LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zeer agressieve verkoop bij Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
raveman
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 apr 2008 20:30

Zeer agressieve verkoop bij Vodafone

Ongelezen bericht door raveman »

Wij zijn al klant sinds het Libertel-tijdperk en wel met een prepaid-kaart. Nu worden wij vorige week gebeld door Vodafone met een "aanbieding" 70 belminuten voor 8,95. Een heel mooie aanbieding zou ik zeggen, aangezien ze op de Vodafone-site een aanbieding 225 minuten voor 5.95 hebben !! Dit klopt dus al van geen kanten. De telefonist zou vrijblijvend informatie toesturen zodat wij dit op ons gemak konden bekijken. ***MENSEN..OP DIT MOMENT MOET U DE VERBINDING VERBREKEN**
Nu weet ik heel goed dat dat scholiertje bij de telefonie op provisiebasis werkt en hierbij zijn vingertje opsteekt voor zijn manager...Ik heb een contract afgesloten.
Wat blijkt, twee dagen later ontvangen wij een contract in tweevoud met bijbehorende SIM-kaart. Hierop gebeld met 1200 en het uitgelegd dat wij hier niet van gediend waren. Geen probleem, stuurt u het ongetekend terug en verder hoeft u niets te doen. Zo gezegd zo gedaan en wel met begeleidend schrijven.
Twee dagen later krijgen wij de melding "registratie SIM-kaart mislukt". Na telefonisch contact met Vodafone blijkt dus dat het telefoonnummer is omgezet naar een abonnement !!!! Hoe brutaal kunnen ze zijn. Nergens voor getekend en dat nummer hebben wij nota-bene gekocht, 10 jaar geleden !
Na een week lang dagelijks te bellen met Vodafone is het nog niet opgelost. Vandaag voor de 2e maal in de winkel geweest en hier kregen we te horen dat we een nieuw prepaid-pakket krijgen. Ons telefoonnummer dat al 10 jaar bekend is bij instanties, vrienden en bekenden is dus verdwenen. Die kunnen wij allemaal gaan bellen om een nieuw nummer door te geven. Wie gaat dit betalen ?????? Het ergste is nog de ergenis van de telefonie, zowel klantenservice als tele-sales. Over alle telefoontjes welgeteld 1 vriendelijke en begrijpende mevrouw aan de lijn gehad.
Ze sturen je van het kastje naar de muur. Of een antwoord...dan moet u 1200 bellen. Pfffffff ja ja als je simkaart het niet doet, goochem volk.
O ja, er is 1 oplossing bij Vodafone...sluit maar een abonnement af en dan kunt u uw nummer behouden.
Zwart/wit gezien...Vodafone steelt een nummer van ons en chanteert met een abonnement voor nummerbehoud. Wij hebben niets gevraagd en nergens voor getekend !
Wat zijn dit in vredesnaam voor maffiapraktijken ??

Fiko1
Berichten: 32
Lid geworden op: 19 apr 2010 20:02

Re: Zeer agressieve verkoop bij Vodafone

Ongelezen bericht door Fiko1 »

Schakel een advocaat in en maak er een zaak van. Deze zal je ook winnen, aangezien je niet hebt getekend om jou telefoon nummer te verhuizen.

Natuurlijk zal Vodafone haar fout niet gaan toegeven. En Vodafone hoop ook dat jij er geen zaak van gaat maken, want anders hebben zij een probleem.

raveman
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 apr 2008 20:30

Re: Zeer agressieve verkoop bij Vodafone

Ongelezen bericht door raveman »

Na anderhalve week ellende en telefoneren met Vodafone, ontvingen wij tevens een brief..Haal nog meer uit je Vodafone abonnement. Nu gingen mij de haren overeind staan van woede. De brief was ondertekend door de directeur klantenservice en niet geheel gepast, heb ik die maar eens opgezocht op het net en mijn gal gespuugd. Afgelopen weekend een nieuwe sim-kaart mogen ontvangen met een nieuw nummer en tot grote verbazing was vandaag het oude nummer omgezet naar de nieuwe sim-kaart. Het verdwenen beltegoed was na 1 telefoontje geregeld en geloof het of niet. Een zeer vriendelijk persoon aan de telefoon. Het kan dus wel !!

Gesloten