LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ben en 'goedkope' SIM only

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
JanTinusPlukvet
Berichten: 429
Lid geworden op: 18 apr 2010 15:03

Ben en 'goedkope' SIM only

Ongelezen bericht door JanTinusPlukvet »

Sinds oktober vorig jaar ben ik overgestapt van KPN Hi naar Ben.
Dit omdat het aanbod, die er momenteel ook is, erg interessant was. Een SIM only bel/smsbundel van 250 min of 250 smsjes voor slechts 6,99 (Normale prijs 9,99) per maand.

Ik moet zeggen dat de overstap met nummerbehoud vlekkeloos is verlopen. Keurig werd ik steeds per duidelijke mail op de hoogte gehouden van de stappen.

De eerste maanden was ik zeer tevreden. De maandelijkse kosten waren vele malen lager dan het Hi abbonnent. Bij Hi was ik meestal niet voordeliger uit dan ca 50-55 euro per maand (met een belbundel van 200 min. voor 22,50 p mnd).
Sinds ik Ben heb kwam ik meestal niet hoger uit dan ca. 15 euro. Aanzienlijke besparing dus.

Maar nu: Sinds ongeveer een maand of twee lijk ik slecht bereikbaar. velen die me bellen, maar mijn telefoon gaat niet over. Wél ontvang ik van Ben (T-mobile netwerk) steeds snel een smsje met de mededeling dat ik een gemiste oproep heb met 'dat en dat nummer'.
De laatste tijd gebeurd me dat meerdere malen per dag. Vreemd dat ik wél een sms kan ontvangen, maar geen gesprek!
Erg vervelend, zeker toen ik enkele weken geleden opgenomen was in het ziekenhuis. Ik was slecht bereikbaar toen mensen me wilden bellen.

Ik begin Ben er al van te verdenken dat ik op die manier lekker snel door mijn belminuten heen enn en zodoende buiten de belbundel moet bellen met de extra kosten uiteraard.

Eerst verdacht ik mn mobiel van technische gebreken, maar het plaatsen van de SIMkaart in een ander toestel leverde hetzelfde resultaat op.
Kortom:
Netwerk problemen of taktiek om meer te verdienen op een goedkope aanbieding?

Fiko1
Berichten: 32
Lid geworden op: 19 apr 2010 20:02

Re: Ben en 'goedkope' SIM only

Ongelezen bericht door Fiko1 »

Je zit toch niet vast aan een contract. Bij ben kan je maandelijks opzeggen. Heb jij het idee dat je slecht bereikbaar bent, stap dan over naar een andere aanbieder.

Lang leven de concurrentie! De consument profiteert er uiteindelijk van :P

Gesloten