LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klantenservice Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
truudsel
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 dec 2009 15:16

klantenservice Vodafone

Ongelezen bericht door truudsel »

ik ben verkeerd geinformeerd door medewerkers van Vodafone.
ik heb 2 simonly scherp 225+200 smjes(extra geheel kosteloos) voor 2 jr.
Ik heb specifiek gevraagd of je met de scherp 225 kon bellen en smsen.
antwoord: ja mevrouw u kunt uit scherp 225 bellen EN smsen dus met andere woorden als u alleen maar sms't dan kunt u elke maand 425 smsjes versturen.
Ik dacht zo das mooi want de kinderen die smsen meer dan dat ze bellen.
wat blijkt nu ze hebben gewoon gelogenwant nu krijg ik een factuur van over de 66.- terwijl abo maar 5.95 zou zijn.tja was een goeie deal en vooral in deze kreditecrisis
nu heb ik gelijk tegen de kinderen gezegd dat ze dus niet meer konden smsen omdat ik hier nog even achter aan zou gaan.
nou met dat even kwam ik behoorlijk op de koffie.
na dagen lang gebeld te hebben en gemaild te hebben ben ik nog niks verder,tevens ook al klachten verstuurd en krijg geen antwoord
klantenservice stuurt me door naar afdeling verkoop en de afdeling verkoop stuurt me weer terug naar de klantenservice.
intussen ben ik al 2 weken verder krijg een brief dat de betaling nog voldaan moet worden anders wordt ik afgesloten.
in totaal al 12 medewekers aan de lijn gehad, paar daarvan verbrak de verbinding en niemand kan me helpen,iedereen vindt het heel erg vervelend en vinden ook dat het gecrediteerd moet worden maar niemand kan dit doen.
alle telefoontjes kosten me klauwen vol met geld en weet niet meer wat ik kan doen want blijkbaar betekend klantenservice bij Vodafone toch iets anders.
iemand nog sugesties......want door deze verkeerde info hebben ze me onnodig op extra kosten.

vipserv
Berichten: 127
Lid geworden op: 12 okt 2009 15:04

Re: klantenservice Vodafone

Ongelezen bericht door vipserv »

apart verhaal idd,

ik heb zelf vodafone, ik heb voordeel sms aan staan, dus 2 sms voor 1 belminuut) dit wordt ook keurig zo afgeschreven.

het voorbeeld van de klantenservice komt dus idd overeen met wat er bij mij gebeurt, en zou dus ook de normale situatie moeten zijn.

ik zou toch proberen nogmaals contact op te nemen met de klantenservice, en navragen of het correct ingesteld staat, dit omdat het volgens de factuur niet correct is. ook zou ik verzoeken of de afgelopen maand gecorrigeerd kan worden en het te veel betaalde geld geretourneerd kan worden.

ook zou ik vragen of de bundel voordeel sms geactiveert kan worden. dit is kosteloos en dan kunnen uw kinderen 225x2 dus 450 +200 = 650 SMS en evrsturen als ze geen belminuten verbruiken.

Sterkte en laat de vervolgstappen even weten.

Glow
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 okt 2009 22:11

Re: klantenservice Vodafone

Ongelezen bericht door Glow »

bij een scherp abbo kan geen voordeelsms BLOX geselecteerd worden. Laat de sms bundel verhogen. Het maximale voor een scherp abbo is 400 SMS'jes

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: klantenservice Vodafone

Ongelezen bericht door mich24 »

Jij maakt er op uit dat het dan 425 smsjes worden.
Misschien heb je het verkeerd begrepen vanuit die vrouw, want als je vraagt of je kan smsen met een scherp is het antwoord ja aangezien je er een 200 smsjes bij heb. Wel onduidelijk van ze, een gepeperde klachtenbrief naar de klantenservice wil nog wel eens helpen!

Succes!

ND
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 feb 2009 21:35

Re: klantenservice Vodafone

Ongelezen bericht door ND »

Tip: Vraag eens een gespecificeerde rekening op bij Vodafone en kijk eens waar die kosten vandaan komen. Belangrijk is ook over welke periode deze factuur is. Normaal gesproken is dit over 1 maand, maar als het de eerste factuur is kan dit ook een langere periode zijn.

Succes!

vipserv
Berichten: 127
Lid geworden op: 12 okt 2009 15:04

Re: klantenservice Vodafone

Ongelezen bericht door vipserv »

Glow schreef:bij een scherp abbo kan geen voordeelsms BLOX geselecteerd worden. Laat de sms bundel verhogen. Het maximale voor een scherp abbo is 400 SMS'jes

dit wist ik niet. dit staat nl niet duidelijk op de website.

als de sms verdubbelaar niet aan kan met scherp is het max aantal sms jes idd 425. kanttekening hierbij is dat je elke gebelde minuut van de 225 sms jes af mag trekken.

Glow
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 okt 2009 22:11

Re: klantenservice Vodafone

Ongelezen bericht door Glow »

het maximale bij een scherp abo is echt 400 smsjes.. minuten worden bij een scherp afgerond, ongeacht je nou 10 sec. hebt gebeld of 50 sec. Het is opzich een voordelig abonnement als je je exacte bel en SMSgedrag weet:)

truudsel
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 dec 2009 15:16

Re: klantenservice Vodafone

Ongelezen bericht door truudsel »

hallo allemaal.

ben nu al weer een tijdje bezig met Vodafone.
Heb rekeningen gekregen 1 van 66 euro en 1 van 92 euro.
heb gebeld en na lang wachten en bellen hebben ze aangegeven dat de smsjes die berekend werd gecrediteerd zou worden en dat ik de 92 euro niet hoefde te betalen, het enige wat ik wel moest betalen is 20euro voor buiten de bundel gemaakte kosten,nou goed daar kan ik mee leven en dacht mooi probleem opgelost............niet dus want wat schets mijn verbazing.
92 euro afgeschreven van mn rekening, ik weer gebeld en antwoord was , ga maar crediteren dan komt het goed
ik dit gedaan en wat blijkt ik wordt afgesloten(weer extra kosten erbij)
inmiddels hebben ze op 1 abonnement de sms bunbdel toegevoeg.
ik kijk weer mn factuur na en wat blijkt moet ik voor de smsbundel gewoon betalen :? wel potjndrie die is toch gratis dus waarom moet ik die betalen.weer gemaild en wacht nog op antwoord.
wat betreft andere abo ....daar ben ik nog steeds mee bezig,weet je wat ze zeiden''die heeft u niet aangevraagd''die kunnen we wel voor u activeren maar dan vervalt alle kortingen. :x hoezo smsbundel is gratis en waarom vervalt mn korting.
ben na 4 mnd nog steeds bezig en ben bang dat het nig wel een tijdje duurt maar hou jullie op de hoogte
Ik ben nu aan het kijken of ik onder het contract uit kan want Vodafone levert niet de produkten die ik had aangevraagd.

Gesloten