ik een Titanium clamshell Samsung S3600 gekocht. Met als reclame dat het dus krasvrij is, zoals vermeld op de website. Touch of Style. De eigenschappen van Titanium is juist dat het krasherstellend is, zie google.

Als je met je nagel lichtjes over ditt (samsung) titanium gaat heb je meteen een kras. De achterklep krijg je nauwelijks open en nadien valt hij er nagenoeg zo af. Dat zijn dus fabricafouten. Voorzichtig droeg ik de telefoon om mijn nek, vol krassen dus. Als je dan deze S3600 vergelijkt met dezelfde die in broekzakken wordt gedragen dan ziet het er dus in no time enorm versleten uit. 2 weken geleden was hij dus dan ook defect en heb ik Samsung gevraagd om een omruiling naar een minder krasvrij model. De reactie was dat ik er maar n hoes omheen moest doen ?! En deze reacties waren nogal agressief. Als ik de consumentenorganisaties zou informeren over hun fabricagefouten dan mag ik daarvoor de reparatiekosten betalen...... Schadeclaims? Zelden heb ik een gsm gezien die zo snel verslijt en er zo slecht uitziet als deze S3600

Ben benieuwd of alle Samsungprodukten tegenwoordig van dergelijke slechte kwaliteit zijn. Vergeleken dan nog met de prachtige reclame.

Maar ja, het is gewoon verkopen boven 100 euro en weggooien en niet het probleem van Samsung. Daarbij is de klantenservice net zo slecht volgens mij als de produkten. Ideaal voor consumentenorganisaties. Vooral om te testen.

:evil:

Dragoon

Re: Samsung S3600

Ongelezen bericht door Dragoon »

Ik heb op een aantal website's gekeken.
Het enige wat ik over de behuizing terug kan vinden is dat hij van metaal is
Het dunne ontwerp en de metalen afwerking geven deze telefoon een zeer chique uitstraling.
Dit komt overigens van de Samsung website

Kan het zijn dat je het misschien verkeer begrepen hebt?

Bovendien lijkt het me onwaarschijnlijk dat een toestel van titanium en dat niet krast maar €100 kost.
Gr

stofzuigertje

Re: Samsung S3600

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Kunstof schermen kunnen wel als brillen een krasvaste coating hebben en krasvrij geleverd worden, maar niet krasvrij blijven.

Elke kunstof bril kan krassen dus geen papier ( gemalen bomen) maar zacht en schoon katoen gebruiken.
Ik zie dit als misvormde bril en een opticien zou deze krassen misschien nog kunnen weg poetsen...
Mijn gevallen zonnebril is ook zo hersteld en hij doet wel vaker andere dingen zoals Horloge's voor zijn buurman.

Alleen word de krasvaste laag dan ook dunner of verdwijnt totaal.

Gesloten