LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schriftelijk contract Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Bussloo Bob
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2009 12:34

Schriftelijk contract Vodafone

Ongelezen bericht door Bussloo Bob »

Heeft iemand een oplossing?

In de periode mei/juni 2009 is het geregeld dat mijn abonnement in september omgezet wordt naar een ander abonnement. Ik zou daar een schriftelijke weergave van ontvangen. Helaas, dat is niet gebeurd. In de periode tussen juli en vandaag 12 november 2009 is er op verschillende manieren contact gezocht met Vodafone. In de eerst plaats via de mail maar daar kreeg ik geen reactie op behalve dan dat ik binnen drie dagen een bericht zou ontvangen. (Volgens mij kunnen ze niet tellen want de drie dagen zijn al maanden verstreken). Via de telefoon heb ik contact gehad met verscheidene mensen die allemaal begrip hadden voor de situatie, het onbegrijpelijk vonden, vervolgens beloofden er van alles aan te doen en vervolgens.......................het is vandaag 12 november en u raadt het al..............niets deden. Ik heb dus nog steeds NIETS!!!!!!
(Het abo is prima omgezet dus daar heb ik geen commentaar op maar ik wil graag schriftelijk op papier hebben wat ik mondeling heb afgesproken. Ik heb daar recht op)

Wie heeft een soortgelijke ervaring en wat is de oplossing?

Mandy123
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 nov 2009 17:45

Re: Schriftelijk contract Vodafone

Ongelezen bericht door Mandy123 »

Hoi,

Het is alsof ik mijn verhaal lees. Ook ik heb afgelopen zomer via de telefoon mijn contract aangepast. Sindsdien bel ik elke week met vodafone (je hebt zo'n abo niet voor niets :wink: ) maar wat ik ook zeg en wie ik ook aan de lijn krijg dat contract heb ik nog steeds niet op papier. Ik heb al een 0800 nummer van een dame moeten bellen, daar werd me beloofd dat ik m nu echt zou krijgen maar ook dat hielp niet.
Nu is deze week mn abo ingegaan en volgens mij zijn ze een gedeelte vergeten aan te sluiten,maar ja ik heb dus niks op papier.

Dus ik sluit me bij jouw vraag aan, weet iemand hoe je wél je contract in handen krijgt?

Met vriendelijke groet,
Mandy

Glow
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 okt 2009 22:11

Re: Schriftelijk contract Vodafone

Ongelezen bericht door Glow »

het ligt sowieso aan de afdeling waar je het abonnement bij hebt afgesloten. Vodafone beschikt over meerdere verkoopkanalen. een contractsbevestiging kunnen zij vaak niet nog een keer uitsturen. Mijn tip.. Vraag naar een pakbon. Dat is meestal wel mogelijk:)

Groetjes

Mandy123
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 nov 2009 17:45

Re: Schriftelijk contract Vodafone

Ongelezen bericht door Mandy123 »

Hoi,

Nou dat ze het niet nog een keer uit kunnen sturen kan gebeuren. Maar ze hebben het uberhaupt nog nooit verzonden. Eerst werd er gezegd dat ze dit altijd per e-mail verzenden maar dat mijn mailadres niet bekend is dus dat ik daarom niets had ontvangen. Vervolgens zeggen ze het 16 keer op te sturen maar heb ik onderhand nog steeds niks ontvangen.

groeten, Mandy

Glow
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 okt 2009 22:11

Re: Schriftelijk contract Vodafone

Ongelezen bericht door Glow »

bel nog een keer en vraag om een pakbon.. die krijg je per post opgestuurd.

Mucke
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 dec 2009 13:33

Re: Schriftelijk contract Vodafone

Ongelezen bericht door Mucke »

Hallo,
nou ik jullie reacties lees denk ik dat mijn ervaringen met vodafone geen toeval zijn. Ik had namelijk 2 maanden geleden via een ANWB actie een Samsung Star plus abbonem. besteld maar heb deze tot op heden niet ontvangen. Na een hele reeks tel. naar de klantenservice van vodafone te hebben gebeld, waarbij ik op een gegeven moment na iedere keer een half uur aan de lijn te hebben gewacht een medewerker aan de tel. kreeg. op een niet meer zo vriendelijk kon reageren. Uiteindelijk werd me duidelijk gemaakt dat mijn nummer niet overgenomen kon worden. Dat is erg vervelend maar geen ramp. Had dat dan in eerste instantie gezegd en me alle moeite bespaart.
Nou zei de laatste vriendelijke medewerker dat ze meteen iets voor me ging regelen....nou bedankt. Maar ik zal maar gauw om een schriftelijke bevestiging vragen en ook een schriftelijke klacht indienen, want klantvriendelijk is anders.
Wat mij betreft alleen nog zaken doen via een winkel.

ND
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 feb 2009 21:35

Re: Schriftelijk contract Vodafone

Ongelezen bericht door ND »

Hallo,

Jullie kunnen ook een mail sturen naar Vodafone en daarin vragen wat je nu percies voor abonnement hebt en wat dit kost per maand. Leg dan even uit dat je eerder geen bevestiging hebt ontvangen en dat je hierbij een bevestiging vraagt. Dan weet je gelijk of alles goed is.

Groetjes, Nicole

Glow
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 okt 2009 22:11

Re: Schriftelijk contract Vodafone

Ongelezen bericht door Glow »

beller is sneller;) trust me..
Werkt dat niet, schriftelijke klacht. Soms willen medewerkers namelijk wel helpen. Maar hebben zij daar de bevoegdheid niet toe. Dat word geregeld van bovenaf. Hoe meer klachten er binnenkomen, des te meer word er gekeken of er een oplossing te bieden is.

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: Schriftelijk contract Vodafone

Ongelezen bericht door cheesecurve »

zie ook in dit forum
Vodafone actie onbereikbaar

Gesloten