LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
chris1963
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 feb 2010 14:07

KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door chris1963 »

Sinds ik gebruik maak van het internetplusbellen-pakket is het qua telefonie 1 groot drama en mag je van geluk spreken wanneer je een medewerker aan de lijn krijg, die van zijn werk houdt of er gewoon net even meer verstand van heb dan anderen, die daar op het callcenter alles volgens het programmaatje voorgeschoteld krijgen en zich bij een moeilijke vraag geen raad meer weten en allerlei onzin uitkramen. Je staat er sowieso veel te lang in de wacht en ben er kapitalen aan geld kwijt, zo ook vandaag toen ik zag dat ik even gauw 25 eurie`s armer geworden was, omdat ik niet de goede mensen aan de lijn kreeg, tot de laatste, die me op de juiste manier hielp. Het was bijzonder frustrerend mee te maken, dat de fout bij mijn telefoon zou liggen, aldus de helpdesk. Ik moest maar een andere telefoon gebruiken, want hij wist t ook al niet meer. Ik werd nog eens 6 keer doorgeschakeld en ik wilde maar opzeggen en ook dat ging hem niet worden, want ik zou contractbreuk plegen, maar A: de intersnelheid werd sowieso al niet bereikt en kwam ik tot net over de helft van wat beloofd werd, plus B: ik had sinds het begin al te maken met alleen maar storingen, waarbij het internetgedeelte het dan vaak wel bleef doen, maar het telefoniegedeelte dus niet en lag er dan dagen uit. Ik wil nu weg bij KPN, want de service is 0,0 en de helpdesks zijn niet echt capabel genoeg om serieuze problemen op te lossen. De adressen, waar je kan aankloppen, wanneer er iets is, zijn ook niet of moeilijk te vinden en kom je altijd uit bij een callcenter die je te lang in de wacht houdt, dus heb ik daar flink mijn buik van vol. Ik realiseer me dat het overal wat is, maar wat ik tot op heden met de KPN heb meegemaakt is echt te triest voor woorden en is dit maar een fractie van hoe ik ook maar behandeld ben door ze. Ik wil mijn telefoon nu wel eens een keer kunnen gebruiken en KPN.... NOOIT meer voor mij!!!

SirPeter
Berichten: 315
Lid geworden op: 15 dec 2009 17:34

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door SirPeter »

Het was bijzonder frustrerend mee te maken, dat de fout bij mijn telefoon zou liggen, aldus de helpdesk. Ik moest maar een andere telefoon gebruiken
En, lag het aan de telefoon?

Een ander telefoontoestel koppelen direct op de modem en testen. Werkt dat niet de modem een reset geven.

Dode toon is 9 van de 10 keer de telefoon defect/storing, telefoonlampje van modem is uit of bekabeling wat niet klopt. Ingesprekstoon is 9 van de 10 keer de modem.

chris1963
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 feb 2010 14:07

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door chris1963 »

Nee zoals ik al bijna zeker wist was dus waar..het lag niet aan de telefoon..ik kreeg een ingesprekstoon en ik had al enkele keren kort hiervoor dezelfde problemen die op afstand kon worden opgelost na heel veel bellen en hoge mobiele kosten en de telefoon dus bij een ander getest, plus een ander toestel op de mijne aangesloten en duidelijk werd dus dat het probleem ergens anders gezocht moest worden en zoals ik al meldde..de laatste medewerker die ik trof kon het op afstand verhelpen, door een harde reset uit te voeren, waarna het dus weer prima werkte..maar de frustratie en ergernis was bijzonder groot..het werd nog erger omdat dezelfde medewerker van de zogenaamde telefoonproblemen mijnerzijds zoals werd gesuggereerd...niet snapte, dat ik de stroom van het modem er even van af had gehaald om zo evt weer tot een goed resultaat te komen..en dat roepen ze juist om eventuele problemen weer op te lossen aan het modem..dus naast de goeie die er zijn zijn er dus legio, die je bijna van hun stoel zou willen trekken...en de consument maar betalen!

Sjorsie6910
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2010 10:30

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door Sjorsie6910 »

Ik heb ook vaak last met mijn kpn internet plus bellen en herken veel uit je verhaal. Helaas trek je vaak aan het korste eind en heb ik het al opgegeven. Zodra het kan ben ik daar ook weg en ben me nu dus al aan het orienteren waar ik dan naar toe zal gaan, maar wat ik van je lees is heel herkenbaar ja. Succes nog :D

chris1963
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 feb 2010 14:07

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door chris1963 »

Dank je wel al geef ik het niet op. Ik zie hier zoveel klachten over de KPN en daar zouden we toch iets mee moeten doen?

midas00
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2010 18:31

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door midas00 »

Heb precies hetzelfde meegemaakt. Vanaf 18 december tot nu geen spraak gehad bij internetplusbellen. Ik heb met de eerste, de tweede en de derde lijn support contact gehad zonder resultaat.

Totaal meer dan 300 minuten naar de helpdesk gebeld, wat buiten mijn mobile belbundel valt, dus dat kostte me ook weer 100 euro.

Uiteindelijk heb ik de boel maar telefonisch opgezegd. Ik heb daar schriftelijke bevestiging van gekregen. Ben benieuwd of ze me nog een rekening voor contractbreuk sturen. Als dat zo is dan sleep ik ze voor de rechter.

Om aan te geven dat KPN werkelijk helemaal niks meer kan wacht ik nu al een week voordat het signaal echt van mijn ADSL lijn af is. Mijn email e.d. werk al niet meer, maar het signaal blijft. Zolang het signaal op de lijn blijft kan ik niet naar een andere provider. Dus KPN kan niet zorgen dat mijn internetplusbellen werkt, maar kennelijk kunnen ze ook niet de boel van de lijn afgooien. Wat is er toch terecht gekomen van dit prachtige bedrijf. Diep en diep triest.

Ik ben op telecommunicatie afgestudeerd aan de TU-Delft. Daar leerden we nog dat de betrouwbaarheid van een telefooncentrale iets van 99,9999% moest bedragen. Oude wijsheden vrees ik.

Sterkte nog met die handel, maar ik ga nooit meer naar KPN.

groet,

Midas

chris1963
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 feb 2010 14:07

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door chris1963 »

Ik zal ook niet meer terug gaan naar de KPN, wanneer ik er eenmaal van af ben. Ze zijn er niet meer voor de klant. Alles draait hier om de kwantiteit en niet meer om de kwaliteit, die bar slecht is. Ik heb het ook helemaal gehad met ze. Je mailt ze en krijg dan doodleuk te horen, dat er binnen een paar weken contact met me wordt opgenomen. Als zij jou nodig hebben bij bv het betalen van de rekening, dan moet je wel snel zijn! Bah wat een bedrijf zeg.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Tot 1 april a.s. kan Internetplusbellen kosteloos worden opgezegd. Reden: starttarief wordt met 100% verhoogd. Bij wet is geregeld dat je dan - ook binnen de minimale contracttermijn van 12 maanden! - kan opzeggen.

http://kpn.gebruikers.eu/print.php?type=F&thread=740

http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... _verandert

sjaak9
Berichten: 18
Lid geworden op: 04 feb 2010 20:10

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door sjaak9 »

alles opzeggen bij kpn is het beste wat een mens kan overkomen op dit moment
ze willen het verlies over de rug van de nederlandse burger terug halen
neem een andere provider die is over het algemeen goedkoper
laten we met z'n alle dat hele kpn naar de kloten helpen

sjaak

chris1963
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 feb 2010 14:07

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door chris1963 »

Helemaal mee eens Sjaak..ga ik in elk geval doen!!! Ik zeg alles op!

EdoK
Berichten: 154
Lid geworden op: 08 apr 2009 17:04

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door EdoK »

Ik heb vandaag een topic geopend over de tariefstijgingen bij xs4all. De brief van KPN had ik nog niet geopend. Nu ook moederbedrijf KPN zijn starttarieven op belachelijke wijze gaat verhogen ben ik er wel klaar mee.

Ik herken ook erg veel verhalen over de technische problemen met Internetplusbellen. Excuses uit eigen beweging zouden aardig zijn maar KPN gaat op een bespottelijk manier om met zijn klanten. Dat je gedwongen wordt met je mobiele telefoon de helpdesk te bellen om daar tientallen minuten mee in gesprek te zijn vergeten ze voor het gemak. Ik heb nu de derde modem van KPN.

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Geen problemen mee en de kosten van bellen kan ik gewoon terug vragen, krijg ik ook terug of wordt verrekend!

Ik denk nou niet echt dat ik heel erg speciaal ben, ben gewoon een klant. maar ik geef de gemaakte kosten gewoon op en krijg deze vergoed.

Gewoon er om vragen, hoe moeilijk kan dat nou zijn?

Powergummetje
Berichten: 33
Lid geworden op: 08 jan 2010 19:46

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door Powergummetje »

Ik heb eerder bij Versatel (nu Tele2) gezeten, één groot drama, contract via advocaat laten verbreken wegens wanprestatie.
Daarna overgestapt naar KPN en zit daar nu al weer 4 jaar bij met internetplusbellen en heb de afgelopen jaren maar een paar keer geen verbinding gehad, na het lezen van alle perikelen en rondgevraagd bij diverse kennissen blijkt dat KPN tot op heden nog steeds het stabielste netwerk heeft.
Oké, ze zijn niet de goedkoopste, maar in mijn beleving wel de meest stabiele.
De kosten die ik had gemaakt via mobiel bellen naar de helpdesk kreeg ik netjes verrekend.

De problemen die er zijn worden snel opgelost en dat heb ik rondom me heen wel anders gehoord over andere providers en zo ook hier op het forum.
Kijkend naar wie het meeste voor komt, dan zie ik het minste over KPN.

Anyway, sterkte met de afhandeling.

chris1963
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 feb 2010 14:07

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door chris1963 »

ik heb je raad/tip opgevolgd Bob en opgezegd per 1 april. Vandaag heb ik dus weer te kampen met een storing en nog steeds niet verholpen. Ik word er langzaam gek van en ben dan wel mijn vaste nummer kwijt, maar ben wel af van dit drama wat kpn internetplusbellen premium heet. Verder iedereen heeeeel veel sterkte nog!

Sircam
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mar 2010 20:39

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door Sircam »

Iedereen lekker opzeggen joh. Niemand meldt even dat de snelheden ook verdubbelen?
En iedereen die problemen heeft met zijn KPN aansluiting kan terecht bij het KPN Experteam (betaald weliswaar, maar indien probleem bij KPN ligt bijna altijd te verhalen)
http://www.boekeenexpert.nl

Strerkte

xnez
Berichten: 155
Lid geworden op: 22 dec 2009 09:08

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door xnez »

Ik heb net als Kaarsje geen problemen met KPN.
Heb ook internet plus bellen en digitenne van KPN.
Als er probleempjes zijn,worden die opgelost,soms niet zo snel als ik zou willen,maar ze worden opgelost.

Ook vraag ik altijd om een vergoeding voor de gemaakte onkosten zoals het bellen.En deze worden ook altijd netjes terug betaald na mondeling akkoord.

Ik heb altijd al KPN gehad,en zal er ook nog lang bij blijven:D

Powergummetje
Berichten: 33
Lid geworden op: 08 jan 2010 19:46

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door Powergummetje »

@ xnez :

+1

En dubbele snelheid extra,.....

xnez
Berichten: 155
Lid geworden op: 22 dec 2009 09:08

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door xnez »

@ xnez :

+1

En dubbele snelheid extra,.....
Powergummetje wat bedoeld u daarmee?

Knuffelbeer
Berichten: 38
Lid geworden op: 26 jan 2005 17:09

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door Knuffelbeer »

Zelf ben ik ook al jaren klant bij KPN met InternetPlusBellen en bij mij heeft de verbinding er in al die jaren nog maar één keer uitgelegen. Toen ik ging verhuizen, bleek er iets niet goed aangesloten te zijn in het nieuwe huis, dat is dankzij de uitstekende klantenservice van KPN prima verholpen. Bij mij werkt 't dus altijd, 't is inderdaad niet de goedkoopste, maar liever wat meer betalen dat bij zo'n firma aankloppen die zichzelf "cheap" noemt ... ;)

SanderNH
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2010 18:26

Re: KPN Internetplusbellen 1 groot DRAMA!

Ongelezen bericht door SanderNH »

Al jarenlang hebben wij internetplusbellen van KPN en we hoopten dat de kinderziektes een keer over zouden zijn, maar het komt regelmatig voor dat we niet bereikbaar zijn (vervelend want daar hebben anderen last van zelf weet je van niets), we ontvangen spooktelefoontjes (kan KPN niets aan doen zeggen ze) en de experiabox moet zo nu en dan weer opnieuw opgestart worden omdat internet eruit ligt. :cry: Het hele internetplusbellen is nog steeds verschrikkelijk instabiel. :shock: Er is binnen KPN niemand meer die normaal antwoord kan geven op een klacht. Ze lezen de website voor (met vragen als "zit de stekker er wel in?" :!: ) of mailen stukken tekst van de site als je een klacht indient. Waardeloze service van KPN! :x

Gesloten