Tele2 incasseert dubbel prepaid
Geplaatst: 09 dec 2009 09:26
Ik heb ontdekt dat als bij een online (via computer) opwaardering van prepaid tele2, de tele 2 dubbel incasseert in het geval er een machtiging tot automatische incasso is afgegeven voor een ander rekeningnummer (van de ouders van een minderjarig kind). Er wordt 1x afgeschreven bij kind en 1x bij ouder.
Zowel de bank (ING) als Tele2 schuiven het uitzoeken van deze fout helemaal op het bordje van de klant: die moet dmv het opsturen van afschriften van de bank aantonen dat het fout is gegaan. Ik vind dit een schandalige praktijk: tele2 moet gewoon de fout uitzoeken en alles direct herstellen.
Ik heb mijn machtiging nu per direct ingetrokken.
Wie heeft hier nog meer last van? Mijn dochter is klant geworden van Tele2 Champions waardoor het probleem nog lastiger is: Tele 2 doet niet, ook al schrijven zij geld van mijn rekening af.
Zowel de bank (ING) als Tele2 schuiven het uitzoeken van deze fout helemaal op het bordje van de klant: die moet dmv het opsturen van afschriften van de bank aantonen dat het fout is gegaan. Ik vind dit een schandalige praktijk: tele2 moet gewoon de fout uitzoeken en alles direct herstellen.
Ik heb mijn machtiging nu per direct ingetrokken.
Wie heeft hier nog meer last van? Mijn dochter is klant geworden van Tele2 Champions waardoor het probleem nog lastiger is: Tele 2 doet niet, ook al schrijven zij geld van mijn rekening af.