LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kpn mobiel abonnement

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
pwds
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 jul 2009 15:40

kpn mobiel abonnement

Ongelezen bericht door pwds »

Op 3-7-09 heb ik gebeld met KPN klantenservice. Ik wilde mijn abonnement opzeggen omdat ik n bepaald toestel wilde wat KPN niet had (volgens de internetsite). De medewerker meldde mij dat ze deze wel konden leveren en uiteindelijk kreeg ik een mooi voorstel waardoor ik toch mijn abonnement (KPN 25) wilde verlengen. Ik zou dan een flexibel 190 krijgen met de 1e 3 mnd geen abo kosten + 12 mnd korting op mijn abo kosten + toestel gratis. Nou mooie aanbieding toch?
Krijg ik ajgelopen maandag een voicemailbericht wat verstuurd was door Hi. Dus ik bellen met KPN. Was mijn abo omgezet naar Hi online 20 met n verlenging van 1 jaar. Het toestel was al onderweg (had nog gevraagd of ze TNT wilde laten weten dat t pakket niet verzonden mocht worden maar dat kon niet) maar dat moest ik weigeren en dan zou daarna (kon wel even duren) mijn abo weer hersteld worden. Dat ging waarschijnlijk niet meer voor mijn vakantie lukken!!Dus ik zit nu met een abo wat te laag is (KPN 25 was al te laag) en ik ga binnenkort op vakantie zonder nieuw toestel en hoge kosten in het buitenland (Hi). Men kwam mij tegemoet met max. 2x maandkosten te laten vervallen die ik ongetwijfeld nodig heb voor bellen in het buitenland met Hi. Ook kon ik mijn abo nog niet opzeggen want alles moest eerst adm. in orde zijn. De medewerker begreep mijn onbegrip maar kon niet meer doen, belachelijk. Nou KPN bedankt. Kan ik hier nog iets aan doen om alles toch te bespoedigen. KPN moet dit toch adm. snel kunnen wijzigen, hun hebben de fout gemaakt
Ik wil graag mn nieuwe telefoon voordat ik op vakantie ga.

jelle.
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008 23:44

Re: kpn mobiel abonnement

Ongelezen bericht door jelle. »

Waarom zouden wij een andere procedure weten dan die KPN hanteert (en overigens de snelste manier van oplossen is)? Ik vind die 2 maanden abonnementskosten al heel netjes eigenlijk...

pwds
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 jul 2009 15:40

Re: kpn mobiel abonnement

Ongelezen bericht door pwds »

Misschien wel netjes maar zou jij er blij mee zijn als je er vanuit ging dat je alles geregeld was zoals besproken was en dit helemaal niet het geval is. Ik hoef geen 2 mnd gratis (ook maar even afwachten of ze dit wel goed doorvoeren) maar dat ze alles afwerken zoals gevraagd en als dat niet kan dan gewoon mijn abo weer op het "oude" tarief zetten.

hak
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 apr 2009 14:16

Re: kpn mobiel abonnement

Ongelezen bericht door hak »

Ik zag steeds op www.mijnkpn.com een verkeerde abonnement staan.
Ik heb flexibel 12,50(er word niet zo vaak mee gebeld)Heb er 3x over gebeld dat er een fout was.Zouden ze veranderen.Maar nu blijkt na vandaag mijn rekening te hebben gehad.Dat ze zomaar het verhoogd hadden naar flexibel 32,50
Ik vandaag gebeld.Ja zegt die dame in de computer staat dat U het heeft aangepast.Ik zei nog als ik het wel zou hebben gedaan.dan bel ik toch niet verontwaardigd op dat mijn rekening niet klopt??Ja hoor zegt zei nog dat zou goed kunnen!!!!

Heb nu dus een klacht gemaild.Ben benieuwd wat hun reactie is.
Zelf heb ik al jaren vaste telefonie/adsl en 2 mobiele nummers.Nooit geen problemen mee gehad.

Zei nog dat per 1 juli je abonnementen per maand kan opzeggen.Nou daar was ze het niet mee eens,en veel blabla van haar kant.

KPN :evil: :twisted:

jelle.
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008 23:44

Re: kpn mobiel abonnement

Ongelezen bericht door jelle. »

Zei nog dat per 1 juli je abonnementen per maand kan opzeggen.Nou daar was ze het niet mee eens,en veel blabla van haar kant.
Zucht. De wijziging in de Telecommunicatiewet die 1 juli is doorgevoerd betreft een maximale opzegtermijn van 1 maand, met inachtneming van de duur van het lopende contract. Dus heb je nog een abonnement wat een jaar loopt (voorbeeld), dan zul je eerst dat jaar uit moeten zitten voordat je maandelijks kunt opzeggen.

pwds
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 jul 2009 15:40

Re: kpn mobiel abonnement

Ongelezen bericht door pwds »

Daarom wil ik dat KPN alles zo snel mogelijk terugdraait. KPN heeft mijn abo per 03-07-09 omgezet naar Hi online met de verlenging van 1 jaar.
Mijn "oude"abo loopt per 4-10-09 af maar door deze wijziging kan ik hem nu niet opzeggen.
Zou natuurlijk liever de aanbieding van KPN willen hebben maar daar heb ik geen vertrouwen meer in.
Dus het enige wat ik KPN nu gevraagd heb is mijn abo terugzetten naar het oude tarief en looptijd en dat blijkt allemaal heel moeilijk te zijn.
En dit terwijl zij de fout gemaakt hebben en ook hebben toegegeven.

Gesloten