LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BloX bij Vodafone PROBLEEM

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Shiva22
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 nov 2009 16:12

BloX bij Vodafone PROBLEEM

Ongelezen bericht door Shiva22 »

Hi,

Ik heb een nare ervaring en wil graag wat meningen horen.

Ik ben al bijna 2 jaar klant van Vodafone en maak hierbij gebruik van de Bundel Zorgeloos SMS. Hierbij kan je 1000 smsjes versturen voor 10 euro per maand.

Nu kun je zelf je bundels regelen op myvodafone en hier aanklikken wat je wel en niet wilt.

ik zag hier een bundel (zij noemen het Blox) staan met sms verdubbelaar.
"Voordeel SMS/MMS
Twee keer zo veel SMS/MMS versturen binnen je TeGoed.
€ 2,00 per maand."

Dus ik dacht nou das lekker. Voor 2 euro extra 2 keer zoveel smsjes binnen mijn bundel versturen!!!

Dus ik klik dat aan. en vervolgens lekker een maand lang flink zitten smsen.
ik kon tenslotte 2000 smsjes versturen voor 12 euro! Lekker hoor!

Toen ik eergisteren mijn rekening online bekeek, kreeg ik zowat een beroerte.

Wat blijkt nu.. ik sms voor 21 cent! want... bij het inschakelen van de ene blox is de andere blox automatisch uitgeschakeld! mijn 1000 smsjes bundel was uitgeschakeld!!!
Dit heb ik natuurlijk nooit in de gaten gehad (welke idioot zal bewust voor minder voordeel kiezen??)

Nou goed. Ik heb dat dus niet gezien.

ik ben nu aan het mailen met Vodafone. Maar ik denk niet dat zij mij tegemoet gaan komen.

Mijn vraag is eigelijk, vinden jullie dit normaal als Vodafone hierin niet over haar hart strijkt en mij tegemoet komt?
Of vinden jullie dit gewoon een domme fout van een consument en dat ik die rekening gewoon moet betalen?

ik ben trouwens wel geblokkeerd nu omdat ik een regeling heb getroffen voor het openstaande bedrag.

Groetjes Shi

simon72
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 nov 2009 23:12
Locatie: onderdendam

Re: BloX bij Vodafone PROBLEEM

Ongelezen bericht door simon72 »

tja een typisch geval van onwetendheid maar ook goed lezen ,er staat duidelijk :

Kies een BloX die je tegoed verdubbelt óf een hele grote bundel.

maar goed dat is nu mosterd na de maaltijd succes

Shiva22
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 nov 2009 16:12

Re: BloX bij Vodafone PROBLEEM

Ongelezen bericht door Shiva22 »

Ja..

Ze willen 100 euro crediteren.

Mijn abbo loopt af in mei.
Maar de regeling die ik heb getroffen is voor 12 maanden.
Dus ik kreeg de brief binnen met een totaalbedrag wat nóg hoger was.
ik heb gelijk gebeld en dat bedrag is hoger omdat ze willen dat terwijl ik geblokkeerd ben, ik wél abbonementskosten voor 300 minuten + 1000 smsjes ga betalen. Na verlenging contract.

Ik heb natuurlijk aangegeven dat ik mijn abbonement wil opzeggen.
Ik vind die 45 per maand een beetje teveel extra voor iets waar ik geen gebruik van kan maken. Ik bedoel ik moet al een hoop betalen per maand... Dat vond ze niet leuk zei ze en zeer onaardig (?)

quantas01
Berichten: 409
Lid geworden op: 07 nov 2009 16:37

Re: BloX bij Vodafone PROBLEEM

Ongelezen bericht door quantas01 »

Omdat jij een openstaand bedrag hebt ben je inderdaad afgesloten maar dat wil niet zeggen dat je de resterende maanden niet hoeft te betalen zo werkt dat niet.

Met BLOX staat alles heel erg duidelijk aangegeven maar dat jij niet kan of wil lezen is niet de schuld van de provider.

Typisch Nederlands wel alles willen hebben maar LEZEN en NADENKEN is er niet bij.

Shiva22
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 nov 2009 16:12

Re: BloX bij Vodafone PROBLEEM

Ongelezen bericht door Shiva22 »

Typisch Nederlands? Ik denk niet dat dat afkomst gerelateerd is, maar goed.

Ik heb allang toegegeven dat dit mijn (domme) fout is.

en wat contract beeindiging betreft, deze loopt af in Mei 2010.
Waarom zou ik het contract willen verlengen als de eerste 6 maanden dat ie dan loopt, ik geen gebruik kan maken van mijn abonnement?

quantas01
Berichten: 409
Lid geworden op: 07 nov 2009 16:37

Re: BloX bij Vodafone PROBLEEM

Ongelezen bericht door quantas01 »

Als je gewoon betaald had, had je gewoon wel gebruik er van kunnen maken.
Die keus heb je zelf gemaakt om niet te betalen

Mandy123
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 nov 2009 17:45

Re: BloX bij Vodafone PROBLEEM

Ongelezen bericht door Mandy123 »

Afgelopen zomer ben ik benaderd door de klantenservice van Vodafone voor verlenging van mijn abo.
Daar werd me aangeboden om ook de voordeel sms blox aan te zetten zodat indien ik over mijn 1000 sms'jes zou komen ik dan voor de helft zou sms'en. Helaas heb ik nog steeds mn contract niet op papier gekregen maar ik weet zeker dat dit me is aangeboden.

Groetjes

freddyonderstal
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 mar 2009 22:50

Re: BloX bij Vodafone PROBLEEM

Ongelezen bericht door freddyonderstal »

Mandy123 schreef:Afgelopen zomer ben ik benaderd door de klantenservice van Vodafone voor verlenging van mijn abo.
Daar werd me aangeboden om ook de voordeel sms blox aan te zetten zodat indien ik over mijn 1000 sms'jes zou komen ik dan voor de helft zou sms'en. Helaas heb ik nog steeds mn contract niet op papier gekregen maar ik weet zeker dat dit me is aangeboden.

Groetjes
Dan zou ik als ik jou was eerst ff met klantenservice bellen om te vragen wat er nu actief is op je abonnement allemaal.

Zoals je hier beschrijft, klinkt het erg on-aannemelijk. Vrijwel onmogelijk zelfs.


Wat TS betreft; eigen stomme schuld. Gewoon dom.
Maar ja, zoals al eerder gezegd; Nederlanders houden niet van lezen.

Gesloten