LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door tiptoo »

chris1963 schreef:Ik zal ook niet meer terug gaan naar de KPN, wanneer ik er eenmaal van af ben. Ze zijn er niet meer voor de klant. Alles draait hier om de kwantiteit en niet meer om de kwaliteit, die bar slecht is. Ik heb het ook helemaal gehad met ze. Je mailt ze en krijg dan doodleuk te horen, dat er binnen een paar weken contact met me wordt opgenomen. Als zij jou nodig hebben bij bv het betalen van de rekening, dan moet je wel snel zijn! Bah wat een bedrijf zeg.

ik ben KPN ook spuugzat , heb net als jou verschillende mailtjes binnen van we nemen contact met u op ......moeten ze nog steeds doen , ik wil er ook op korte termijn weg want ze komen hun afspraken niet na. hierna nooit meer KPN

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door Ulbe »

Ik moet zeggen dat ik KPN internetPlusBellen een prima pakket vond,

Het was bij mij een zeer stabiel pakket, bijna geen uitval, en prima telefoon,

Ik ben bij KPN weggegaan omdat prijstechnisch de KPN gewoon véél te duur was met haar relatief trage internetsnelheid, de concurrent kan veel meer bieden dan het KPN assortiment,

Zeer waarschijnlijk moet KPN met haar eigen dure producten de goedkope providers opvangen die via KPN werken,

De kabel is dan wat duurder, maar in mijn situatie hou ik daar een relatief hoge snelheid aan over, die met een even duur ADSL pakket niet haalbaar is,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

EdoK
Berichten: 154
Lid geworden op: 08 apr 2009 17:04

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door EdoK »

Iedereen moet trouwens even opletten met de drie 'gratis' extra teleffonnummers die het hebt. Die gaan nu voor € 2,50 per stuk extra in rekening worden gebracht als je ze niet 'wegstreept'. :!:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door tiptoo »

EdoK schreef:Iedereen moet trouwens even opletten met de drie 'gratis' extra teleffonnummers die het hebt. Die gaan nu voor € 2,50 per stuk extra in rekening worden gebracht als je ze niet 'wegstreept'. :!:

ik heb omdat ik er weg wou onbeperkt bellen gekregen ..... dus niet zodoende nu een behoorlijk conflict met hun , dus niks dan leugens bij KPN, maar ik betaal echt voor wat mij is aangeboden niet wat hun nu eisen.

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Ik heb nog steeds het hele pakket van KPN, de TV gaat steeds beter, ik kan altijd bellen en ben bereikbaar tot vervelens aan toe.
Ik heb het pakket van €34.90 en gratis bellen avond en weekend erbij gepakt, hier nog altijd geen problemen, gister ging de modem voor de tv op zwart, film niet af kunnen kijken, dus vandaag even gebeld, krijg ik terug!

Ik betaal geen kabel kosten meer, ik heb telefoon die ik bij @home nooit gehad heb, wel abbo betaald, ik kan elke maand mijn rekening in zien, iets wat bij Tele2 niet kon, dat zijn pas dure schapen! Daar heb ik 4 jaar ellende mee gehad, terwijl ik na 9 maanden al weer terug was bij de kpn.

Een klacht wordt zsm opgelost, klantenservice kan ik bij de kpn gewoon goed noemen, als je al die onzin vragen overslaat en al van te voren verteld, heb ik al gedaan, ik ben al in dos geweest, de comp naam is deze, mijn ip is dat, ja de reset heb ik ook al gedaan.

Maar ik denk dat de meeste fouten liggen bij onkundige computers gebruikers, we halen maar alles binnen en we installeren dat en dit, joh, wat is de verbinding toch sloom, nee, de computer is sloom door de drek die er opstaat!

Ik zit op mijn vaste pc op een draadloze verbinding van 54 Mbps, ik vind dat snel genoeg! Even afkloppen, ik heb elke dag gewoon verbinding, wat een weelde zeg.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door tiptoo »

onkundige computers gebruikers????? sorry hoor voel me kundig genoeg fouten van KPN ga ik toch niet bij mijzelf leggen dat u te vreden bent over KPN prima maar daarom zijn wij nog steeds niet onkundig :mrgreen:

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door Ulbe »

Kaarsje claimt 54 Mbit met zijn ADSL pakket, helaas kan hij dat vergeten voor die € 34,90, zelfs zou hij in de centrale wonen, ADSL gaat tot max. 20 Mbit,

Zelf zit ik gem. op 18 Mbit netto, niet verkeerd voor een 20 Mbit pakketje, wanneer het rustig is kan ik met 19.5 Mbit downloaden, een voordeel van kabel ( Ziggo ), wel wat duur, maar kwalitatief bij mij prima,

Veel succes en vriendelijke groeten,

Ulbe.

EdoK
Berichten: 154
Lid geworden op: 08 apr 2009 17:04

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door EdoK »

Inmiddels zit ik tussen de 6,5 en 7,5 Mbit op een 16Mbit abonnment. Bij metingen blijkt 13 Mbit het maximaal haalbare te zijn.

Kaarsjes bedoel misschien Mbyte?

Piet Za
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 apr 2010 15:32

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door Piet Za »

@kaarsje69 schreef op 10 oktober 2009
Nou helaas, ik kan nog steeds niet anders zeggen dan dat ik dik tevreden ben.
Mijn modem ging kaduuk en binnen vier dagen, zat een weekend tussen een ander modem binnen!
Volgens mij ligt hier in Limbo nog geen glasvezel, de verbinding is gewoon goed, in de afgelopen jaren nog nooit zonder telefoon gezeten en traag is mijn internet helemaal niet, in tegen deel zelfs!

Voorheen ben ik jaren jaren @home klant geweest, alleen voor internet dan, tot dat ik alles in één wou, nou toen stopte ook echt alles en ik betaalde €54.00 p/ m, zonder de kabel kosten mee te tellen, a €16,90.
Nou ik had spijt als haren op mijn hoofd, hun tv kast heeft het nooit gedaan, mijn tel ook niet, internet was traag, heel erg traag en niets vergoed krijgen!
Wel betalen,laat mij dan maar bij het oerdegelijke KPN blijven!

Na meting trouwens, ik zou een internet verbinding hebben van 54 mb, kom ik nu uit op 120 mb!
Laat mij maar ouderwets zitten bij de KPN!

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door Ulbe »

Ik weet niet hoe Kaarsje meet,

Theoretisch klopt het niet helemaal, dergelijke waarden kan hij nooit halen met zijn pakket,

Als hij 54 Kbyte meet, is het wel een érg traag pakket!, als hij 54 Mbyte meet moet hij minimaal glasvezel hebben :P , deze snelheden zijn nooit haalbaar met ADSL of kabel,

ik ben benieuwd hoe Kaarsje meet,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

adkoster
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 dec 2006 15:33

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door adkoster »

Ik heb nu ruim 3 jaar internetplusbellen en heb vrijwel nooit problemen.
Sinds 2 maanden heb ik daar ook iTV bij.
Toevallig was er afgelopen week een landelijke IPB storing, maar dat is al heel lang niet voorgekomen.
Gedurende die storing kon ik niet telefoneren en geen tv kijken. Internet werkte normaal.

Voor ik bij KPN zat, zat ik bij Casema met uitsluitend internet. Eén grote ramp!! Ik had een contract voor een jaar en heb in dat jaar voor meer dan € 600 verbeld naar de helpdesk.
Daar konden ze nooit iets anders zeggen dan: dat ligt aan uw computer en dan werd de verbinding verbroken.
Daar ik niet de enige was met het zelfde probleem, verzamelden we met 5 mensen onze klachten en belde er dan 1 naar de helpdesk. Zelfs al vertelden we dat we alle vijf de zelfde problemen hadden, dan lag het nog niet aan het netwerk.
Wat ben ik blij dat ik bij KPN zit. Dan maar eens een enkele storing, maar bij de kabel zat ik ALTIJD met storing.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door tiptoo »

:mrgreen: bij KPN zijn het wel meer dan 5 mensen hoe verklaar je dat dan?

SirPeter
Berichten: 315
Lid geworden op: 15 dec 2009 17:34

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door SirPeter »

54mbps is het draadloze kwaliteitssterkte. Als hij met 54 is verbonden dan is dat een uitstekende verbinding draadloos.

Sommige modems hebben als max 54 aan en anderen 108. Dit zegt dus meer iets over de kwaliteit dan de snelheid, tenzij hij verbonden zou zijn met onder de 20 a 30. Dat resulteert in verbrekende draadloze internet verbinding en slechte snelheid omdat de kwaliteit slecht is.

EdoK
Berichten: 154
Lid geworden op: 08 apr 2009 17:04

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door EdoK »

Ulbe schreef:Ik weet niet hoe Kaarsje meet,

Theoretisch klopt het niet helemaal, dergelijke waarden kan hij nooit halen met zijn pakket,

Als hij 54 Kbyte meet, is het wel een érg traag pakket!, als hij 54 Mbyte meet moet hij minimaal glasvezel hebben :P , deze snelheden zijn nooit haalbaar met ADSL of kabel,

ik ben benieuwd hoe Kaarsje meet,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Ulbe, je hebt helemaal gelijk. 8 bit is een byte natuurlijk. :oops:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door tiptoo »

1 ste mail antwoord van KPN niet te geloven ik moet akkoord gaan met 50 euro terug zeggen ze er ook nog bij dat ze coulant zijn, hun fout dat ik geen onbeperkt bellen heb zelf mijn geld terug vorder en dan ineens zijn ze coulant :mrgreen:

net een mailtje binnen gekregen weer van iemand anders bij KPN :mrgreen: dat ik onbeperkt bellen in het weekend en avond heb en dat op dezelfde vraag :mrgreen: hoezo is KPN goed???????

2 mails op ene dag en alletwee anders goed toch van KPN :mrgreen:

in het ene mailtje ben ik een jawel ...meneer .....in het andere een mevrouw :mrgreen:

Harry07
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 mei 2008 19:37

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door Harry07 »

Mijn zus is onlangs binnen KPN overgestapt naar Digitale TV i.c.m. telefoon etc.
Niets dan ellende sinds de installatie door een KPN monteur. De rest van het verhaal komt nog wel...

Vandaag had zij contact met een mevrouw van KPN over haar problemen met de aansluiting. Mijn zus zegt tegen die dame dat zij dus wel op het scherm kan zien dat er veel gespeeld heeft (heeft meerere malen meer dan 30-45 minuten à 10-ct/min!) aan de lijn gehangen met een medewerker. Weet je wat die KPN-m.ts zei?: "nee hoor er staat niets op mijn scherm, ze doen maar alsof ze iets noteren".
"Wat zegt u nu?"antw: (hetzelfde). "Dat meent u niet?!" Toen werd het een beetje afgezwakt maar kwam nog op hetzelfde neer.

Wordt vervolgd...

Toch maar even eigen topic aangemaakt HIER

Gesloten