LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hi.nl tijdelijk nummer = gewoon prepaid tarieven dokken!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Yuyumy
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jun 2009 18:20

Re: Hi.nl tijdelijk nummer = gewoon prepaid tarieven dokken!

Ongelezen bericht door Yuyumy »

Thanks voor de reacties. Ik heb gebeld met de klantenservice, maar die vonden dat ik maar weer een klact moest indienen. Ik heb dus gevraagd om hun adres zodat ik dit schriftelijk en aangetekend kan doen, maar dat kon dus niet volgens de medewerkster en ik moest het maar middels de Hi website doen. Ik heb dit wel meteen gedaan en zowaar al een reactie. Ze nemen het in behandeling wat max 20 dagen kan duren....

Heeft iemand een adres om ook schriftelijk klacht in te dienen? Ik wil vast voorbereid zijn.....

antoinetteb41
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 mar 2008 20:19

Re: Hi.nl tijdelijk nummer = gewoon prepaid tarieven dokken!

Ongelezen bericht door antoinetteb41 »

Wat ik heel klantonvriendelijk bij Hi vind is dat ze je met jij en jouw aanspreken,zeker oudere mensen, hebben toch niet met ze geknikkerd.

jelle.
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008 23:44

Re: Hi.nl tijdelijk nummer = gewoon prepaid tarieven dokken!

Ongelezen bericht door jelle. »

Dat komt gewoon doordat de doelgroep tot hooguit 30 gaat, en aan de telefoon kunnen ze toch niet ruiken hoe oud je bent? Ik zou het in ieder geval goed gaar vinden als ze mij ineens met "u" gingen aanspreken omdat een paar ouderen dat op prijs stellen.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Hi.nl tijdelijk nummer = gewoon prepaid tarieven dokken!

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.

antoinetteb41
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 mar 2008 20:19

Re: Hi.nl tijdelijk nummer = gewoon prepaid tarieven dokken!

Ongelezen bericht door antoinetteb41 »

Ik vind het helemaal niks, de doelgroep mag misschien ongeveer 30jr zijn , er zijn tig ouderen die een abo hebben.
Op die voormalige factuur enveloppen stond het ook, er is niet een instantie die hier in Nederland hetzelfde doet.

stofzuigertje

Re: Hi.nl tijdelijk nummer = gewoon prepaid tarieven dokken!

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Bellen met klantenservice?

1 Waarom betaalde U veel voor dit 0900 nummer?

2 Heeft U een opname gemaakt van hun beloftes?

3 Weet U dat U meestal een student kreeg die bij wilde verdienen?

4 Via E mail is gratis klagen en je kunt tenminste bewijzen als ze foute of onzin antwoorden geven dus klaag voortaan per E mail.
Zij hebben dan ook meer tijd voor betere antwoorden en meer uit te zoeken mits je duidelijke vraag stelde en ook alle info geeft zoals telefoon en klantnummers en zo...

PS. je mag gewoon Jij tegen U zeggen want ik accepteer toch alles....

midas50
Berichten: 299
Lid geworden op: 06 apr 2009 15:00

Re: Hi.nl tijdelijk nummer = gewoon prepaid tarieven dokken!

Ongelezen bericht door midas50 »

Vraag 1 : klant bepaalt niet het tarief van 0900 nummers

Vraag 2 : Opnames van beloften zou betekenen dat u opname apparatuur bij de hand zou moeten hebben.

Vraag 3 : het is algemeen bekend dat call-centers werken met studenten.

Vraag 4 : Je kan klagen via e-mail. Ook een goeie tip.. Bijna niemand weet wat een e-mail is...

Kortom weer waardeloze tips van stofzuiger.

jelle.
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008 23:44

Re: Hi.nl tijdelijk nummer = gewoon prepaid tarieven dokken!

Ongelezen bericht door jelle. »

Op die voormalige factuur enveloppen stond het ook, er is niet een instantie die hier in Nederland hetzelfde doet.
Dan ben ik blij dat er eindelijk een bedrijf is dat zich écht tot een doelgroep richt en dat ook laat zien.

Ichiko
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 aug 2009 20:38

Re: Hi.nl tijdelijk nummer = gewoon prepaid tarieven dokken!

Ongelezen bericht door Ichiko »

Ook ik ben slachtoffer van deze rare praktijken van Hi!

Ik heb een rekening ontvangen van 270 euro. Ja, ik heb een telefoon die continu verbinding maakt met internet dus dan gaat het dataverkeer erg hard. Volgende maand zal ik wel weer een dure rekening krijgen, want de factuurperiode loopt maar tot de 18e en ik heb vandaag pas de rekening gezien.

Ik ben in het verleden al eerder klant geweest bij Hi en was altijd zo enorm tevreden. Maar nu ik weer opnieuw kennis maak met Hi moet ik toch mijn mening bijstellen. Ik vind dit puur misleiding. Je kunt toch niet van klanten verwachten dat zij heel de website afzoeken voordat zij veilig en zonder zorgen gebruik kunnen maken van hun abonnement.

Nadat ik de factuur zag heb ik direct contact opgenomen met de klantenservice. Toen ik zei dat ik nog van een tijdelijk nummer gebruik maak reageerde de helpdesk medewerker direct met: "ooohh, dan weet ik al waarom uw rekening zo hoog is". Ze zijn dus duidelijk op de hoogte van deze situatie.

Het antwoord van de medewerkers was dat ik op internet had moeten kijken en dat het duidelijk vermeld is in de correspondentie. Echter, in de correspondentie is niks terug te vinden, net zoals vele anderen hier ook al hebben aangegeven.

De helpdeskmedewerker vond het spijtig voor mij, maar zei niks voor mij te kunnen doen. Het geld terug laten storten door de bank zou geen zin hebben, want dan zal er een deurwaarder worden ingeschakeld. Ik bleef vertellen dat er niks over een 0-abonnement in de correspondentie is vermeld, maar volgens de medewerker had ik het dan maar moeten opmaken uit de informatie van de website.

Hier was ik het uiteraard niet mee eens. Toen ik dat duidelijk wilde maken kreeg ik de wind van voor en kreeg ik doodleuk te horen dat hij al heel de dag klagende mensen aan de lijn heeft gehad en mij nu echt niet ging helpen. De klantvriendelijkheid is ver te zoeken.

Ik heb nu een klacht gestuurd via email. Ik wacht dit eerst af, maar heb het vermoeden dat ze mij gewoon weer naar de website gaan verwijzen. Als er vanuit Hi geen oplossing komt wil ik wel kijken of het zin heeft om dit aan te melden bij de geschillencommissie.

Ik vind deze constructie in ieder geval schandalig. Ik kan mij voorstellen dat er veel mensen zijn die het uberhaupt niet in de gaten hebben. Die zullen het wellicht raar vinden dat de eerste rekening wat duurder is dan normaal, maar er verder niet achteraan gaan. Voor mensen die van mobiel internet gebruik maken zal het denk ik wat eerder opvallen. Mijn vermoeden is dat KPN/HI met behulp van deze tactiek enorm veel extra geld binnen harkt.

Wat kunnen we nog meer doen om ervoor te zorgen dat klanten na ons hier in ieder geval geen last meer van hebben?

machdas
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:18

Re: Hi.nl tijdelijk nummer = gewoon prepaid tarieven dokken!

Ongelezen bericht door machdas »

Ook ik ben sinds gisteren slachtoffer van deze vorm van oplichting. Voor mij is het fijn om te zien dat ik hier niet alleen in sta, alhoewel ik dit natuurlijk niemand gun.

De mensen van de telefonische helpdesk hebben me tweemaal gelijk gegeven, maar konden niets voor me betekenen. Na een klacht per e-mail (via de website), kreeg ik vandaag te horen dat de hoge telefoonrekening mijn eigen schuld is omdat ik tijdens de bestelprocedure op een link had moeten klikken waarachter verdere informatie te vinden zou zijn geweest. Onzin natuurlijk. Bovendien is deze link ook bij nadere bestudering nergens te vinden.

De zaak lijkt me helder:
- Ik heb niet getekend voor het tijdelijke Hi Online 0-abonnement (wel voor een Hi Online 25-abonnement dat per direct zou ingaan).
- Deze gang van zaken maakt geen onderdeel uit van de Algemene Voorwaarden.
- Ik ben tijdens de bestelprocedure in het geheel niet geïnformeerd over deze gang van zaken.
- Bij andere providers gaat het afgesloten abonnement wel direct in, ook al heeft men eerst een tijdelijk nummer. De werkwijze van Hi is dus niet vanzelfsprekend.

Ik heb Hi nu per e-mail opnieuw verzocht mijn rekening kwijt te schelden. Ik wacht hun reactie even af, maar wanneer ze wederom weigeren op mijn verzoek in te gaan, zal ik onmiddellijk actie ondernemen om alsnog mijn gelijk te krijgen. Daarbij zal ik kosten noch moeite sparen. Een correcte eerste stap daarin lijkt mij het aanspannen van een zaak bij de Geschillencommissie Telecom.

Ik zal iedereen op de hoogte houden!

machdas
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:18

Re: Hi.nl tijdelijk nummer = gewoon prepaid tarieven dokken!

Ongelezen bericht door machdas »

Op mijn tweede e-mail heb ik geen reactie meer ontvangen.
Het door Hi geïncasseerde bedrag heb ik onmiddellijk laten terugboeken. Dit heb ik toegelicht per aangetekende brief.
Ik ben benieuwd of ze nu nog moeilijk gaan doen.

DEMAK
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 sep 2009 23:52

Re: Hi.nl tijdelijk nummer = gewoon prepaid tarieven dokken!

Ongelezen bericht door DEMAK »

Ik ben helaas ook slachtoffer geworden van deze oplichterij van hi.
ik had een telefoon met een hi 20 abbonement + eindeloos online. dus ik haal mijn telefoon op en ga rustig op internet, nou staat mij ook een enorme rekening te wachten.
en ik hab al 2 x naar de helpdesk gebeld en 4 keer ge emaild maar ze verwijzen me aleen maar naar de voorwaarden, en dat het mijn eigen verandwoordelijkheid is die lezen.
die heb ik gelezen en ik heb daar niet uit opgemaakt dat ik een tijdelijk abbonement kreeg tijdens het overzetten van mijn nummer. ik vind dit puure oplichterij en ben uiteraard niet van plan om ze te gaan betalen, maar ik ben bang dat ik weinig keus heb.

DEMAK
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 sep 2009 23:52

Re: Hi.nl tijdelijk nummer = gewoon prepaid tarieven dokken!

Ongelezen bericht door DEMAK »

het is me gelukt!! na eindeloos mailen heb ik het ijndelijk voorelkaar gekregen om kwijtschelding van mijn nota te krijgen :) ik kreeg vanmiddag dit mailtje :

------------------------------------------------
Geachte *******,

Zoals mijn collega's u al hebben uitgelegd, staat op http://www.hi.nl duidelijk uitgelegd hoe de procedure is met betrekking tot nummerbehoud.U als klant hebt ook de verantwoordelijkheid informatie te verzamelen over een aan te schaffen product. Dat dit geen onderdeel van de Algemene Voorwaarden, komt omdat dit een extra service is naar klanten toe, zodat klanten al direct gebruik kunnen maken van hun nieuwe toestel.

Eenmalig komt KPN u tegemoet door nota 2 kwijt te schelden. U ontvangt hiervoor een correctienota.

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Marco Visser
Directeur Mobiel
--------------------------------------------

de nota was maarliefst 370 euro 0_o
dus ben nu wel blij dat het goed is gekomen :)

kneli
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 sep 2009 11:51

Re: Hi.nl tijdelijk nummer = gewoon prepaid tarieven dokken!

Ongelezen bericht door kneli »

Ik heb gisteren ook een rekenening gekregen van Hi: 156,72 euro. Ongeveer een week voor ik deze rekening kreeg, kwam ik er via een andere website dan die van Hi achter dat bellen met je tijdelijke nummer bij nummerbehoud geld kost, en dat je abonnement op dat moment nog niet is ingegaan. Ben dus meteen gestopt met het gebruiken van de telefoon, maar krijg nu dus alsnog een dure rekening, die waarschijnlijk zo hoog is door het internetten, wat ik de afgelopen weken veel gedaan heb.

Heb net gebeld met de klantenservice en er werd me meteen verteld waar ik deze informatie kon vinden op de website, namelijk onder klantenservice->Over je nummerbehoud->Nummerbehoud, van andere aanbieder naa Hi abonnement. Nu moet hierbij gezegd worden dat dit onder de rubriek VRAGEN valt, dus je komt hier eigenlijk alleen als je een VRAAG hebt, iets wat ik dus absoluut niet had. Heb dit ook tegen de medewerkster van de klantenservice gezegd maar zei zij dat ik het gewoon beter had moeten uitzoeken, en dat ze een aantekening van mijn telefoontje zou maken zodat als ik nog een keer belde naar de klantenservice de volgende medewerker mij precies hetzelfde zou kunnen vertellen.

Ga nu meteen een klacht per e-mail sturen en ben niet van plan het erbij neer te leggen. Zal blijven bellen, e-mailen en schrijven tot ik mijn gelijk krijg, en anders meld ik me bij de geschillencommisie. Houd jullie op de hoogte!

Groetjes Guus.

pgkremer
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 sep 2009 18:11

Re: Hi.nl tijdelijk nummer = gewoon prepaid tarieven dokken!

Ongelezen bericht door pgkremer »

Ik had een eigen topic gemaakt maar zoals verwacht ben ik niet het enige slachtoffer van dit probleem.

Tijdens mijn vakantie is mijn telefoon met T-Mobile abo gaan zwemmen, bij thuiskomst snel op zoek naar een nieuw toestel. Gekozen voor de HTC hero, in de aanbieding bij Hi. Abonnementsvorm 2 jaar met eindeloos online erbij. Wel gekozen voor nummerbehoud aangezien ik een relatief mooi nummer had. Mijn contract bij T-Mobile liep nog 1 maandje door, maar goed, bewust een maandje dubbel betalen. Dat dacht ik tenminste...

Aangevraagd via de Hi website, enkele dagen later in huis na ondertekening contract bij de deur. Natuurlijk redelijk enthousiast het toestel in gebruik genomen, het toestel is altijd online. Bij aflevering van de telefoon zat nogmaals een kaart tbv aanvraag nummerbehoud (vreemd, had ik al opgegeven bij aanvraag). Ingevuld, en een aantal weken later nogmaals omdat ik het verkeerde simnummer had ingevuld (nieuw ipv oud). 21sept a.s. wordt mijn oude nummer overgezet.

Vandaag kreeg ik eindelijk de eerste rekening van Hi. Rekening houdend met een lichtelijk hoge rekening door aansluitkosten, maak ik de enveloppe open en....

687 euro. Wat?... foutje zeker. Ik kijk waar het merendeel van de kosten inzit, 95% dataverbruik. Ik kijk naar het abonnement en zie Hi Online 0 staan. Hmm ik had toch een Hi 25 met eindeloos online afgesloten. Dan maar even bellen met de klantenservice.
'U heeft tot uw nummer is overgezet een online 0 abonnement, u betaald voor elk gesprek/sms-je/MB'. Hoezo dat dan? 'Er zat bij uw pakket een briefje waarin dit allemaal vermeld stond..'. Nou... volgens mij niet want ik heb alles hier voor mij en daar zie ik toch echt niets over staan.

Tjah en dan.. Natuurlijk een klacht aangemaakt, en zometeen maar eens zorgen dat de automatische incasso niet door kan gaan door mijn normale rekeningen wat eerder te betalen (geen zin in problemen mbt huur door een telefooncontract).

Dit kan toch zomaar niet? Ik ga er van uit dat ik netjes een nieuw abo heb aangevraagd met een overlap van 1 maand met mijn oude abo. Met deze rekening had ik het toestel 1.5 keer nieuw kunnen kopen, en gewoon bij T-Mobile kunnen blijven zitten. Ik heb helemaal niets gezien mbt een 0 abonnement, en indien wel, is het absoluut niet overgekomen.

Nu mijn mobiele telefoonverkeer direct stopgezet (toestel op wifi only), ben onderhand bang om het toestel te gebruiken. Ik heb in ieder geen 0 euro abonnement afgesloten of daar mee ingestemd, ik heb gewoon getekend voor een Hi25 abo met internet.. Als je op een vraagteken moet drukken tijdens de aanvraag om bij regelgeving te komen, vind ik dat totaal niet netjes. Ik heb geen vraag op het moment, en klik dan ook niet op een vraagteken.

Inmiddels een aansluitende email verstuurd met oa link naar dit topic en alle argumenten waardoor ik meen niet goed voorgelicht te zijn. Gooi dan dat hele nummerportatie de deur maar uit, en maak me gewoon een nieuwe klant. Echt een absurde gang van zaken, stap je voor de eerste keer over van provider en loop je hier tegen aan...
Hopelijk toont Hi begrip en scheld men het bedrag (en de vervolgrekening van de afgelopen twee weken) kwijt.

casdekker
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 sep 2009 17:12

Re: Hi.nl tijdelijk nummer = gewoon prepaid tarieven dokken!

Ongelezen bericht door casdekker »

Ook ik kan meedelen in de feestvreugde:

Op 8 augustus een HTC Hero met Hi Online 25 ,Eindeloos Online besteld en nummerbehoud via de Hi site. Paar dagen later had ik de telefoon met al het papierwerk binnen, op de overeenkomst stond inderdaad dat ik Hi 25+ Eindeloos Online+nummerbehoud had en dat deze overeenkomst reeds was ingegaan en dat ik een tijdelijk nummer zou hebben.
Mijn verbazing was groot toen ik begin september een rekening kreeg van €461,- euro! Ik heb meteen naar de klantenservice gebeld en na in het systeem te hebben gekeken bleken mijn abonnementgegevens bij Hi niet te kloppen, als ik ze een kopie van de overeenkomst en de rekening zou sturen zou alles geregeld worden en ik kreeg excuses voor het ongemak.
Ik dacht dat het hier klaar was totdat ik vandaag tijdens school werd gebeld door iemand van de klantenservice dat ik nog steeds data gebruikte (hiermee begon het gesprek). Ik legde uit wat was gebeurd en dat ik, aangezien ik een Eindeloos Online bundel heb, gewoon lekker door heb zitten internetten. Ook mij werd het belachelijke verhaal verteld van bij nummerbehoud krijg je automatisch een Hi Online 0 regeling. Ik zei dat ik dit nergens had zien staan en mij werd daarop verteld dat het in de Algemene Voorwaarden staat. Ik word dinsdag terug gebeld want ik wou eerst zelf even uitzoeken hoe het zit.

Ook ik kan nergens in de Algemene Voorwaarden iets over Hi Online 0 vinden en hier staat ook niks over in de papieren die ik bij de telefoon kreeg. Bovendien staat er ook niks in mijn overeenkomst, er staat juist dat mijn Hi 25+Eindeloos Online al is ingegaan. Ik wacht dinsdag dus even af...

lotharovic
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 sep 2009 10:45

Re: Hi.nl tijdelijk nummer = gewoon prepaid tarieven dokken!

Ongelezen bericht door lotharovic »

Ik heb echt precies hetzelfde als hierboven, ook een HTC Hero aangeschaft (via de site) maar dan icm een Hi student €20 + eindeloos online en nummerbehoud aangevraagd. Werd ook opeens verrast met een rekening van €560. Heb dus de klantenservice gebeld en vertelt dat ik niks wist van een 0uren abo waarna mij werd vertelt een klachtmail te sturen en mijn rekening in te laten parkeren, nou prima, heb dat dus gedaan. Nu, 3 week later, nog steeds geen reactie op mijn klacht.
Een week na mijn eerste rekening kreeg ik weer een rekening, ditmaal was het €66, er zat nog een gedeelte in van tijdens het 0uren abonnement. Ik heb dus weer gebeld na de klantenservice of ook deze rekening ingeparkeerd kan worden, krijg heel vriendelijk te horen dat dit automatisch gebeurd omdat ze nog met mijn klacht in behandeling zijn en er in die tijd niks wordt afgeschreven. Kijk ik vandaag op mijn rekening, en jawel hoor, het is er afgeschreven.

Ik wordt hier langzamerhand echt zat van, hoop dat het snel opgelost is.
Interne communicatie binnen Hi/KPN is ver te zoeken heb ik het idee. Als ik hier ook lees dat zoveel mensen dit probleem hebben snap ik niet dat Hi/KPN hier niks aan verandert...

Succes allen!

casdekker
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 sep 2009 17:12

Re: Hi.nl tijdelijk nummer = gewoon prepaid tarieven dokken!

Ongelezen bericht door casdekker »

Ik kreeg vandaag een smsje dat Hi geprobeerd heeft het verschuldigde bedrag van bijna €500,- af te schrijven van mijn rekening, dit is alleen niet gelukt omdat ik snel het geld ergens anders heb geparkeerd :roll: Nu kreeg ik ook meteen een waarschuwing dat ik binnen 3 dagen moet betalen anders word ik afgesloten.
Hele rare situatie omdat mij werd verteld dat alles tijdelijk zou worden bevroren totdat mijn klacht afgehandeld is.

Ik zit nog geen 2 maanden bij Hi en het zit me nu al tot hier...

kneli
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 sep 2009 11:51

Re: Hi.nl tijdelijk nummer = gewoon prepaid tarieven dokken!

Ongelezen bericht door kneli »

Precies wat ik dus ook had: ik heb geen vraag, dus waarom op dat vraagteken klikken? En bij mij zat ook een brief voor aanvraag nummerbehoud in het pakket, terwijl ik dat op internet al had aangevraagd.

Heb zelf nu de bank gebeld en het geld van de automatische incasso van die 156,72 euro terug laten boeken. Kreeg k wel een smsje van Hi dat ik binnen 3 dagen moest betalen om afsluiting te voorkomen, maar dat is inmiddels een week geleden en kan nog steeds bellen.

Internetten doe ik nu niet meer, stel dat ze me tóch hebben afgesloten, maar ipv alle diensten af te sluiten me weer op een 0 euro abonnement hebben gezatten? Ben nog wel wachtende op een reactie op mijn mail. Dit kon echter tot 20 werkdagen duren (waarom mag joost weten) dus tot die tijd gebruik ik de telefoon minimaal, en alleen voor smsen/bellen.

casdekker
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 sep 2009 17:12

Re: Hi.nl tijdelijk nummer = gewoon prepaid tarieven dokken!

Ongelezen bericht door casdekker »

Ik zou door de klantenservice gebeld worden vanochtend: niet gebeurd, dus heb ik net zelf maar gebeld en weer geen concrete antwoorden en afhandeling:

Mij werd verteld dat mijn rekening ondertussen was opgelopen tot iets meer dan €1000,- (dit omdat ik gewoon verder gebruik heb gemaakt van mijn abonnement tussen de tijd dat mijn klacht 'afgehandeld' was en ik een telefoontje kreeg van de klantenservice dat dat toch niet het geval was). Wel hadden ze al €750,- gecrediteerd maar mij werd tot 3 maal verzocht het resterende bedrag effetjes over te maken. Ik heb geloof ik ook tig keer uitgelegd dat er niks over dat Hi Online 0 abonnement in de voorwaarden staat en kreeg toen te horen dat er een storing was op Hi.nl en dat hij mij dat niet kon laten zien. Ik moet nu morgen terugbellen maar voor mij is de maat helemaal vol: ik zal morgen nog een keer netjes en beleefd mijn verhaal doen maar als ik dan alsnog niet in het gelijk wordt gesteld volgen er andere stappen. Wat een ongelofelijk stelletje uitvreters daar bij Hi zeg.

Gesloten