Eind februari via 0800-0200056 contract verlengd. Wacht sindsdien op papieren bevestiging. Alle klantenservicemedewerkers wijzen naar elkaar en verwijzen door naar elkaar. Ondertussen wel een oud contract (uit 2006) en een stapel pakbonnen waar ik niets mee kan gekregen. Bevestiging van verlenging nog steeds na circa 3 weken niet ontvangen. Zijn er meer mensen met dit soort problemen? Wat moet ik met dit bedrijf? Naar de geschillencommissie? Ik heb toch recht op een papieren bevestiging van mijn contract? Is er iemand die mij kan helpen? Afdeling online verkoop (0800-0200056) stuurt mij steeds met een kluitje in het riet. Ik ben tevreden met Vodafone, behalve als het om papierwerk gaat.
update: klantenservice gebeld. Ik moet terugbellen want het is te druk. Gevraagd om voicelog van contractverlenging, moet ik een klachtenbrief sturen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vodafone weigert bevestiging van contractverlenging testuren
-
- Berichten: 39
- Lid geworden op: 25 apr 2007 18:55
-
- Berichten: 39
- Lid geworden op: 25 apr 2007 18:55
Re: vodafone weigert bevestiging van contractverlenging testuren
Vandaag nogmaals gebeld. De mensen op 0800-0200056 willen gewoon niet helpen. Moet ik de klantenservice maar bellen. Tip: verleng je contract niet via de online winkel of via 0800-0200056, brengt alleen maar een hoop ellende bij Vodafone.
Re: vodafone weigert bevestiging van contractverlenging testuren
Ik heb wel een bevestiging,maar dat is de verkeerde. Na een telefoontje zou alles goed komen. Nu wordt er teveel afgeschreven en weigert men mijn eigenlijke contract op te sturen omdat,zo zij beweren, deze contract aanbieding niet bestaat.
Dan hadden ze mij de aanbieding niet moeten doen.
Verleng niet telefonisch, is niet verstandig.
Dan hadden ze mij de aanbieding niet moeten doen.
Verleng niet telefonisch, is niet verstandig.
Re: vodafone weigert bevestiging van contractverlenging testuren
Heeft Vodafone geen website waar u kunt inloggen on de contractsgegevens te zien?
Ik dacht dat bijna alles via internet ging. Hoeven er tenminste geen bomen meer te sneuvelen.
Ik dacht dat bijna alles via internet ging. Hoeven er tenminste geen bomen meer te sneuvelen.
Re: vodafone weigert bevestiging van contractverlenging testuren
oke nu snap ik het dus....
heb onlangs een aanvraag gedaan(december)voor een verlenging van mijn abbonnement...zijn inmiddels maart en ben al wat probleempjes verder!!
heb deze via de online winkel van castle electronics aangevraagd...heb al twee keer opnieuw m'n papieren op moeten sturen en ga zo maar door..
ze zijn telefonisch niet bereikbaar........allemaal verschillende contactpersonen bla bla..
ondertussen geen moer verder....
en zo te lezen gaat het nog wel even duren...
heb onlangs een aanvraag gedaan(december)voor een verlenging van mijn abbonnement...zijn inmiddels maart en ben al wat probleempjes verder!!
heb deze via de online winkel van castle electronics aangevraagd...heb al twee keer opnieuw m'n papieren op moeten sturen en ga zo maar door..
ze zijn telefonisch niet bereikbaar........allemaal verschillende contactpersonen bla bla..
ondertussen geen moer verder....
en zo te lezen gaat het nog wel even duren...