LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone maakt je ongevraagd klant en reageert niet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Harry020
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 nov 2009 15:06

Vodafone maakt je ongevraagd klant en reageert niet

Ongelezen bericht door Harry020 »

Ik werd medio september benaderd door een verkoper van Vodafone met een aanbieding voor een telefoon plus abonnement. Ik heb hem aangegeven dat ik nog niet uit was of ik een telefoon plus abonnement of een SIM-only abonnement wilde en ook niet hoeveel belminuten: 100 of 150?
Mij werd toegezegd dat ik binnen een week een voorstel kon verwachten en daarna zou kunnen beslissen. Een voorstel heb ik nooit ontvangen.

Op 22 september werd ik gebeld dat er een pakje voor mij klaar lag ter verzending. Ik heb toen aangegeven dat ik geen contract heb afgesloten en dus het pakje met telefoon niet wilde ontvangen. De mevrouw die ik aan de telefoon kreeg heeft de verzending toen gecanceld.
Ik heb hierover ook een mail gestuurd via de site van Vodafone. Ik kreeg een antwoord dat, gezien de drukte, de mail niet binnen drie dagen beantwoord kon worden. In de praktijk blijkt dat dit bij Vodafone binnen 51 dagen niet kan, want ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen. Gooien ze alle mailtjes gewoon weg?

Op 22 september ontving ik een SIM-kaart. Ik heb hierop weer een mail aan u gestuurd dat ik geen contract heb afgesloten met Vodafone en de vraag of ik de SIM-kaart moest terug sturen en heb hierop geen adequaat antwoord ontvangen.

Vrijdag 6 november was ik telefonisch niet meer bereikbaar. Na een telefoontje aan mijn provider T-Mobile kwam ik er achter dat mijn nummer geporteerd was naar Vodafone. Na diverse telefonische pogingen via het menu en afbrekingen van het telefoontje door uw keuzemenu, kreeg ik eindelijk iemand te pakken. Deze meneer zou proberen het nummer dezelfde dag terug te laten zetten naar T-Mobile en zou mij een mailtje sturen. Het mailtje is niet verstuurd en het nummer niet teruggezet naar T-Mobile. Zaterdag heb ik weer gebeld, maar kon er niets gedaan worden omdat de afdeling voor het terugzetten van het nummer in het weekend niet werkt.

Zaterdag 7 november ben ik voor niets naar een afspraak gegaan omdat deze gecancelled was via mijn telefoonnummer, dus mijn voicemail. Toen ik maandag 9 november, na ruim een half uur in de wacht te hebben gestaan iemand te pakken had, werd mij verteld (op de mouw gespeld?) dat ik terug gebeld zou worden door de verkoopafdeling. Dit is niet gebeurd.
Dinsdag 10 november heb ik ruim negentig minuten aan de telefoon gehangen (na ongeveer een half uur wordt de verbinding verbroken) voordat ik iemand aan de lijn kreeg. Zij heeft weer mijn bericht doorgegeven met het verzoek mij terug te bellen, hetgeen dus weer niet gebeurde. Woensdag 11 november heb ik het na anderhalf uur tevergeefs aan de lijn te hebben gehangen opgehangen

Ik ben nu al veel tijd en geld voor telefoontjes aan Vodafone en reiskosten en reistijd voor de gecancelde afspraak kwijt.

pamelacuiper
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 jul 2009 19:11

Re: Vodafone maakt je ongevraagd klant en reageert niet

Ongelezen bericht door pamelacuiper »

jeetje lijkt ons verhaal wel. Alleen worden er bij ons dan ook nog bedragen van onze rekening afgeschreven.

Weet je waarom het zolang duurt voor je iemand aan de lijn krijgt?? Vast omdat wij de enige niet zijn!

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Vodafone maakt je ongevraagd klant en reageert niet

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste
Ik werd medio september benaderd door een verkoper van Vodafone met een aanbieding voor een telefoon plus abonnement. Ik heb hem aangegeven dat ik nog niet uit was of ik een telefoon plus abonnement of een SIM-only abonnement wilde en ook niet hoeveel belminuten: 100 of 150?
Dit is wel verhullend taalgebruik.

Heb je iets ondertekend bij de verkoper ?

fuiduif
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 jun 2005 22:19

Re: Vodafone maakt je ongevraagd klant en reageert niet

Ongelezen bericht door fuiduif »

"benaderd door"
Telefonisch? In een winkel, op straat?

stofzuigertje

Re: Vodafone maakt je ongevraagd klant en reageert niet

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Geef nooit adres of banknummer als je niets wilde en weiger ook vrijblijvende toezendingen die zoek kunnen raken...
Er raken wel meer poststukken zoek.

Bij ontvangen simkaart altijd terug sturen als niet besteld.
Nu zal het lastiger worden en een nieuw nummer bij T mobile en nooit meer reclame gesprekken voeren met verkopers die willen verkopen.
Gewoon Rode knop drukken en niets antwoorden is beter, of zeg dat je in bel me niet register wilt en verder niets.

Gesloten