LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN nog steeds niet klantvriendelijk.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
alderwood
Berichten: 273
Lid geworden op: 20 feb 2006 16:34

KPN nog steeds niet klantvriendelijk.

Ongelezen bericht door alderwood »

Al uren kon ik niet internetten, noch bellen, dus wilde ik de
klantenservice van Tele2 bellen.

Met mijn mobieltje prepaid van KPN.

Mededeling dit 0900 nummer kost € 1.30 p. minuut.
En meestal worden dit lange en dus dure gesprekken.

Dus maar iets anders gedaan en na 13 uur ! werkte alles weer.

Nu wilde ik op de site van KPN vragen waarom die € 1.30 p.minuut.
Werkelijk goed gezocht, maar tevergeefs.
Nergens gevonden waar ik mijn vraag kan stellen

Dus klantonvriendelijk.

Gesloten